Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,305,261 views

jansqu

Posts: 143

#3261 • • jansqu
Ironman

Robert Downey Jr. roolisuoritus oli kyllä häkellyttävän hyvä enkä osannut odottaa, että sopis rooliin näinkin hyvin. Oli kyllä todella sopiva pätkä vappurientojen keskellä. *plur*

--
Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään?

Displacer

Posts: 1,828

#3264 • • Displacer
We own the night: http://www.imdb.com/title/tt0498399/

Boooooring.

Jotenkin ei vaan sytyttäny pääosan näyttelijä tippaakaan, eikä noi muutkaan nyt kovin kummosiin suorituksiin selvinnyt. Ei kyl iskenyt oikein millään tasolla tää leffa.
MissKoo

Posts: 1,289

#3265 • • MissKoo
The Mist.

No jaahah. Jotain rajaa sillekin, miten tyly elokuvan loppu voi olla. Tuli mieleen oliko käsikirjoittaja totaalinen sadisti ja kauhea ilkiö, ei tollasta elokuvan loppua saa tehdä *dissaa* Ei paljoo jaksanut naurattaa. En katso toiste.
sapeli

Posts: 11,768

#3266 • • sapeli jokukukamikä?

MissKoo, 9.5.2008 16:15:
The Mist.

No jaahah. Jotain rajaa sillekin, miten tyly elokuvan loppu voi olla. Tuli mieleen oliko käsikirjoittaja totaalinen sadisti ja kauhea ilkiö, ei tollasta elokuvan loppua saa tehdä *dissaa* Ei paljoo jaksanut naurattaa. En katso toiste.



Mä kuulin että Stephen Kingin kirjassa loppu oli aivan erilainen...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MissKoo

Posts: 1,289

#3267 • • MissKoo

sapeli, 9.5.2008 16:17:
---
MissKoo, 9.5.2008 16:15:
The Mist.

No jaahah. Jotain rajaa sillekin, miten tyly elokuvan loppu voi olla. Tuli mieleen oliko käsikirjoittaja totaalinen sadisti ja kauhea ilkiö, ei tollasta elokuvan loppua saa tehdä *dissaa* Ei paljoo jaksanut naurattaa. En katso toiste.

---


Mä kuulin että Stephen Kingin kirjassa loppu oli aivan erilainen...



Mä oon itse asiassa lukenut sen vuosia sitten ja hämärästi muistelen, että selviytyjät päätyivät jollekin saarelle turvaan, mutta voi olla että muistan ihan omiani.
lunake

Posts: 800

#3269 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
The Mist ..hullu jeesustelija varasti pääosan.. 6/10
The Invasion ..anto odottaa mut ei sit antanukkaan.. 7/10
Sooloilua ..Elstelältä loistava roolisuoritus.. 8/10

--
Hedelmällisyys on påp!

jansqu

Posts: 143

#3270 • • jansqu
John Rambo.

Tämä oli elämäni ensimmäinen Rambo -leffa, jonka oon nähnyt kokonaan. Kyllä Syltty vaan vielä jaksoi. Tosi realistisia taistelukohtauksia, mutta tällaselle herkkämahaiselle ja -nahkaiselle meinas paikoin oli turhankin realistista. Mutta kyllä tätä silti kelpaa katsella.

--
Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään?

Uhuu

Posts: 844

#3271 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

MissKoo, 9.5.2008 16:18:
---
sapeli, 9.5.2008 16:17:
---
MissKoo, 9.5.2008 16:15:
The Mist.

No jaahah. Jotain rajaa sillekin, miten tyly elokuvan loppu voi olla. Tuli mieleen oliko käsikirjoittaja totaalinen sadisti ja kauhea ilkiö, ei tollasta elokuvan loppua saa tehdä *dissaa* Ei paljoo jaksanut naurattaa. En katso toiste.

---


Mä kuulin että Stephen Kingin kirjassa loppu oli aivan erilainen...

---
Mä oon itse asiassa lukenut sen vuosia sitten ja hämärästi muistelen, että selviytyjät päätyivät jollekin saarelle turvaan, mutta voi olla että muistan ihan omiani.



"Minun on nukuttava.... jos saan nukutuksi eivätkä minua unessa vaivaa aamunkoittoon asti Ollie Weeksin, rouva Carmodyn ja apupoika Normin kasvot... ja Steffin kasvot, puolittain hänen aurinkohattunsa leveän lierin varjostamina.

Täällä on ravintola, tyypillinen HoJo-ravintola, jossa on ravintolasali ja pitkä, hevosenkengän muotoinen lounastiski. Jätän nämä sivut tiskille ja ehkä joku joskus löytää ja lukee ne.

Yksi sana.
Jos vain tosiaan kuulin sen. Kunpa vain.

Menen nyt nukkumaan. Mutta ensin annan pojalleni suukon ja kuiskaan hänen korvaansa kaksi sanaa. Unia vastaan, joita saattaa tulla.

Kaksi sanaa, joissa on jotain samaa.
Toinen niistä on Hartford.
Toinen on toivo."

Ei siis saarta... kingimäiseen tapaan loppu jää täysin avoimeksi...lähes lohduttomaksi, koska kun on hitunenkin toivoa on myös paniikki... kun ei ole toivoa annetaan periksi ja hyväksytään tilanne... Näin lukijalle viimeiseksi tunteeksi jää juuri tuo paniikki...

Elokuvaa en ole nähnyt.. en edes tiennyt, että sellainen on tehty. Toisaalta en halua nähdäkään, koska millekään Kingin kirjalle elokuva ei ole tehnyt oikeutta. King on ehdottomasti suosikkikirjailijani... mestarillinen mielikuvitus ja mestarillinen taito käyttää kynää...

-usvastanouseeuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

MissKoo

Posts: 1,289

#3272 • • MissKoo

Uhuu, 11.5.2008 01:58:
---
MissKoo, 9.5.2008 16:18:
---
sapeli, 9.5.2008 16:17:
---
MissKoo, 9.5.2008 16:15:
The Mist.

No jaahah. Jotain rajaa sillekin, miten tyly elokuvan loppu voi olla. Tuli mieleen oliko käsikirjoittaja totaalinen sadisti ja kauhea ilkiö, ei tollasta elokuvan loppua saa tehdä *dissaa* Ei paljoo jaksanut naurattaa. En katso toiste.

---


Mä kuulin että Stephen Kingin kirjassa loppu oli aivan erilainen...

---
Mä oon itse asiassa lukenut sen vuosia sitten ja hämärästi muistelen, että selviytyjät päätyivät jollekin saarelle turvaan, mutta voi olla että muistan ihan omiani.

---


"Minun on nukuttava.... jos saan nukutuksi eivätkä minua unessa vaivaa aamunkoittoon asti Ollie Weeksin, rouva Carmodyn ja apupoika Normin kasvot... ja Steffin kasvot, puolittain hänen aurinkohattunsa leveän lierin varjostamina.

Täällä on ravintola, tyypillinen HoJo-ravintola, jossa on ravintolasali ja pitkä, hevosenkengän muotoinen lounastiski. Jätän nämä sivut tiskille ja ehkä joku joskus löytää ja lukee ne.

Yksi sana.
Jos vain tosiaan kuulin sen. Kunpa vain.

Menen nyt nukkumaan. Mutta ensin annan pojalleni suukon ja kuiskaan hänen korvaansa kaksi sanaa. Unia vastaan, joita saattaa tulla.

Kaksi sanaa, joissa on jotain samaa.
Toinen niistä on Hartford.
Toinen on toivo."

Ei siis saarta... kingimäiseen tapaan loppu jää täysin avoimeksi...lähes lohduttomaksi, koska kun on hitunenkin toivoa on myös paniikki... kun ei ole toivoa annetaan periksi ja hyväksytään tilanne... Näin lukijalle viimeiseksi tunteeksi jää juuri tuo paniikki...

Elokuvaa en ole nähnyt.. en edes tiennyt, että sellainen on tehty. Toisaalta en halua nähdäkään, koska millekään Kingin kirjalle elokuva ei ole tehnyt oikeutta. King on ehdottomasti suosikkikirjailijani... mestarillinen mielikuvitus ja mestarillinen taito käyttää kynää...

-usvastanouseeuhuu



Mä varmaan sekotin sen sit johonkin toiseen *nauru*

Mustakin Stephen King on tosi hyvä -tai olin tota mieltä sillon kun olin 15 vuotta *hih* King toistaa itseään joka kirjassa ja kirjoittaa mielestäni lapsellisesti. Vanhat Kingit on parempi kun uudet, mutta enpä ole jaksanut uusia Kingejä lukeakaan vuosikausiin enää.

Aikuisemmalla iällä intressit ja kirjoitustyylinmaku on muuttuneet aika reippaasti.
Uhuu

Posts: 844

#3273 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

MissKoo, 11.5.2008 12:00:

Mä varmaan sekotin sen sit johonkin toiseen *nauru*

Mustakin Stephen King on tosi hyvä -tai olin tota mieltä sillon kun olin 15 vuotta *hih* King toistaa itseään joka kirjassa ja kirjoittaa mielestäni lapsellisesti. Vanhat Kingit on parempi kun uudet, mutta enpä ole jaksanut uusia Kingejä lukeakaan vuosikausiin enää.

Aikuisemmalla iällä intressit ja kirjoitustyylinmaku on muuttuneet aika reippaasti.



mä olenkin vähän jälkeenjäänyt... ;)

-lapsihuuhkajanvaatteisauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

MissKoo

Posts: 1,289

#3275 • • MissKoo

Uhuu, 11.5.2008 13:58:
---
MissKoo, 11.5.2008 12:00:

Mä varmaan sekotin sen sit johonkin toiseen *nauru*

Mustakin Stephen King on tosi hyvä -tai olin tota mieltä sillon kun olin 15 vuotta *hih* King toistaa itseään joka kirjassa ja kirjoittaa mielestäni lapsellisesti. Vanhat Kingit on parempi kun uudet, mutta enpä ole jaksanut uusia Kingejä lukeakaan vuosikausiin enää.

Aikuisemmalla iällä intressit ja kirjoitustyylinmaku on muuttuneet aika reippaasti.

---


mä olenkin vähän jälkeenjäänyt... ;)

-lapsihuuhkajanvaatteisauhuu



*hali* jokainen tyylillään *joo* Enpä minäkään mikään kirjakriitikko ole *hih*
Mikki

Posts: 833

#3276 • • Mikki
Ironman.
Robert Downey jr. oli taas kerran loistava ja sit tietenkin Gwyneth *sydän*
Odotin hyvää elokuvaa ja sitä sainkin koko rahan edestä.

--
Names are for friends, so I dont need one.

Sallakat

Posts: 2,220

#3278 • • Sallakat jungle, baby !
the Mist. apua mitä sontaa. perus länsimaista kauhua missä tietää etukäteen mitä tulee tapahtumaan, eikä se ole kauhua tai pelottavaa nähnytkään. Scifi kauhuna toi oli myös peruspaska, koska let's face it, ei ne ötökät ketää pelota. Tää oli kuin 8 legged freaks ilman niitä "huumori"läppiä.

*poks*
trustus

Posts: 178

#3279 • • trustus
Into The Wild, erämaata...vähän liian pitkä, mut katsottava leffa...
IronMan *eiei*
hemuz

Posts: 2,178

#3280 • • hemuz kätevä emäntä

trustus, 15.5.2008 12:01:
Into The Wild, erämaata...vähän liian pitkä, mut katsottava leffa...



Mummielestä tää oli hyvää vaihtelua nykyajan räiskinnöille :)