choon! - heavy metal | sean tyas | 10.2.2007 | klubi, turku

132 posts, 7 pages, 24,460 views

Anny

Posts: 666

#61 • • Anny Hurricane-Munster

JussiS, 9.2.2007 10:46:
---
Anny, 9.2.2007 09:46:
Ptäiskö hakea tuolta sorvin vierestä joku akselin pätkä kaulaan roikkumaan...? *tirsk*

---

Alle kakskyt kiloo ei oo sit hevimetallii! Korkeintaan Wingeriä!



Ookoo, meen tsekkaa oisko mitään kunnon titaanijötikkää jäänyt lojumaan jonnekin nurkkaan. Voi mun selkäparka... *uuh*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

KittyCleo

Posts: 205

#62 • • KittyCleo PiweHiwe
Jaa millonkohan paras asu julkistetaan.. Ite tulen sinne niin viime minuuteilla. No jaa kun en ole hevi-ihmisiä*iloinen*niin eipä mul sellasta vaatetta olekaan!

--
Rouva Korpela*hymy*

nenna

Posts: 1,916

#63 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

KittyCleo, 9.2.2007 15:20:
Jaa millonkohan paras asu julkistetaan.. Ite tulen sinne niin viime minuuteilla. No jaa kun en ole hevi-ihmisiä*iloinen*niin eipä mul sellasta vaatetta olekaan!



..etköhän Sä mukaan ehdi kilpaan.. *hihu* ..ja enpä usko että kovin moni muukaan siellä nyt niin hirveesti hevi-immeisiä..mä en ainakaan..ja jonkunlainen asuste jo valmiina..vaikken kilpaan osallistukkaan.. *vink* ..et vähän kun soveltaa..
KittyCleo

Posts: 205

#64 • • KittyCleo PiweHiwe
Jei! Niittiä ja strassia! Täytyy kiitää si äggii duunist tänne!

--
Rouva Korpela*hymy*

Anny

Posts: 666

#65 • • Anny Hurricane-Munster

nenna, 9.2.2007 15:23:
---
KittyCleo, 9.2.2007 15:20:
Jaa millonkohan paras asu julkistetaan.. Ite tulen sinne niin viime minuuteilla. No jaa kun en ole hevi-ihmisiä*iloinen*niin eipä mul sellasta vaatetta olekaan!

---


..etköhän Sä mukaan ehdi kilpaan.. *hihu* ..ja enpä usko että kovin moni muukaan siellä nyt niin hirveesti hevi-immeisiä..mä en ainakaan..ja jonkunlainen asuste jo valmiina..vaikken kilpaan osallistukkaan.. *vink* ..et vähän kun soveltaa..



Siis mitä? Sähän oot Pasi Turun kovin heviäijä!!! *uros*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

choon!

Posts: 270

#66 • • choon!

KittyCleo, 9.2.2007 15:20:
Jaa millonkohan paras asu julkistetaan.. Ite tulen sinne niin viime minuuteilla. No jaa kun en ole hevi-ihmisiä*iloinen*niin eipä mul sellasta vaatetta olekaan!


Hei!

Paras asu julkistetaan ensi viikolla bileiden palautetopikissa.

--
#1 club in Turku

pose

Posts: 75

#68 • • pose salo U.G.
jaahas mitäs illalla? LYNII? anyone?

...vai oliko illaksi jotain....??? *känni* *hih*
Tommy Court

Posts: 851

#69 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS
TÄNÄÄÄÄÄN!! *jiihaa* on tullu vähä odotettuu tätäki iltaa mut tänää sit näytetää Tyasil mist kana pissii! Loisto meno tulee olemaa *joo**joo**tanssittel* Ps. Np: Carl B vs. Breaking Benjamin - Diary Of Jane (Sean Tyas Rmx) toivottavast tullaan kuulemaa *hihu*
Anny

Posts: 666

#70 • • Anny Hurricane-Munster

pose, 10.2.2007 08:53:
jaahas mitäs illalla? LYNII? anyone?

...vai oliko illaksi jotain....??? *känni* *hih*



Ei vi**u... Mä olen ilmeisesti ollu eilen Lynissä... Ei muistikuvaa enkä ole sit muutamaan vuoteen siel käyny... *whaat* Ja tänään pitäis taas vissii lähtee *eiei*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

akiapina

Posts: 2,729

#71 • • akiapina apinaki

Anny, 10.2.2007 10:44:
Mä olen ilmeisesti ollu eilen Lynissä... Ei muistikuvaa



hää hää

ei vaan, tänään aikaisin paikalle kannustamaan kallea!
Anny

Posts: 666

#72 • • Anny Hurricane-Munster

akiapina, 10.2.2007 11:17:
---
Anny, 10.2.2007 10:44:
Mä olen ilmeisesti ollu eilen Lynissä... Ei muistikuvaa

---


hää hää

ei vaan, tänään aikaisin paikalle kannustamaan kallea!



Vahingonilo = paras ilo *vink* Mua ei ilmeisesti voi jättää yksin viikonloppusin... Tarviin ympärivuorokautista holhousta... *blush*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Jussi Soro

Posts: 6,385

#73 • • Jussi Soro choon!

Anny, 10.2.2007 13:01:
Vahingonilo = paras ilo *vink* Mua ei ilmeisesti voi jättää yksin viikonloppusin... Tarviin ympärivuorokautista holhousta... *blush*


Nelson_Muntz_rie2.jpg
HAA-HAA!
AnssiV

Posts: 1,798

#75 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Parin tunnin päästä Helsinkiin hakemaan Tommi kyytiin ja sitten nokka kohti Turkua. *hihu*

np: Choon! presents: Sean Tyas January 2007 Mix *fiiwistel*
florx

Posts: 532

#77 • • florx
Pitäisköhän saapua, kun ei muutakaan tekemistä illalla. Sais taas vuoden trancekiintiön täyteetn :D
Sin_nombre

Posts: 203

#78 • • Sin_nombre
ojjj ojjjjjj pian *jiihaa* iiiihanaaa
gravel

Posts: 272

#79 • • gravel saloUG
Jep jep.. levyt on pakattu ja nyt nokka kohti klubia ja turkua. :)

--
Allekirjoitus: _______________________