Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,452,893 views

#2461 • • ville olen oikeasti ujo

ezzy, 12.12.2007 00:06:
Tuli katottua Transformers HD:na <3

Aitona vai ripattuna ja laadulla vai ei... tostakin "hd:stä" liikkuu netissä aika paljon versioita, jotka on pakattu uudelleen ja informaatiosta siten hukattu ihan kiitettävä osa :(

Mut täytyy joo allekirjoittaa, että tähän astisista julkaisuista ehkäpä paras HD kuvanlaatu mihin itse olen törmännyt. Monissa HD leffoissa silmille hyppivä kohina/rae käy häiritsemään, tässä kuva on erittäin tasainen.

Valitettavaa tosiaan oli, että itse leffa ei tarjonnut mitää muuta kuin karkkia silmille. Esi-koulutason juoni, pääosin tökkivä käsikirjoitus ja alkeelinen dialogi.... pari tähteä voisi antaa vain sen takia, että teknisesti todella näyttävä.
hemuz

#2463 • • hemuz kätevä emäntä
Night at the museum. En kummosempaa odottanukkaa ja hyvin nauratti. :)
Teixeira

#2464 • • Teixeira
Tais olla "The 51st state", eli Kaava 51. Hyvä leffaha se oli.. :P

--
#kone_radio / Teixeira @ Qnet.

ezzy

#2465 • • ezzy Droid-pappa

ville, 12.12.2007 09:03:
---
ezzy, 12.12.2007 00:06:
Tuli katottua Transformers HD:na <3

---

Aitona vai ripattuna ja laadulla vai ei... tostakin "hd:stä" liikkuu netissä aika paljon versioita, jotka on pakattu uudelleen ja informaatiosta siten hukattu ihan kiitettävä osa :(

Ripattuna toki. bitrate 11362 kbps (12GB kokoa leffalla), ihan siedettävä itselleni ainakin. (normi dvdripissä on 906kbps).
En o viela HD-soitinta tai konsolia ostanut, joten saa riittää noi tällä hetkellä. Leffat mitä katson on niin kertakäyttötavaraa ettei sijoitus moisee ole mitenkään perusteltu. Toi on eka leffa pitkään aikaan minkä jaksoin katsoa toistamiseen.
SyndroDome

#2466 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Kerhohuoneella lehva illassa ziigattiin death proof. Alku imo ihan pelkkää paskaa, 45 min ei tapahtunu mitn ja meinasin nukahtaa. Sit 15 min silkkaa äksöniä (heräsin) ja sen jälkeen sitten taas puol tuntii pelkkää paskaa (alko väsyttää) sit tulikin kunnon loppu taistelu (innostuin) Siis _toudella_ vauhdikas taistelu *joo*

Se loppu mättö oli kyl ihan kipeetä. Meni niin överiks, et naurettiin vaan ihan kippurassa koko porukka =D

- Seiska miinus

*piis*

--
Life is full of choises.

Valandir

#2467 • • Valandir Anjunabeats -friikki
Il buono, il brutto, il cattivo eli englanniksi The Good, the Bad and the Ugly. En ollut ikinä kokonaan nähnyt ja sitä olin hävennyt jo pitkään. Itseasiassa olin nähnyt vain yhden kohtauksen keskeltä sekä lopusta jotain, mutta nyt on koko leffa extended pituudessaan vihdoinkin nähty (DVD:n ylpeänä omistajana). Täytyy kyllä sanoa, että oli aivan järkyttävän hyvä elokuva! Ehdottomasti paras länkkäri jota olen ikinä nähnyt. Herra Eastwood on kyllä ehdottomasti kyseisessä elokuvassa niin elementissään kuin voi vain olla, yksi parhaimpia hahmoja jota olen ruudulla ikinä nähnyt. Harkitsen vakavasti viiden tähden antamista.. Loistava!
#2468 • • Annakins Guest
The Kingdom. Ihan hyvä toimintapläjäys. Bonuksena arabiaa puhuvat arabit :D
inneah

#2469 • • Edited inneah ...Trust no one...
The Fog
Kummitusleffa, alussa oli aika spooky, mutta sitte meni vähän tylsäks eikä jaksanu enää oikeen keskittyä.

Superbad
Komedia, ihan jees. Myötähäpeä oli myös paikoitellen läsnä :D

Evan almighty
hauska ja kivasti tehty, mutta hiukan pettymys. Bruce almighty oli parempi.

--
nahkalakanat

roberto

#2470 • • roberto
Crash
Erittäin mainio pätkä, todellakin suosittelen!
jusqu

#2471 • • jusqu pilipalipilotti
The Simpsons Movie

Ennakko-odotuksiin nähden samaan aikaan surkea ja hyvä. Sitä odotti jotain suurta (kyseessä kuitenkin oli Simpsonit:) ja samalla pelkäsi pahinta (elokuvalla liian isot saappaat täytettävänä) Sinne välimaastoon se sitten tippuikin. Elokuva ei ollut niin huono, kuin odotti, mutta sarjan tasolle ei missään nimessä ylletty. Ihan mainio pätkä joka tapauksessa :)

*tähti**tähti**tähti*/5

--
*pupu**piis*

SyndroDome

#2472 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

SyndroDome, 2.12.2007 21:05:
Toissa iltana katottiin 28 päivää myöhemmin (28 days later) oli aika hyvä lehva *joo* Eikä ees niin jänskä ja karmiva kun mitä olin ennakkoon kuullut. Olin mun makuun hyvin duunattu ja idea myöskin varsin maistuva.

Täytyy ziigaa tosta se jatko-osa myös joku päivä!

-Ysi plussa *piis*

Nonni. Just ziigattiin jatko-osa, eli 28 weeks later ja ei voi kyl muuta sanoa ihan näin tuoreeltaan ku et vittu mikä meininki!! *whaat* Kunnon tykitystä, karmivaa jännitystä ja tosi rankkaa menoa kyl alusta lähtien! En suosittele herkko hermoisille *piis*

Mut toimi kyllä helvetin hyvin ja suosittelen jos pää vaan kestää :D

-Kymppi miinus! *plur*

--
Life is full of choises.

C-Hill

#2473 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
BLADE RUNNER - The Final Cut 5/5
Tästä oon odottanu kunnon DVD-julkaisua ja viimein sen sain hyllyyn.
Muistan katsoneeni leffan ekaa kertaa 14-vuotiaana, silloin odotin jotain ihan muuta (mäiskettä kai) ja petyin. Viisi vuotta myöhemmin katoin leffan uudestaan ja "tajusin" sen. Tää tais olla ehkä vasta viides kerta kun leffan katoin, ekaa kertaa toki tämän viimeisimmän edition. Kerrassaan hieno elokuva, ei voi käsittää miten Ridley Scott on saanut tämmöistä aikaan jo niin kauan sitten. Kaikki toimii. Jotkut kohtaukset ja yksittäiset shotit ovat vieläkin tyrmääviä, vaikka tietokoneilla tehdään nykyään vaikka mitä ja silloin CGI oli lähinnä haave...
JR Ewing

#2474 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
No Country for Old Men ja There Will be Blood
thomas

#2475 • • thomas

C-Hill, 14.12.2007 01:00:
BLADE RUNNER - The Final Cut 5/5
Tästä oon odottanu kunnon DVD-julkaisua ja viimein sen sain hyllyyn.
Muistan katsoneeni leffan ekaa kertaa 14-vuotiaana, silloin odotin jotain ihan muuta (mäiskettä kai) ja petyin. Viisi vuotta myöhemmin katoin leffan uudestaan ja "tajusin" sen. Tää tais olla ehkä vasta viides kerta kun leffan katoin, ekaa kertaa toki tämän viimeisimmän edition. Kerrassaan hieno elokuva, ei voi käsittää miten Ridley Scott on saanut tämmöistä aikaan jo niin kauan sitten. Kaikki toimii. Jotkut kohtaukset ja yksittäiset shotit ovat vieläkin tyrmääviä, vaikka tietokoneilla tehdään nykyään vaikka mitä ja silloin CGI oli lähinnä haave...

tää leffa kyl pitäis kattoa, siis final cut ja vielä varmaan lisäks se theatretical versio jota en oo nähny. directors cut on tullut kyllä katottua monta kertaa.
Valandir

#2476 • • Valandir Anjunabeats -friikki
Juuri sain katseltua loppuun Sergio Leonen Once Upon a Time in America -elokuvan. Erittäin hieno elokuva. Pituudestaan (219 min) huolimatta suosittelen kyllä lämpimästi kaikille, jotka pitävät oikeasti hyvistä elokuvista.
Amuck

#2477 • • Amuck dub-i-dub
Eastern Promises

Saihan tässä pari tuntia kulumaan viihdyttävästi, ihan kivaa ja kaunista katseltavaa, mutta mitään erikoista leffassa ei ole. Niin mafia kuin seksiorjuuskin tuntuvat vähän kalutuilta aiheilta, henkilöhahmot olivat latteita ja yksiulotteisia, juonenkäänteet olivat melko ennalta-arvattavia, eikä edes Viggo Mortensenin PIPPELIN esittely parantanut elokuvaa. Voi olla että olin vähän väsynyt, mutta ei tästä mitään suurta muistijälkeä jää. Parempi tosin kuin mitä odottaisin Venäjän mafiaa Lontoossa kuvailevalta elokuvalta, mutta mä en yleensä pidäkään mistään roistoleffoista.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

krisse

#2478 • • krisse ™
Cocaine Cowboys
http://www.imdb.com/title/tt0380268/

Hyvä dokkari huumebisneksestä etelä-Floridassa 70- ja 80-luvulla. Meininki oli oikeasti tän mukaan kovempaa kuin Miami Vicessa.

Miami oli 70-luvun alussa vielä tuppukylä, jossa eläkeläisiä ja muutamia matkailijoita. Ilman miljardeja dollareita huumebisneksestä siitä ei olisi tullut suurkaupunkia, mitä se tällä hetkellä on. Tosin hintana siitä oli iso pino ruumiita.
inneah

#2479 • • inneah ...Trust no one...
Ilmestyskirja. Nyt

Hyvin,HYVIN omituinen *ding* Kokoajan odotti et se alkais kunnolla,aika puuduttava.
Odotin jotain rankkaa pätkää mutta petyin...
Ja mistä ton leffan suomenkielinen nimi oikeen tulee? mikä toi piste tossa välissä on???

Hitto et on tullu katottuu aika tylsiä leffoja viime aikoina *eikä*
Seuraavaks oikeesti joku hyvä pätkä. Kiitos!

--
nahkalakanat

#2480 • • niomic Guest

inneah, 14.12.2007 14:38:
Ilmestyskirja. Nyt

Hyvin,HYVIN omituinen *ding* Kokoajan odotti et se alkais kunnolla,aika puuduttava.
Odotin jotain rankkaa pätkää mutta petyin...
Ja mistä ton leffan suomenkielinen nimi oikeen tulee? mikä toi piste tossa välissä on???

Hitto et on tullu katottuu aika tylsiä leffoja viime aikoina *eikä*
Seuraavaks oikeesti joku hyvä pätkä. Kiitos!

Nimi nyt on jopa aika hyvin suomennettu - Apocalypse Now. Piste on välissä varmaan voimistamassa tuota eroa kahden sanan välillä. Englanniksihan tuossa tulee totutusti pieni tauko lausunnassa. Et sentään katsonut Redux-versiota tuosta :)? Voi olla et ois viiltely alkanu >;)