Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,306,657 views

T3k

Posts: 1,221

#2561 • • T3k semmonen
[q

Eiku tykkäsit, niin vittais,että nukuit. *ding*

[/quote]

eiku kyl iha aikusten oikeesti tykkäsin...
Tommoset tuomiopäivä leffaideat iskee aina itseeni hyvin, enkä oo sitä sorttia jota jää vaivaamaan liian epärealistiset superviruksenuhrizombiemothafukerit *pepsodent*

NIII!
ezzy

Posts: 8,060

#2562 • • ezzy Droid-pappa
The man from earth - Muuten mukavan tunnelmallinen pohdintapätkä, mutta kun ei uskontojutut nappaa, niin meni maku.
KooKie

Posts: 4,338

#2563 • • KooKie aka. Petress Pan
Blade Runner The Final Cut

Ihan kiva NOIN VITUN VANHAKSI elokuvaksi. Yleensähän en pidä sellaisten elokuvien katsomisesta, jotka ovat mua vanhempia, mutta kait mun joululahja miehekkeelleni oli sekä elokuva, että seura, jossa sitä katsoa. :D

Ei perkele tän B.R:n pätkiminen lyhemmäksi ja kohtausten poisjättäminen veivät siitä paljon ideaa. Itsehän en olisi puolihuolimattomana katsojana todellakaan miettinyt että "huu, ketkä kaikki ovat replikantteja, huu..?", jossei armas fanittaja-miehekkeeni olisi siitä mulle maininnut. Extroja katsoessa(an) mullekin selveni, notta "jopas, TOSTA senkin olisi älynnyt, mutta eihän tota kohtausta ollut elokuvassa ollenkaan". Että sellasta. Parasta elokuvassa olivat extrat, joissa kerrottiin miten "erikoistehosteet" pygättiin ja millainen elokuvan oikeasti olisi pitänyt olla. :D

Toi kasarin V-linja-tyyli on kamalaa! YÖK. Käärmenainen-replikantti-olio-machine-thing oli muuten jumalattoman HOT, ennen kuin paljasti kasari-lettinsä. Hyi vittu.

Harrison Ford on PASKA näyttelijä. :DDDDD L0L.

Summa summarum hyvästä ideasta saatiin kasareina rumahko (ei tullut mieleen, että melkein 30-vuodessa hiustyylit ehkä muuttuu?), lyhyehkö (paljon elokuvan kokonaisuuden kannalta tärkeää jäi leikkauspöydälle), tylsähkö (ainakin Fordin näyttelijäsuoritus) ja koominen (kaikki edellämainittu yhdessä paketissa).

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

m1kk3

Posts: 5,560

#2565 • • m1kk3 no-life

Zenni, 27.12.2007 23:39:
---
KooKie, 27.12.2007 23:35:
Harrison Ford on PASKA näyttelijä. :DDDDD L0L.

---


You say WHAT?! *pökr*


No on se kyl, yhtä naurettava ku esim Kevin Costner :) Tosin voi johtua rooleistakin...

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Mikki

Posts: 833

#2566 • • Mikki
Keskiviikkona tennarissa kävin kattomas We own the night ja juur tulin teatterista ulos, jossa pyöri 15:10 lähtö Yumaan.
Ihan kelvollisia elokuvia molemmat. Me likes.

--
Names are for friends, so I dont need one.

asdf

Posts: 3,155

#2567 • • asdf

mikke, 27.12.2007 23:46:
No on se kyl, yhtä naurettava ku esim Kevin Costner :)



Tällänen räikeä kerettiläisyys menee mun ymmärryksen ulkopuolelle :(
m1kk3

Posts: 5,560

#2568 • • m1kk3 no-life

Zenni, 27.12.2007 23:52:
---
mikke, 27.12.2007 23:46:
No on se kyl, yhtä naurettava ku esim Kevin Costner :)

---


Tällänen räikeä kerettiläisyys menee mun ymmärryksen ulkopuolelle :(


*lohduttel* *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jocular

Posts: 1,359

#2569 • • Jocular Janni
Täs ny tullu pari päivää vähän koomattua..

Harry Potter ja mikä lie uusin. Ihan katottava. Alkaa vaan juoni toistaa vähän itteään. Joka vuos joku elämää suurempi taistelu pahuutta vastaan jne..

No country for old man. Ekan viiden minuutin jälkeen tiesin jo et ihan läävä leffa. Katoin sen silti. Pari tuntia elämästä hukkaan enkä nähny leffas alkua enkä loppua.

Rise of the footsoldier. Tylsää brittihakkaamista ja muksimista.

I am legend. Läävä. Loppu yhtä seinään ku rahat ois loppunu kesken leffan teon. Ei oikein jääny mitään muistamisen arvosta.

Cry Baby. Vanha klassikko jonka nähny ainaki 100 kertaa ja aion kattoakki viel 100 kertaa lisää.

The Kingdom. Ihan jees pätkä. Vähän jenkkihehkutusta mut kuitenki katottava. Krapulassa oli hankala pysyy saudimongerruksen tekstityksen perässä ku teksti katos näytöltä ennenku siihen tulikaan..

Stadust. Jooh mielenkiintosta 10 vee romantiikkafantasiaa kaverin suosituksella. Kyllä sen katto mutta eipä tuu leffaa säästettyä.

ja sit viel muutama jakso prison breakkia ja dexteriä. Jos huomenna jo nousis sohvalta? *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Viltsu

Posts: 2,010

#2570 • • Viltsu noname

KooKie, 27.12.2007 23:35:
Blade Runner The Final Cut

Ihan kiva NOIN VITUN VANHAKSI KLIP PLIP



psssst. Väärin fanitettu :((

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Jocular

Posts: 1,359

#2572 • • Jocular Janni

ezzy,
Itse katoin Stardustin ja olihan toi ihan kiva seikkailupätkä, turhan lapsenomainen mun makuun, mut ihan viehättävä.

The Kingdom oli kans ihan katottava, joskin pikkasen sisällyksetön mättöleffa. Muillakin hahmoilla olis voinu olla pikkasen syvyyttä.



Ootko sä ollu täällä salaa mun kanssa kattomassa leffoja kertomatta siitä mulle? Omg!

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jocular

Posts: 1,359

#2573 • • Jocular Janni

ezzy,
Ollaanks me maattu samalla sohvalla pari pv *pepsodent*



Oho samaa aikaa quotattii.. :D nyt jo pelottaa!

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#2574 • • aalto2 Guest
braveheart tuli katsottua taas kerran ja sanottakoon, että on muuten hyvä leffa *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*
Avatar
#2575 • • candyraver Guest
I know who killed me
Aika turha pätkä.. *nauru*
Jinx

Posts: 2,615

#2576 • • Jinx Superfeminine
Disneyn uutuus: Lumottu Maa. Oli tosi hauska.

--
Pyllykkä

kovas

Posts: 1,522

#2577 • • kovas Kristo
Vois tännekin jotain naputella :) tässä jotain minkä nimiä muistan (ja mul on sit aika huono muisti näiden suhteen. Leffojen nimien muistelu on vähän niinkuin pelais aliasta yksinään:D)

Death Sentence 5/5
- ehkä vuoden kovin pätkä, kasarihenkistä kostorymistelyä. kevin bacon rules. Jodie Fosterin The Brave One vielä katsomatta. luultavasti samaa settii. mut veikkaan et hävii ekana mainitulle.

I am legend 4/5
- yllätti todella positiivisesti.

The Invasion 5/5
- The invasion of body snachers-remake. ihan loistava.

Eastern Promises 4/5
- olis voinu olla vähän tasaisempi juoneltaan.

Shoot em up 2/5
- ei uppoo. menee samaan kategoriaan boondock saintsin kanssa. näihin kyllästyy parin minsan jälkeen. liian sulavaa ja "hienoa".

American Gangster 3/5
- aika peruskauraa.

Oiskohan siin ihan tarpeeksi. Ja mä kun luulin tän vuoden olevan huono leffavuosi. :)
Henna

Posts: 4,965

#2578 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Ruotsalainen pätkä, Kun Pimeys Koittaa.
Oli törkeen hyvä, suosittelen*joo*
Keskiyon Keisari

Posts: 643

#2579 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Sicko tuli katottua tossa eilen ja oli kyl aika vakuuttava. Epäilen kuitenkin vahvasti että tilanne jenkeissä olis aivan niin katastrofaalinen terveydenhuollon suhteen mitä tää Michael Mooren dokkari antaa ymmärtää.

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Josssu

Posts: 506

#2580 • • Josssu
I am legend : Oli muuten todella hyvä leffa. En odottanut siltä mitään, mutta sepäs yllättikin täysin. Säikähdin pari kertaa oikein kunnolla ja kerran meinas päästä itkukin *blush*