Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,341,427 views

trustus

Posts: 178

#2021 • • trustus
äsken katsoin wind chill, ghost elokuva...ja sit tuli eilen katsottua silmät*poks* the lookout oli ihan kelpo leffa...
terraluna

Posts: 1,270

#2022 • • terraluna Agentti
Ocean's 13. Aika paksa imo. Nojoo, tulihan siinä hyvä kokovartalopuudutus kun huonossa asennossa sohvalla makasi. :D

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

RiD

Posts: 2,817

#2023 • • RiD Nukemi
Shrooms.


Aika bueno kauhuleffa pitkästä aikaa, visuaalit kohtuu realistisia ja muutenki tosi ahdistava ilmapiiri pysty leffan alusta melkeen loppuun asti.

En taida syödä sieniä irlannissa kun muutan sinne *pepsodent*

--
*super* *possu*

trustus

Posts: 178

#2024 • • trustus
Hostel II, jatkui edellisestä ja tällä kertaa kolme tytteliä eksyi slovakiaan...
Verano

Posts: 4,649

#2026 • • Edited Verano Merituuli
Tää on vähän ennakkoon, mut huomenna voin sanoa, että viimeksi katsoin Arizona Dreamin!

Pikkasen meni pasmat sekaisin, kun Nyt-liitettä duunimatkalla selatessa huomasin, että tänään tulee Arizona Dream (1991). Aivan ehdottomasti yksi mun kaikkien aikojen lempileffoistani <3 Olen nähnyt sen vain kerran, silloin -93 kun se tuli teattereihin täällä. Vuosien varrella oon sitä pari kertaa, lähinnä kyllä ohimennen, kysellyt leffaliikkeistä. Viimeseen pariin vuoteen en oo sitä etsiskellyt, mutta juuri tällä viikolla kävin yhdessä liikkeessä kyselemässä. Ja nyt sitten parin päivän päästä siitä se tuleekin ykköseltä *iloinen*

Arizona Dreamin myötä viimeistään ihastuin Lili Tayloriin. Eivätkä muut näyttelijät -Johnny Depp, Faye Dunaway, Vincent Gallo ja Jerry Lewis- jää tietenkään yhtään jälkeen. Ohjaaja on loistava Emir Custurica.

Nyt kyllä vähän jännittää, miltä leffa näyttää näin 14 vuoden jälkeen. Mutta varmasti yhtä upean surrealistiselta mestariteokselta jona sen muistan.

Ku osais vielä kirjoittaa lempinäyttelijänsä nimen.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#2027 • • Kon-tiki The Unsinkable

Piia, 27.9.2007 21:21:
Kävin kattoo ton Pölösen uusimman Lieksa! -elokuvan... Kannattaa käydä kattomassa. Ois voinu olla paskempiki! Suomielokuvaa parhaimmillaan *hymy*
*tähti**tähti**tähti*



Mun mielest se oli paska. Eivät edes murretta puhuneet. Hyvää siinä oli, että näin sen ilmaseksi, sekä se että se oli kuitenkin huomattavasti parempi kuin tokavikaksi näkemäni leffa, maanantaina tv:stä tullut Akvaariorakkautta.

Siis voi dsiisus, oikeesti en muista kovin montaa yhtä paskaa leffaa kuin se *sars* se oli täysin jossain Levottomat 3:n tasolla järkyttävän nolojen panokohtaustensa kanssa, tosin bonuksena kaikki oli pukeutuneet kasarijupeiksi tai 2 Unlimitedin jäseniksi *pökr*

Viimeksi näin Muuttohaluttoman poikamiehen, romanttisen komedian jonka pääosissa Matthew McConaghey ja "Carrie". Että lujaa menee kotikatsomossa *nauru*
depth

Posts: 64

#2029 • • depth
Käytiin eilen katsomassa Maameren Tarinat. Oli hyvä. *joo*
lunake

Posts: 800

#2030 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
The Fountain ..omituinen..
Open Season ..aivan loistavanhauska leffa!..

--
Hedelmällisyys on påp!

lunake

Posts: 800

#2031 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
28 weeks later ..ykkösosa oli huomattavasti parempi..
The Hills Have Eys 2 ..aika kuraa..

--
Hedelmällisyys on påp!

Avernian

Posts: 7,451

#2032 • • Avernian Kerettiläinen

lunake, 5.10.2007 20:19:
28 weeks later ..ykkösosa oli huomattavasti parempi..
The Hills Have Eys 2 ..aika kuraa..



Oot ollu ahkera. Edellisestä viestistä 3 minuuttia, ja jo oli kaksi uutta leffaa katottuna :p

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

lunake

Posts: 800

#2033 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Avernian, 5.10.2007 21:07:
---
lunake, 5.10.2007 20:19:
28 weeks later ..ykkösosa oli huomattavasti parempi..
The Hills Have Eys 2 ..aika kuraa..

---


Oot ollu ahkera. Edellisestä viestistä 3 minuuttia, ja jo oli kaksi uutta leffaa katottuna :p



Psst, ekan postauksen leffat katoin tänään ja ton toisen postauksen leffat olin vaan unohtanu "kirjata" tänne. *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

KooKie

Posts: 4,338

#2035 • • KooKie aka. Petress Pan

depth, 5.10.2007 10:42:
Käytiin eilen katsomassa Maameren Tarinat. Oli hyvä. *joo*



Siis hetkonen, katoitteko dvd:ltä? Vai oliko toi nyt se anime -leffa?

Oon itse nähnyt jonkun Maameren tarinoiden ykkös- ja kakkososien yhdistelmän - aivan surkea viritelmä. Itketti, kun jostain helvetin Harry Pottereista tehdään miljardiluokan budjetilla täyttä paskaa ja niinkin laadukkaista kirjoista, kuin Ursula Le Guinin Maameren tarinat saadaan aikaan vain 50 euron höttöä.

Mä en ole nyt ihan perillä, mutta kun tää anime -versio käsittelee kait vaan sitä kolmatta kirjaa (Kaukaisin ranta), niin onko siitä tehty aiemminkin osia?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

sapeli

Posts: 11,768

#2036 • • sapeli jokukukamikä?

KooKie, 5.10.2007 21:44:
Mä en ole nyt ihan perillä, mutta kun tää anime -versio käsittelee kait vaan sitä kolmatta kirjaa (Kaukaisin ranta), niin onko siitä tehty aiemminkin osia?



Ihan oikein oot mun mielestä käsittänyt - sci-fi channel teki sen höttö-minisarjan joka oli just niin huono ku mitä sanoitkin, ja tää gibli studion uusi animeleffa pohjautuu sille kolmannelle kirjalle. Hieno kuulla että muutkin arvostavat tätä kirjasarjaa yhtä paljon kuin minä! En usko että edes se anime-leffa kelpaa mulle... Mutta onhan se nähtävä. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

inneah

Posts: 704

#2037 • • inneah ...Trust no one...
Black Sheep *nauru*

Kauhu(?)/komedia..... yhtään kauhua en huomannut elokuvassa!
Jotenkin ihan jees idea mut toteutus oli mitä huonointa :DD
Ei vakuuttanut ollenkaan,viihdyttävä tosin,nauroin,nauroin paljon :DDD

--
nahkalakanat

asdf

Posts: 3,155

#2038 • • Edited asdf

inneah, 5.10.2007 23:35:
Black Sheep *nauru*

Kauhu(?)/komedia..... yhtään kauhua en huomannut elokuvassa!
Jotenkin ihan jees idea mut toteutus oli mitä huonointa :DD
Ei vakuuttanut ollenkaan,viihdyttävä tosin,nauroin,nauroin paljon :DDD



Mietinki tos just äsken et onkohan kukaan oikeesti nähny tota leffaa :D

edit: Äsken tosiaan katoin trailerin uudestaan ja rupeskin tekee mieli kattoo tota, ihan vaan et tietäisin kuinka huono se on.l
Unik

Posts: 4,117

#2039 • • Unik

inneah, 5.10.2007 23:35:
Black Sheep *nauru*

Kauhu(?)/komedia..... yhtään kauhua en huomannut elokuvassa!
Jotenkin ihan jees idea mut toteutus oli mitä huonointa :DD
Ei vakuuttanut ollenkaan,viihdyttävä tosin,nauroin,nauroin paljon :DDD


Mä ajattelin just alkaa katsomaan tota pätkää. Kiva jos nauratti. Toivottavasti tekee saman minulle kans eli naurattaa.
Marjo

Posts: 1,796

#2040 • • Marjo pupuTupuna

depth, 5.10.2007 10:42:
Käytiin eilen katsomassa Maameren Tarinat. Oli hyvä. *joo*



Mä katsoin kanssa sen viimeksi. Musta se oli aika kehno, mutta kyllä sen katsoi. Mutta tämä pätkä taisikin olla kyseisen ohajaajan esikoisohjaus. Olisi vaan jättänyt ohaustyön isälleen, jonka animaatioelokuvat ovat olleet aivan toista luokkaa.