Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,300,079 views

epicuros

Posts: 7,734

#5421 • • epicuros
"It's Russian."

--
Valid criticism does you a favor.

Funktion

Posts: 1,720

#5422 • • Edited Funktion over 9000
Justiinsa katteltiin tytsyn kanssa Paranormal Activity.

Joku varmaan haukkuu mut lyttyyn nyt, mutta kyllä mä ainakin olin melko kananlihalla puolestavälistä eteenpäin, ja pari kertaa ihan kunnon "hyi-ei-vittu" kylmänväreetkin sai aikaan. :D

EDIT: Tähtöset

*tähti* *tähti* *tähti* *tähti*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

epicuros

Posts: 7,734

#5423 • • epicuros

Replying to Minkä leffan katsoit viimeksi ?:

Funktion, 15.11.2009 02:43:
Joku varmaan haukkuu mut lyttyyn nyt, mutta kyllä mä ainakin olin melko kananlihalla puolestavälistä eteenpäin, ja pari kertaa ihan kunnon "hyi-ei-vittu" kylmänväreetkin sai aikaan. :D



Mä pikemminkin koen lievää kateutta et joku viel saa tollasia efektejä jännäreistä tai kauhuista. Yksin noita on paras katsella ;)

--
Valid criticism does you a favor.

Yanda

Posts: 125

#5424 • • Yanda Windwalker
G.I. Joe: The Rise of Cobra
aivan loistava.
jos haluat krapulapäivääsi viihdettä niin suosittelen.
kaikille spiderman, transformer jne sekoilusta pitäville.
viihdytti ainakin minua.

--
MindDrive

akir0

Posts: 2,554

#5425 • • akir0 idleRPG champion 2009
120 - Year One
Hyvä komedia, mutta Jack Black pilas. Ei vaan voi käsittää miten joku siitä tykkää. Kuumii tsiksei, siitä plussaa!

121 - The Tournament
Armotonta halpis-kräppiä. Susihuonoa ja arvattavaa juonta oli koetettu korjata laittamalla enemmän verta -> ei voittoa

122 - The Proposal
Sandra Bullockilta pitkästä aikaa ihan ok pätkä, etenkin kun esiintyi tässä nakuna! Muuten aika ennalta-arvattava ja vakio romanttinen komediajuoni.

123 - 007 Vaaran vyöhykkeellä
James Bond toimii aina!

124 - District 9
Mainio leffa, en ollu tästä juuri mitään kuullu ennen katsomista ja siksi olikin melkoinen ylläri, että tässä hengailevat alienit. Noin kuvauksellisesti, juonellisesti ja tunnelmallisesti tää oli tosi hyvin tehty. Hahmot toimi ku metrin halko ja efektit oli juuri sopivia.

Ja kyllähän tää leffa pisti alusta loppuun asti ajattelemaan.
W

Posts: 1,049

#5426 • • W
2012

Ei ollut katsomiseen käytetyn ajan arvoinen elokuva.
Daverian

Posts: 491

#5429 • • Daverian
Paranormal activity tuli käytyä katsomassa. Pitkästä aikaa oikein hyvä kauhu pätkä omasta mielestä. Kun satun pitämään enemmän kauhusta missä on yliluonnollista kuin realistista.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Bio

Posts: 4,429

#5430 • • Bio The Bullies / Pinky
2012

Leffa meni jo puolen tunnin päästä hiukan liian todelliseksi kun teatterista meni sähköt, kaikki pimeni ja palohälyttimet alkoi huutamaan. No siinä sitten kaikki meni ihmeen rauhallisina ulos odottelemaan. Paloauto tuli parin minuutin päästä ja lähti melkein yhtä nopeest pois. Ei selvinny mikä oli ongelma. No päästiin sit jatkaa leffaa pikku tauon jälkeen.

Niin, leffasta.. ihan jees.. ainakin alku. Mut hollywoodiks tämäkin meni ja lujaa.
Skipi

Posts: 650

#5431 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
2012 ryti ryti..

.. ainii ja aika paljon oli rytinää! Silti rahojen arvoinen!
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#5432 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
The Fourth Kind
http://www.imdb.com/title/tt1220198/

paras UFO/abduktio/jne -leffa mitä muistan nähneeni!
ei nyt sillee mikään niin vavisuttava elokuvakokemus,
mutta oikein hyvä ja paikoiteillen semikuumottavakin
tunnelma. oikein viihdyttävä pläjäys mun mielestä!
+ Milla Jovovich oli taas/yhä aika <3

miinusta vaan siitä, että leffa ei oikeesti perustunutkaan yhtään
mihinkään "raporttiin" (tms).. vaan toi kaikki oli pelkkää hyvää
mainoskampanjaa. ei sillä, että oisin nyt vältämättä ihan just
abduktioon uskonut, mutta aattelin vain, että jos edes JOKIN
olis ollut totta, ni ois ollu aika kuumottavaa kamaa :D


--

Kinsey
http://www.imdb.com/title/tt0362269/

ihan jees elämänkertaleffa seksitutkija Alfred Kinseystä.
ei tää nyt sillee mitään niin uutta tai ihmeellistä ko. tyypistä
mulle kertonut, mutta ihan kivan leppoisa elokuva silti.. jotenki
vaan tuntu, että tekijätkään ei oikein tiennyt mitä halusivat
sanoa. plussaa Peter Sarsgaardista, lääh :P

--
dasinoaisnvs

akir0

Posts: 2,554

#5433 • • akir0 idleRPG champion 2009
125 - Public Enemies
Hienot musiikit, mutta ärsyttävästi kuvattu käsivaralta hyvin paljon. Lisäksi aikakauden tunnelmaa ei oltu oikein imo tavoitettu, liian nykyaikaista actionia.

Bale ei tässäkään säväyttäny, ei se taida toimia ku Batmanina. Deppiki oli harvinaisen valju.
Jutu

Posts: 3,054

#5435 • • Jutu Blondi
Twilight New Moon tuli eilen katottua.

Joo-o, miehet oli komeita ja naiset kauniita, mutta siihen se sitten jäikin. En ole lukenut vielä kirjoja, joten en tiiä johtuko siitä ettei leffa oikein iskenyt. Oli aika diipadaapalässynlässyn. Katon tän sitten uudestaan kun oon ensin lukenut kirjat jos se vaikka sitten paremmin toimis.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

akir0

Posts: 2,554

#5436 • • akir0 idleRPG champion 2009
126 - Drag Me to Hell
Ai saakeli, oli kyllä armottoman hauska ja mainio kauhuleffa. Poissa oli SAW-leffojen urpous ja "raakuus", sen sijaan tilalla oli kasa itseironiaa, komediaa ja komeita kohtauksia.
Caro²

Posts: 5,301

#5437 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Replying to Minkä leffan katsoit viimeksi ?:

Jutu, 21.11.2009 09:38:
Twilight New Moon tuli eilen katottua.

Joo-o, miehet oli komeita ja naiset kauniita, mutta siihen se sitten jäikin. En ole lukenut vielä kirjoja, joten en tiiä johtuko siitä ettei leffa oikein iskenyt. Oli aika diipadaapalässynlässyn. Katon tän sitten uudestaan kun oon ensin lukenut kirjat jos se vaikka sitten paremmin toimis.



Täytyy lainata Iltalehteä:
"Mormonikirjailija Stephenie Meyerin vampyyritarinat opettavat kohderyhmälleen pidättyväisyyttä. Imaista ei saa, ennen kuin pappi sanoo aamen."

joutu pikkasen kyl naurahtamaan kun ton rivin luki - ilmeisesti ei myöskään kriitikkoa ole hirveesti leffa napannu, yksi tähti...

tietty seuraava lause olikin jo sellanen, että "taidanpa mennä katsomaan:
"Samalla kirjoista tehdyt elokuvat tursuavat teinihormoneja kiusoittelevaa kuvastoa poikien alastomista ja pumpatuista ylävartaloista ja... *lmao*
terraluna

Posts: 1,270

#5438 • • terraluna Agentti
A Good Year. http://www.imdb.com/title/tt0401445/

Peter Maylen samannimiseen romaaniin perustuva leffa, jossa bisnesmies lähtee katselemaan lapsuuden viinitilaa. Kuinka ollakaan, matkalla ja poissa oravanpyörästä muistot heräävät henkiin ja rakkauskin roihahtaa ja kaikki muuttuu.

Ihan miellyttävä leffa, mutta jotain jäi puuttumaan vielä. Ainakin leffa kävi tympimään hieman, eli ois ton tarinan voinut tiivimmin ja vetävämminkin kertoa. Ehkä roolitus oli myös hieman poskellaan. Miinuksia toi ainakin Marion Cotillardin valinta Fannyn rooliin. Se on esittäny tota samaa tuittupäistä boheemin viehkeää miestennielijää jokaisessa elokuvassa, jossa oon sen nähnyt. Maneerit ja ranskankielisten sanojen kuiskiminen korviin ja dramaattiset tunnetilasta toiseen heilahtelut alkaa tympiä.

Plussaa leppoisasta tunnelmasta ja ihanista Provencen maisemista.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

wiwi

Posts: 1,575

#5439 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Hangover

Joo-o. Muistin et joku ois joskus kehunut mutta aikamoista paskaahan se oli. Parissa kohdassa naurahdin mutta enimmäkseen läpät oli ankeita eikä herättänyt juuri mitään fiiliksiä. Yhdellä sanalla voi kuvata ja se on lame. Krapulahan sinänsä on varsin hauska asia, jopa viihdyttävämpi kuin humala, mutta ei tässä leffassa saatu siitä irti yhtään mitään. Jenkit ei selkeesti tiedä mitään edes kunnon darroista. Yksi tähti viidestä.

Super High Me

Amerikkalainen stand up -koomikko Doug Benson tekee supersize me -leffan inspiroimana kokeilun: on ensin 30 päivää polttamatta pilveä (alan miehiä kun on) ja sen jälkeen hiisaa 30 päivää aamusta iltaan. Molempien periodien aikana miehelle tehdään erinäisiä kokeita, mm. mitataan keuhkojen tilavuus ja testataan muistia.

Viihdytti kiitettävästi alusta loppuun, välillä tuli repeiltyä ihan huolella. Koomikko osaa kyllä hommansa ja, noh, kyllä tästä aiheesta saa vitsiä väännettyä. JOS kuitenkin pilvenpoltto on mielestäsi karmiva rikos (tässä elokuvassa kyllä polteltiin laillista tavaraa) etkä näe siinä mitään hauskaa, säästä aikaasi ja jätä katsomatta. Kolme tähteä.

Mihinkään mitenkään liittymättä, Bensonissa ja Paavo Arhinmäessä on jonkun verran samaa näköä.

Edit: Jos tämä viihdyttää, ehkä elokuvakin:

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

epicuros

Posts: 7,734

#5440 • • epicuros

Replying to Minkä leffan katsoit viimeksi ?:

wiwi, 21.11.2009 23:55:
Hangover

Joo-o. Muistin et joku ois joskus kehunut mutta aikamoista paskaahan se oli. Parissa kohdassa naurahdin mutta enimmäkseen läpät oli ankeita eikä herättänyt juuri mitään fiiliksiä. Yhdellä sanalla voi kuvata ja se on lame. Krapulahan sinänsä on varsin hauska asia, jopa viihdyttävämpi kuin humala, mutta ei tässä leffassa saatu siitä irti yhtään mitään. Jenkit ei selkeesti tiedä mitään edes kunnon darroista. Yksi tähti viidestä.



Aika mielenkiintoinen tuomio.

--
Valid criticism does you a favor.