Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,331,074 views

ValaX

Posts: 3,891

#5261 • • ValaX
Kunniattomat paskiaset

Sellasta mukavaa natsien lahtaustahan se oli*hih*
whispering

Posts: 871

#5262 • • Edited whispering Super Juusto
Chasing Amy **** En oikeen vieläkään tiedä onko se tosi hyvä vai huono asia et kaikissa näissä Kevin Smith leffoissa on samat näyttelijät.
akir0

Posts: 2,554

#5263 • • akir0 idleRPG champion 2009
093 - Psyko III
Muistelin, että tää oli parempi, mutta tää oli sittenkin aika heikko esitys. Juoni ei vaan oikei rokannu kuten kakkosessa.
Bio

Posts: 4,429

#5264 • • Bio The Bullies / Pinky
Inglorius Bastards

Tosi hyvä leffa. Tarantinon paras kyl omasta mielestä. Ja Brad Pitt teki parhaan roolisuorituksen tähän mennessä, enkä yleensä diggaa siitä, mut tässä leffassa Pitt hoiti homma kotiin. Plussaa myös siitäkin et muut oli mulle suht tuntemattomia näyttelijöitä. Christoph Walz (Hans Landa) teki kans mahtavan työn. Hiton hyvä leffa.
akir0

Posts: 2,554

#5265 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009
094 - Gran Torino
Ei voi minkään, kyl Clintin uudistuotanto on vaan hienoa ja upeeta ja mahtavaa. Hienoa kuvausta, hienoa dialogia ja toimiva juoni.

095 - X-Men Origins: Wolverine
Edellisen loistopätkän perään sitten ihan armotonta kräppiä. Edelliset X-menit on olleet iha toimivia pätkiä, mutta tässä ny ei oikein toiminu mikään. Olihan se nätti ku tietokonepelitkin, mutta leffana ei toiminu sen paremmin juoni kuin mikään muukaan. Hugh sentään näyttää hyvältä, mut ei se koko leffaa jaksa kantaa.

096 - Fast & Furious
Jos edellinen oli vaan huono, niin tää nyt oli vaan täydellisen surkea. Originaali The fast and the furious oli sentään ihan viihdyttävä, tää oli vaan masentava. Juoni oli täynnä norsunkokoisia reikiä ja kaupanpäälle sekä autot, että ajelut oli tosi tylsiä ja rasittavia.
ezzy

Posts: 8,060

#5266 • • Edited ezzy Droid-pappa
National Lampoon's Bag Boy - Leffa markettien kassalla paperipusseja pakkaavista nuorista, jotka kisailevat ko. lajissa. Ainoa hyvä asia leffassa oli puolalaissyntyinen Marika Dominczyk *pihkassa*

akir0, 21.9.2009 08:11:

096 - Fast & Furious
Jos edellinen oli vaan huono, niin tää nyt oli vaan täydellisen surkea. Originaali The fast and the furious oli sentään ihan viihdyttävä, tää oli vaan masentava. Juoni oli täynnä norsunkokoisia reikiä ja kaupanpäälle sekä autot, että ajelut oli tosi tylsiä ja rasittavia.



Yllättäen en o samaa mieltä kun japskirassit loistavat poissaolollaan ja tilalla on ah-niin-ihania jenkkiklassikoita <3 Buick Grand National GNX <3
Tää olis voinu olla F&F2, niin kaikki olis säästyny paljolta tuskalta. Tokyo driftin olis voinu jättää tekemättä kokonaan.
akir0

Posts: 2,554

#5267 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Minkä leffan katsoit viimeksi ?:

C-Hill, 9.3.2009 23:49:
Watchmen.
*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti**

Rorschach on ehkä kovin jätkä ikinä. Se sellikohtaus... voi prkl!!
Jotkut sanoi, että oli pitkä leffa. Mun mielestä liian lyhyt.

Sarjismenoa, scifiä, gorea, seksiä, vaihtoehtoista historiaa, loistomusaa, kympin arvoinen visuaalisuus ja NE TAISTELUKOHDAT... puhumattakaan oikeesti hyvin onnistuneesta käsiksestä!

PAKKO mennä kattoon uudestaan. p.a.k.k.o.

Ps. Antakaa jo mulle se pidempi versio dvd:llä.



097 - Watchmen
Vuoden kovin leffa hands-down. Olin ku klapil päähän lyöty, vaikka tätä onkin toki hehkutettu vähän joka paikassa. Typeränä en kattonu director's cuttia, vaikka sekin olis tarjolla ollu. Mut ehkä parin viikon päästä vois nautiskella sen.
akir0

Posts: 2,554

#5268 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Minkä leffan katsoit viimeksi ?:

ezzy, 21.9.2009 11:04:
Yllättäen en o samaa mieltä kun japskirassit loistavat poissaolollaan ja tilalla on ah-niin-ihania jenkkiklassikoita <3 Buick Grand National GNX <3
Tää olis voinu olla F&F2, niin kaikki olis säästyny paljolta tuskalta. Tokyo driftin olis voinu jättää tekemättä kokonaan.



No ei mua ne originaalinkaan japani-lasikuitu-hirviöt niin napanneet, mutta olihan siinä sentää ferrareita ja vissiin lambokin. Ja eniten tässä uudessa ahdisti se, ettei mitään autoja näytetty ku millisekunnin klippeinä. Taino, ihan eniten ahdisti paska juoni ja surkeat ajokohtaukset.
VicTor miKe

Posts: 268

#5269 • • Edited VicTor miKe
Monsters.Vs.Alie: 2,5*tähti*

Perus hyvä animaatio, mut ei oikein mitään ihmeelistä juonen, tai tekniikan puolelta. Muutama hyvä läppä ja Deamworksille totuttua, asteen terävämpää kerrontaa isoon D:hen verrattuna. Suosittelen sunnuntaipäivän ratoksi, vaikka koko f*ckin perheelle.

Muut lähiaikoina katsotut:

District 9: 4*tähti* (+synkkyys, +tehosteet ja +kerronta)
Harry Potter - Half Blood Prince: 3,5*tähti* (+synkempi +paras Potteri tähän asti)
Inglourious Basterds: 4*tähti* (+Taattu QT-leffa, +veri lentää ja tarinakin Ok)
Låt den rätte komma in: 3*tähti* (+Pohjoismaalainen, +jännitys/vämppyyri-leffa)
Death Note - Live-Action: 3,5 (Fanitan Death Notea, joten.. :))

--
Bäng bäng!

Takyon

Posts: 2,945

#5271 • • Takyon Möwkö
Yes Men

Loistavaa, pitäiskö kokeilla saisko tuolla jotain sisältöä elämään?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

tomii

Posts: 3,594

#5274 • • tomii kallion herttua
The Cove

Tykkäsin ihan sikana. Mielestäni tosi hyvä dokkari. Suosittelen.

--
reivaan kunnes kuolen

Substanced

Posts: 548

#5275 • • Edited Substanced FINRG Recordings
Inglorious Bastards - 4 / 5 *tähti*
Merijalkaväen Mies 4 ½ / 5 *tähti*

Molemmat oli tosi hyviä, Jarhead vie kuitenkin potin realistisuudellaan, vaikka ei Tarantinon aikuisten saduissakaan vikaa ole. *nauru*

ps. Hans Landan näyttelijä veti kyllä aikamoisen roolin. *piis*
VicTor miKe

Posts: 268

#5276 • • VicTor miKe

Replying to Minkä leffan katsoit viimeksi ?:

ezzy, 22.9.2009 18:29:
---
VicTor miKe, 22.9.2009 18:06:

Death Note - Live-Action: 3,5 (Fanitan Death Notea, joten.. :))

---


Ootko huomannu, että noita leffoja on 3 kpl?



Jeps, tiedossa on, II "The last name" ja L "Change the world". Tän ekan oon vasta näistä leffoista nähnyt. Animen oon jo katsonut aikaisemmin ja se kolahti ihan kympillä, varsinkin eka-tuotanto!

--
Bäng bäng!

ezzy

Posts: 8,060

#5277 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Minkä leffan katsoit viimeksi ?:

VicTor miKe, 23.9.2009 16:23:
---
ezzy, 22.9.2009 18:29:
---
VicTor miKe, 22.9.2009 18:06:

Death Note - Live-Action: 3,5 (Fanitan Death Notea, joten.. :))

---


Ootko huomannu, että noita leffoja on 3 kpl?

---


Jeps, tiedossa on, II "The last name" ja L "Change the world". Tän ekan oon vasta näistä leffoista nähnyt. Animen oon jo katsonut aikaisemmin ja se kolahti ihan kympillä, varsinkin eka-tuotanto!



Anime kolahti vaan idealtaan ei toteutukseltaan mulle. Noi IRL-leffat on kyl mainioita. Toi vika "L" oli ehkä jo vähän paksua *nauru*
VicTor miKe

Posts: 268

#5278 • • VicTor miKe

Replying to Minkä leffan katsoit viimeksi ?:

ezzy, 23.9.2009 16:28:
---
VicTor miKe, 23.9.2009 16:23:
---
ezzy, 22.9.2009 18:29:
---
VicTor miKe, 22.9.2009 18:06:

Death Note - Live-Action: 3,5 (Fanitan Death Notea, joten.. :))

---


Ootko huomannu, että noita leffoja on 3 kpl?

---


Jeps, tiedossa on, II "The last name" ja L "Change the world". Tän ekan oon vasta näistä leffoista nähnyt. Animen oon jo katsonut aikaisemmin ja se kolahti ihan kympillä, varsinkin eka-tuotanto!

---


Anime kolahti vaan idealtaan ei toteutukseltaan mulle. Noi IRL-leffat on kyl mainioita. Toi vika "L" oli ehkä jo vähän paksua *nauru*



Menee vähän offtopic, mut mulla taas se Animen toteutus kruunas kaiken. Soundtraciktkin löytyy ja se mailma on vaikuttanut kans omiin grafiikoihin jne. Ne tunnarit tosin on ihan turahakkeita.

--
Bäng bäng!

Avatar
#5280 • • Vihta Guest
Inkheart.

5/10

Huonompi kuin oletin.
Ajanhukkaa.