Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,328,764 views

akir0

Posts: 2,554

#5022 • • akir0 idleRPG champion 2009
081 - Wrestler
Mickey Rourke ei oo koskaan kuulunu omiin suosikkeihin, saati herran leffat, mutta tää nyt oli vaan todella hyvä pätkä. Kovin suomalaiselokuvatyyppinen ja niistähän mä tykkään. Dialogi ja kuvaus oli kohdallaan ja leffan loppukin oli tosi hieno.
Sallakat

Posts: 2,220

#5023 • • Sallakat jungle, baby !
Streest of Blood - ihan hyvä pätkä. Meinasin ett joutuis vaa repeilemään 50centille mutt sekin oli ihan ok. ei mitää top10 kamaa tää mutt katsottava.

Knowing - yllätti sillä ettei ollu ihan täyspaska. 90% leffasta oli jopa ihan viihdyttävä (olin tosin hyvässä humalassa, että voi vaikuttaa). Loppu meni vähä jeesustelun piikkiin muistaakseni mutt kyl tuon katsoi ihan sujuvasti kuitenkin.

Angels & Demons - kyllä, tähän oli saatu enemmän fiilistä ku Da Vinci koodiin mikä oli mun mielestä ainakin hieman 'hengetön' ainakin kirjaan verrattuna. Tää piti hyvin otteessa ja Tom Hanks ruletti taas Langdonina ihan kybällä. Voin Suositella.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#5024 • • Lost-Soul los pallos

Replying to Minkä leffan katsoit viimeksi ?:

Sallakat, 11.7.2009 13:15:

Knowing - yllätti sillä ettei ollu ihan täyspaska. 90% leffasta oli jopa ihan viihdyttävä (olin tosin hyvässä humalassa, että voi vaikuttaa). Loppu meni vähä jeesustelun piikkiin muistaakseni mutt kyl tuon katsoi ihan sujuvasti kuitenkin.


Ton lopun ku jättäis kokonaan pois ja antais asioiden vaan tapahtua, niin tämä leffa vois olla saada jopa 8/10 pistettä multa. Nyt loppu pilas koko leffan ja pisteytys jää vain 2/10, sen verran pettyny fiilis tosta jäi.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

JasoX

Posts: 378

#5025 • • JasoX Ruoska
Angels & Demons - oli ihan viihdyttävä, tuntui vähän paremmalta kuin da vinci code. Ei jäänyt junnaamaan niinkuin tuntui välillä da vinci koodin kanssa että mitään ei tapahdu. voin suositella, ainakin jos piti da vinci koodista

--
heartbeat will never fade

Kon-tiki

Posts: 1,936

#5026 • • Kon-tiki The Unsinkable

Replying to Minkä leffan katsoit viimeksi ?:

opmdevil, 10.7.2009 23:49:
Bruno
Haastattelu Harrison Fordin kanssa oli just sellainen jollaisia mulla on ollut tosi monen muijan kanssa.



*nauru**nauru*

Käytiin eilen ja täytyy sanoa, että joidenkin kohtausten aikana mulle oli täysi mahdottomuus katsoa, sormet oli oltava tiiviisti silmien peitossa koska nolous ja myötähäpeä olivat niin vahvat! Mun makuun oli jopa liikaakin genitaalihuumoria ja S B-C:n piilokameratemput on nähty jo hyvin monta kertaa, mutta mielestäni toi oli silti ehdottomasti katsomisen arvoinen filkka. Niin monta niin ala-arvoista mutta naurattavaa kohtaa leffassa, joka periaatteessa oli pelkkä sketsikimara - mutta spedeleffakansana me suomalaisethan ollaan vähän kaikki kasvettu sketsikimaroiden kanssa.
3 1/2 / 5 *tähti*

Erityisesti nautin kohtauksesta, jossa Brüno oli talk show -studiossa mustan adoptiovauvansa kanssa ja näytti valokuvia, jossa tää "gayby" nimeltä O.J. riippuu ristillä. Kuvaannollisesti siis täsmälleen kuin Madonnan pikku ostolapset *nauru**nauru*
Saarre

Posts: 1,151

#5027 • • Saarre
Duplicity, 5/5

Clive Owenin ja Julia Robertsin tähdittämä yritysvakoiluun keskittyvä mysteeri-juonenkäänne-jännäri.
Loppua tai parhaita juonenkäänteitä pahemmin paljastamatta on vaikee kuvailla leffan kulkua, mutta Rehellisesti yllättävät käänteet, sekä hyvä juoni veti tän filmin omien lemppareiden kärkisakkiin!

--
*tähti* Full hearts cant lose

Timce

Posts: 5,381

#5028 • • Timce
Bloody sunday (2002) http://www.imdb.com/title/tt0280491/

Tämä on aika järkyttävä leffa. En pysty edes kuvittelemaan sitä kauhua tuona pilvisenä tammikuun sunnuntaina, vuonna 1972.
Sykähdyttää, mietityttää, vihastuttaa, surettaa.

Suosittelen kyllä katsomaan. ****/*****

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Minnalilla

Posts: 418

#5029 • • Minnalilla
Tulipa eilen ihan tennispalatsissa käytyä pitkästä aikaa, elokuva oli:

Transformers: Revenge of the Fallen,


Oli kyl todellakin rahan arvonen elokuva! Todella hyvä leffa *plur* Leffan huumoriosuus oli myös ihan mieletön. *hymy* Tää tykkäs tästä ja suosittelee muillekkin jos toimintaelokuvat kiinnostaa.

...Itellä meinas ihan tippa linssiin lopussa tulla *pepsodent*

--
tilulileii!

JaUHomAto

Posts: 395

#5030 • • JaUHomAto väärä nimi

Replying to Minkä leffan katsoit viimeksi ?:

Minnalilla, 12.7.2009 15:53:
Tulipa eilen ihan tennispalatsissa käytyä pitkästä aikaa, elokuva oli:

Transformers: Revenge of the Fallen,


Oli kyl todellakin rahan arvonen elokuva! Todella hyvä leffa *plur* Leffan huumoriosuus oli myös ihan mieletön. *hymy* Tää tykkäs tästä ja suosittelee muillekkin jos toimintaelokuvat kiinnostaa.

...Itellä meinas ihan tippa linssiin lopussa tulla *pepsodent*



Yhdyn edelliseen ^^
tomii

Posts: 3,594

#5031 • • tomii kallion herttua
Surf's Up

Vihdoinkin tuli katottua tämä animaatio ja täytyy sanoa, että olin aika positiivisesti yllättynyt. Tarina nyt oli vähän ennalta-arvattava ja ohkainen, mutta muuten kyllä saatu ihan oikeeta fiilistä tohon. Riding Giantsin nähneenä parit läpätkin putosi varmasti paremmin kuin, jos ei olisi nähnyt, koska tossa oli selkeesti haettu ja lainattu sitä samaa fiilistä kuin tuossa loistavassa surf-dokkarissa.

--
reivaan kunnes kuolen

sapeli

Posts: 11,768

#5032 • • sapeli jokukukamikä?
Slumdog Millionaire

Oli ihan hyvä elokuva, mutta en ole ihan varma oliko sen kaiken hehkutuksen arvoinen. Tarina oli hyvin kerrottu ja mielestäni nokkelasti rakennettu, ja visuaalisesti kohtaukset oli ohjattu myös miellyttävästi, eikä oikeastaan näyttelijöistäkään ole valittamista. Silleen kaikin puolin kovin OK leffa, mutta ei jostain syystä herättänyt mitään suuria tunteita. Ehkä olin lukenut liikaakin hehkutuksia etukäteen...

Onhan tämä silti katsomisen arvoinen, mutta ei välttämättä kestäisi toista katsomiskertaa (imo).

*tähti**tähti**tähti* ja puolikas / 5*tähti*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#5033 • • Edited Jago un-trained monkee
Slumdog Millionaire

*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

Ihan älyttömän hieno leffa. Yleensä mä vaan nauran ja puhun leffojen päälle tehden omaa komentääriä siitä mitä ne oikeesti ajattelee ja haluu sanoo*pepsodent*
Tällä kertaa keskityin ihan oikeesti tarinaan. Hienosti tehty kaikin puolin. Suurta plussaa myös siitä, että oli tehty intiassa*sydän*.
Alku lähti kyllä vähän sekalaisesti käyntiin.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

C-Hill

Posts: 1,141

#5034 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
The Dirty Dozen - Likainen Tusina *tähti**tähti**tähti**tähti*

Yksi tajunnanräjäyttävimmistä leffoista mitä pienenä tuli katsottua VHS:ltä sata kertaa. Sodanvastaista machoilua 60-luvun tyyliin huippunäyttelijöillä varustettuna : Lee Marvin, Charles Bronson, John Cassavetes, Donald Sutherland, Telly Savalas, Ernest Borgnine... lista jatkuu.

12 kuolemaantuomittua tai elinkautiseen tuomittua koulutetaan ja lähetetään itsemurhatehtävään natsi-Saksaan, tappamaan mahdollisimman paljon upseereja. Peruspremissi ei siis kauas heitä Tarantinon tulevasta Inglorious Basterds -filkasta, jonka innoittajana tämä pätkä on varmasti toiminut ainakin osittain.

Aikaansa nähden rohkea, väkivaltainen ja rajoja rikkonut sotaelokuva, josta löytyy kaikkea : jännitystä, komediaa, tragediaa ja jopa lyhytaikaisesti "romantiikkaa"... *pihkassa* Ehdottomasti pakollista nähtävää elokuvan ystäville.
KeijoK

Posts: 1,495

#5035 • • Edited KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Kei tung bou deui: Juet lou (Tactical Unit - No Way Out)

Hong Kongin kaverit ovat onnistuneet melko hyvin saamaan kohtuullisen surullisen tunnelman tähän pakettiin. Juujep....
Aika usein on tullut katsottua aasian suunnalta jotain väkivaltasekoilua tjms mutta tämä oli kyllä jotain muuta kuin odotin. Ei todellakaan mikään tunnelman nostattaja mutta pisti kyllä ajattelemaan muutamaan otteeseen että näinköhän siinnä sitten voi käydä jos oikeen heikosti käy...
Sääliksi kävi muutamaan otteeseen ihmiskohtaloita...

4/*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

ezzy

Posts: 8,060

#5036 • • ezzy Droid-pappa
Mindhunters - olihan toi rennyn leffa nyt paljon parempi kuin mitä odotin tai mitä on vuosien varrella tullut kavereilta kuultua. Jännittävä loppuun asti ja hyvin kuvattu. Rok!
anis

Posts: 2,451

#5037 • • anis
Shroomsin. Näin yövuoron jäljiltä en kyllä saa mitään järkevää analysointia ks. pätkästä.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Mark

Posts: 7,311

#5038 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Slummien miljonääri myös mulla.

Olen samaa mieltä sapelin kanssa, että varmaankin miljöö ja ne ghetto-lapsinäyttelijät toivat niitä pystejä himaan noinkin monta, vaikka toki oli erittäin pätevä filkka. Kyl mä voisin 4/5 antaa, oli taidokkaasti tehty ja hyvin kulki eteenpäin :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

thomas

Posts: 5,618

#5039 • • thomas

Replying to Minkä leffan katsoit viimeksi ?:

ezzy, 13.7.2009 05:08:
Mindhunters - olihan toi rennyn leffa nyt paljon parempi kuin mitä odotin tai mitä on vuosien varrella tullut kavereilta kuultua. Jännittävä loppuun asti ja hyvin kuvattu. Rok!



oon tainnu jopa nähdä ton ja ei ollu tod. paskimmasta päästä rennyn tuotannosta.
ezzy

Posts: 8,060

#5040 • • ezzy Droid-pappa
John Carpenter's In the Mouth of Madness - oli yhtä sekava ku muistinki =)