Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,420,893 views

Mellu-

Posts: 4,006

#2101 • • Mellu-
Pelkoo ja inhoo las vegasissa ja saksaksi dubattuna *nauru* jotenki se EI VAA kuulosta oikeelta ku deppi molottaa kimeel äänel "achtung, noch mal möchte ich auf die fraue fragen..mann" *eiei* mut hyvä leffa silti... sai taas nauraa (ja tuli viime konemetsä mielen) *tirsk*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Cinttu

Posts: 51

#2102 • • Cinttu
Eilen teatterissa Tähtisumua (oikein söpö raina), äsken vielä katsoin Herrasmiesliigaa, mut taidan vaihtaa LOTRiin, alusta lähdetään...

(jaa mulla tylsä lauantai-ilta vai?? *igor* )
%

Posts: 568

#2103 • • %

larzizi, 17.10.2007 01:14:
Hostelin sain vihdoin ja viimein katsottua. Ihan hyvä se oli, vaikkakin odotin ehkä jotain enemmän. Ja jotenkin tuntui, että juttu eteni aivan liian hitaasti. Vaikka leffasta leikkaisi puolet pois, asiasisältö olisi silti sama.

Enkä kyllä tätäkään luokittelisi kauhuksi. Saattaa olla, että ehkä olen vain niin turtunut, että mikään ei enää pelota. Jos ihmisten silpominen pelottaa jota kuta, niin ehkä se hänelle sitten on kauhuelokuva.

Edelleen nykypäivän hyvää kauhuleffaa odotellessa...


Ootkos descentin katsonut, oli kyllä jotenkin hyvää kauhua ainakin ahtaanpaikan kammosta kärsiville.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

remotion

Posts: 5,283

#2104 • • remotion nostatus guru
Zodiak

Olin ainoo meidän porukasta joka ei nukahdellut :D

mutta se johtui enemmän siitä et piti muksun takia katsoa tosi hiljaa ja sit leffassa ei sinällään actionia ole.

hyvä leffa kumminkin IMO.
katjastina

Posts: 398

#2105 • • katjastina magnets and miracles
History of violence. Aika raaka:( väkivalta ruokkii väkivaltaa:/
larzizi

Posts: 1,661

#2106 • • larzizi

%, 21.10.2007 00:24:
Ootkos descentin katsonut, oli kyllä jotenkin hyvää kauhua ainakin ahtaanpaikan kammosta kärsiville.



Olen. Henk.koht. pidin siitä kyllä enemmän vaikka en yleensä pidä kauhuleffoissa mistään epämääräisistä örrimörreistä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

%

Posts: 568

#2107 • • %

larzizi, 21.10.2007 02:19:
---
%, 21.10.2007 00:24:
Ootkos descentin katsonut, oli kyllä jotenkin hyvää kauhua ainakin ahtaanpaikan kammosta kärsiville.

---


Olen. Henk.koht. pidin siitä kyllä enemmän vaikka en yleensä pidä kauhuleffoissa mistään epämääräisistä örrimörreistä.


Joo loppu meni kyllä vähän överiksi. Parasta leffassa oli alku, kun luolan asukkaita ei oltu vielä nähty.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

m1kk3

Posts: 5,560

#2108 • • Edited m1kk3 no-life

katjastiina, 21.10.2007 02:03:
History of violence. Aika raaka:(


*täh*

edit: siis selvennettäköön vielä että mun mielestä toi oli paljo vähemmän väkivaltainen kun mitä ootin :) Eikä muutenkaan todellakaan mikään kovin väkivaltainen ja raaka vaikkapa näihin nykyjenkkiäksöneihin verrattuna. Tossa toi väkivalta vaan oli eri tavalla käsitelty noin aiheena, toisin ku jossain jenkkihömppä-äksöneissä. Sen takia se ehkä vähän koskettikin :)

edi2: joo, oon vissii vähä jäässä tänään :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

Posts: 5,560

#2112 • • m1kk3 no-life
8mile ***/***** http://www.imdb.com/title/tt0298203/

-joo, olihan toi ihan suht hyvä, mainiota läppää sekä mainiot näyttelijät, hyviä battleja jne. Vähän ohkaseksi mun mielestä jäi kuitenkin juoni, se oli aika tavanomainen ja yllätyksetön. Toi sama kuvio on nähty jo sen miljoona kertaa erinäisissä leffoissa. Muuten kyllä hieno suoritus Eminemiltä, mies osaa näytellä ja räpätä :)

The Thing ****/***** http://www.imdb.com/title/tt0084787/

-tää oli jo kertaluokkaa parempi kokemus, kahdenkymmenenviiden vuoden iästään huolimatta :) Parasta täs oli toi leffan alkupuolisko, painajaismainen tunnelma ja koko ajan tuntuu että jotain tapahtuu, mutta kun ei tapahdu ni sitä jää odottamaan sydän sykkien. Kunnes sitten alkaa tapahtua... Mut eipäs spoilata enempää. Kaiken kaikkiaan hieno sci-fi-kauhu-rymistely, vähän
Alienien tyyliin. Oikeasti pelottava ja painostava leffa :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

katjastina

Posts: 398

#2113 • • katjastina magnets and miracles

mikke, 21.10.2007 15:01:
---
katjastiina, 21.10.2007 02:03:
History of violence. Aika raaka:(

---

*täh*

edit: siis selvennettäköön vielä että mun mielestä toi oli paljo vähemmän väkivaltainen kun mitä ootin :) Eikä muutenkaan todellakaan mikään kovin väkivaltainen ja raaka vaikkapa näihin nykyjenkkiäksöneihin verrattuna. Tossa toi väkivalta vaan oli eri tavalla käsitelty noin aiheena, toisin ku jossain jenkkihömppä-äksöneissä. Sen takia se ehkä vähän koskettikin :)

edi2: joo, oon vissii vähä jäässä tänään :D



Ehkä se tuntu niin kylmältä kun oli aika realistinen ja aika vaatimaton leffa muuten. Mä en kyllä kato paljoo leffoja, enkä varsinkaan kovin paljoo mitään väkivaltaisia pätkiä. Jotenki toi leffa kuvas hyvin sitä miten kuka tahansa voi olla väkivaltanen, kun tulee tilanne eteen ja sit se miten väkivalta ruokkii väkivaltaa. Mut totta on noita paljon pahempiakin.
m1kk3

Posts: 5,560

#2114 • • Edited m1kk3 no-life

katjastiina, 21.10.2007 15:14:
---


Joo, ymmärrän hyvin kyllä. Ja kun tossa toi väkivalta ei ollu mitään hauskaa eikä huvittavaa, ni ehkä senkin takia se tuntu vähän karummalta. Mainio leffa kyllä kaiken kaikkiaan.

edit: quotse

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

katjastina

Posts: 398

#2115 • • katjastina magnets and miracles

mikke, 21.10.2007 15:17:
---
katjastiina
---

---

Joo, ymmärrän hyvin kyllä. Ja kun tossa toi väkivalta ei ollu mitään hauskaa eikä huvittavaa, ni ehkä senkin takia se tuntu vähän karummalta. Mainio leffa kyllä kaiken kaikkiaan.



Joo musta siinä oli hienoa miten vaatimattomista visuaalisista aineksista oltiin saatu kyhättyä hyvä jännite. Roolejakaan ei ollut montaa. Leffa toimi hyvin loppuun asti. Ihan jees kaikkien efektileffojen jälkeen osaa arvostaa elokuvaa missä on psyykkinen lataus ilman mitään erikoistehosteita:)
J-Gear

Posts: 204

#2116 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno
Desu nôto: The last name eli Death Note: The last name
http://www.imdb.com/title/tt0810827/

Death note mangaa en ole lukenut mutta animen olen nähnyt. Tämä live action oli sinänsä ihan jees. Elokuvan ongelmana oli mielestäni se, että pieneen tilaan yritettiin runnoa liikaa tavaraa. Mutta taas... mitä muuta voi odottaa, kun sama tarina, jonka kertomiseen animessa käytettiin 37 jaksoa, kerrotaan kahdessa elokuvassa. Tämä siis oli kaksiosaisen elokuvan toinen osa.

Mutta joo... elokuvalla on omat ongelmansa, mutta kyllä tätä voi silti suositella.
arvosana 7/10

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

Nee-Chee

Posts: 244

#2117 • • Nee-Chee

J-Gear, 22.10.2007 03:09:
Desu nôto: The last name eli Death Note: The last name
http://www.imdb.com/title/tt0810827/

Death note mangaa en ole lukenut mutta animen olen nähnyt. Tämä live action oli sinänsä ihan jees. Elokuvan ongelmana oli mielestäni se, että pieneen tilaan yritettiin runnoa liikaa tavaraa. Mutta taas... mitä muuta voi odottaa, kun sama tarina, jonka kertomiseen animessa käytettiin 37 jaksoa, kerrotaan kahdessa elokuvassa. Tämä siis oli kaksiosaisen elokuvan toinen osa.

Mutta joo... elokuvalla on omat ongelmansa, mutta kyllä tätä voi silti suositella.
arvosana 7/10



Ostin just molemmat dvd:nä omaan hyllyyn, itse pidin kovasti mangasta, ja animekin tuli katsottua, tosin jostain syystä siitä on viimeinen osa jäänyt näkemättä.

Katselin tuossa juuri yks päivä elokuvan Gongdong gyeongbi guyeok JSA. Itse tykkäsin, joten myrkytän tässä nyt muita saman henkisiä. http://www.imdb.com/title/tt0260991/

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#2118 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Knocked Up (Paksuna)

Eipä ollut ihmeellinen elokuva, mutta tarjosi ihan hyvin viihdettä *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Nee-Chee

Posts: 244

#2119 • • Nee-Chee
Leffa nimeltä: Puzzlehead. Ei mieltä räjäyttäviä erikoistehosteita vaan aitoa science fictionia. EI MAINSTREAMILLE!! Loisto leffa, tykkäsin todella paljon.

"Sleep was interesting to me, it seems like such a peaceful activity. I don't have to sleep. But I have read that people experience dreams when they sleep. Dreams are like thoughts without the boundaries of reality. In them you act out unconsious in barried desires. I wish I could have them." -Puzzlehead

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

sapeli

Posts: 11,768

#2120 • • sapeli jokukukamikä?
Blade Trinity, Anttilan alennuslaarista, tuli halvemmaks ku vuokraus *hih*

Ei ollu niin huono ku mitä odotin! Juoni nyt oli mitä oli ja logiikassa oli kissanmentäviä aukkoja, mut kyl sen jakso kattoa läpi kuitenkin. Erikoisefektit oli hienoja ja ihmiset kauniita, ja sen naisvampyyrin näyttelijä oli hauska, mielenkiintoiset mannerismit. Ei tota välttämättä tuu enää ikinä katottua uudestaan kuitenkaan.

*tähti**tähti* / 5

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.