DJ SASHA F -TECHNO GROOVES VOL.1 (LINKKI)

59 posts, 3 pages, 14,533 views

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#41 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
sain sitten vihdoin ja viimein tän kuunneltua! :D

oli kyllä aika menokasta saundia, mutta ei kyllä ainakaan mun korvaan
ollut ollenkaan polkkaa... eikä onneksi myöskään mitään särö/schranz/tjsp
-raastoa. tekniikkaa nyt ei tarvi kommentoide edes.

mitään kovin rakentavaa en osaa tästä sanoa, mutta kyllä tätä ihan mielellään lähtis bileissä tanssimaan!

lisää tätä, eikä mitn hardstylee! *sars*

--
dasinoaisnvs

Dasjonna

Posts: 612

#43 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -
Rok! Jos ei puristeille kelpaa niin on pakko olla hyvää *pepsodent* Biisilista olis oikein kiva... Tällasta junttaa kun vois itsekin hamstrata levypakin perukoille niitä rankempia settejä varten. Tätä ehdottomasti lisää!
enrg

Posts: 2,040

#44 • • enrg
Hyvä miksaus. Jätä ne torvisoitot Sami*nauru*
Needless

Posts: 282

#45 • • Needless

Dasjonna, 27.12.2006 18:44:
Rok! Jos ei puristeille kelpaa niin on pakko olla hyvää


Tää on tää ainainen *possu*
Mutta mun mielipide nyt vaan on se minkä aiemmin esitin, ei enempää eikä vähempää. Ja niin kuin Benn tossa ennemmin heitti et tämä on lähempänä polccaa kuin technoa niin mun täytyy yhtyä samaan lauseeseen, huolimatta siitä kuinka heikkoa mun musiikkiasiantuntevuus onkin : )

Piis
Avatar
#48 • • Hexe Guest
Mennään mun maun rankkuusrajoilla jossain kohtii, mut muutama ihan pirun kova raita mahtu kyl joukkoon. esim toi 25 min. kohil menevä raita on kyl ihan pirun tykki, mikäs mahtaa ol kysees? Hyvää miksingii, ehkä hieman nopeemmal tahdil vois biisit vaihtuu mut meininkiä ainaki riittää!
Darkness

Posts: 518

#49 • • Darkness Spank~monkey
Ihan hyvä miksaus noin päälisinpuolin.
Mutta kaipais munsta hiukan rankempaa matskua.

--
There aint no party like an alcoholic party!

Avatar
#50 • • Edited ALIEN Guest
*bump*

ALIEN, 18.12.2006 22:49:
S4SH44T4N4 !!F!! <3

Tällänen setti pitää huolen et viihdyn nyrkkeilysäkin kanssa ja juoksen itseni taas ylikuntoon! x)

Kiitos ja kumarrus!!

Sonjaa

Posts: 7

#51 • • Sonjaa
Ihan sika hyvä setti *jiihaa**piis*
wallu

Posts: 125

#52 • • wallu
Aivan käsittämätöntä! Tämmöstä suomeen ja bileisiin lisää, aivan liian harvoin tulee kuultua muualla kun kotona kunnon menoteknoo*kuolaa*
Timce

Posts: 5,381

#53 • • Timce

wallu, 1.3.2007 20:25:
Aivan käsittämätöntä! Tämmöstä suomeen ja bileisiin lisää, aivan liian harvoin tulee kuultua muualla kun kotona kunnon menoteknoo*kuolaa*



Pyydetty ja kerjätty on, mutta nämä pyynnöt menee kuuroille korville. Nitkuhan se rules. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

SASHA  F

Posts: 1,722

#54 • • SASHA F
joo soittaisin mielellään jos olis semmosii bileitä mis jenggi haluu et sitä soitettais
Toivottawasti tulis semmosii kemuj jos vois vetää kunnon pyllynpyöritys tesnoo*tanssittel**pepsodent*
Avatar
#55 • • Fuzzy Guest
*hmph* Pitää sit ite varmaan ruveta järkkäilee kunnon tekno bileitä!*hih* Tää on iha mieletön kans tää mixaus. Just tälläst technoo voi kuunnella ja mielellään joraillakkin! Ehkä hiukka tiukempaa sais olla, mut ei oo huonoo tääkään. Hyvä hyvä*aplodit*
burdock

Posts: 62

#56 • • burdock X-Rust
helvetin hyvin miksattu eip siinä mitään... en mä muuta odottanutkaan herran taidoilla ;) mutta sitten musa-anti oli kyllä ohi mun teknomaun. groovia ja funkkia en löytänyt edes suurennuslasilla. no tyyliähän on tietty vaikeeta sanallisesti muotoilla.

meinasin jo että olen ainoa joka kitisee, mutta näkyyhän tuolla olevan needless ja bennkin joille ei oikein setti taipunut. polkasta minä en tiiä mittään joten en sano sanaakaan siitä sen enempää.

kiitos linkistä kuitenkin. hyvä kuulla että muutakin soi levylautasella kuin ... ;)