7,277 posts, 364 pages, 2,451,632 views
Replying to Minkä leffan katsoit viimeksi ?:
Wolverine, 27.3.2010 13:34:
Commando
turha tästä on kiistellä, ylivoimaisesti paras macholeffa mikä on koskaan tehty. 5/5.
tomii, 27.3.2010 15:28:
---
Wolverine, 27.3.2010 13:34:
Commando
turha tästä on kiistellä, ylivoimaisesti paras macholeffa mikä on koskaan tehty. 5/5.
---
Pesunkestävä, tai no, napalminkestävä klassikko. :D Ton ajan Arska-pätkät ovat kauttaaltaan macho-actionin kulmakiviä. Conan, Terminator 1 & 2, Predator, Running Man, Total Recall (mun all-time Arska suosikki) tohon lisäksi... ja sitten tietty pari mukiinmenevää, eli Conan 2, Raw Deal ja Red Heat. Kyl toi äijä vaan ounas tota genreä back in the days. :) Toki Stallonellakin kovia pläjäyksiä tolta ajalta.
Wolverine, 27.3.2010 16:54:
---
Jep, ai että kaipaan tota genreä. Ne uskomattomat one linerit ja se huumori, parhautta. Ei tommosia leffoja vaan tehdä, sen takii mulla on niin törkeen kovat odotukset Stallonen uusinta kohtaan. Joku totes imdb:s hyvin että "this movie will bring balance to the force."
tjeu:
tomii, 27.3.2010 17:33:
---
Wolverine, 27.3.2010 16:54:
---
Jep, ai että kaipaan tota genreä. Ne uskomattomat one linerit ja se huumori, parhautta. Ei tommosia leffoja vaan tehdä, sen takii mulla on niin törkeen kovat odotukset Stallonen uusinta kohtaan. Joku totes imdb:s hyvin että "this movie will bring balance to the force."
tjeu:
---
Joo sama täällä, kaipaan noita rehtejä toimintaleffoja, joissa one-linerit lentelee, raajat lentelee ja pääosan esittäjällä on macho-karismaa enemmän kuin laki sallii. :) Ton ajan action-leffat oli jotenkin todella viihdyttäviä, ei otettu kovinkaan vakavasti sitä menoa, kuhan vain viihdytetään yleisöä.
Kanssa odottelen Expendablesia kuin kuuta nousevaa. Stallonelle kans isot propsit Rambo 4:stä. Se oli saatanan kova leffa. :)
akir0, 28.3.2010 13:14:
036 - Starship Troopers
Sattumalta tuli telkasta ja jäin kiinni. Ah miten hieno leffa tää on, harmittaa vaan ku jatko-osat on niin armotonta kräppii.