Saatanan epäsivistynyt sika!

51 posts, 3 pages, 17,891 views

phear

Posts: 804

#21 • • phear <X>
Mä olen varmaankin niitä ihimisiä, joiden kuuluisi vastata tähän topikkiin.
Trixie

Posts: 1,342

#22 • • Trixie

Kauluspaita, 18.12.2006 05:30:
-Olen hakannut satamassa korealaisturisteja pinkillä dildolla.

-Olen pistänyt juopon punnertamaan ja heittämään kuperkeikkoja oluesta.



Nää oli kyl ehdottomasti parhaat *nauru* Voin vaan kuvitella ne turistit *hih**nauru*

--
face your fears and live your dreams

henkka

Posts: 4,973

#23 • • henkka

hallucinogen, ois voinu johtaa parempaan käytökseen =D



Haha, joo ja viel julkinen kuritus oikeen :D
Kauluspaita

Posts: 91

#24 • • Kauluspaita
Anselmi, 18.12.2006 11:15:
-klips-


Haaha, oot vaan kade koska oon vitusti hauskempi jätkä kuin sä *aplodit*

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-

diorite

Posts: 437

#26 • • diorite 180+

Kauluspaita, 18.12.2006 17:18:
Anselmi, 18.12.2006 11:15:
-klips-


Haaha, oot vaan kade koska oon vitusti hauskempi jätkä kuin sä *aplodit*



Topicin nimen perusteella Anselmi olis luultavammin kade koska olet enemmän 'Saatanan epäsivistynyt sika!' *justjoo*

--
Kuka? Minäkö?

Avatar
#27 • • astaroth Guest

Kauluspaita, 18.12.2006 05:30:
-Olen pistänyt juopon punnertamaan ja heittämään kuperkeikkoja oluesta.


mulle tuli tästä paha mieli :( voi olla, että tuo on ollut "hauskaa" joskus räkisteininä, mutta toivottavasti et koskaan paukuttele henkseleitä tuolla

itse menin teininä kavereiden mukana monenlaiseen sikailuun, urpoiluun ja ilkivaltaan, joka on hävettänyt aivan jumalattoman paljon jo muutaman vuoden ajan - jopa siinä määrin, että ylipäätään on todella vaikeaa myöntää sitä itselleen, saati julkisesti muille. eipä minua juuri mikään ole jälkeenpäin naurattanut, onneksi varttuminen toi vähän todellisuudentajua
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#28 • • Aziz Combat Fighter
Mainio "postaa millainen kusipää olet"-threadi, se on hauskaa miten näissä aina erottuu huumorintajuset, pilanteosta ymmärtävät ihmiset ja yksinkertaisesti mulkut toisistaan.

Esim. palosammuttimien varastaminen ei KOSKAAN ole hyvä vitsi. Ei ikinä.
Kauluspaita

Posts: 91

#29 • • Kauluspaita

Ana-5000, 18.12.2006 19:08:
Mainio "postaa millainen kusipää olet"-threadi, se on hauskaa miten näissä aina erottuu huumorintajuset, pilanteosta ymmärtävät ihmiset ja yksinkertaisesti mulkut toisistaan.

Esim. palosammuttimien varastaminen ei KOSKAAN ole hyvä vitsi. Ei ikinä.



Juuh, jos jotakin näistä pitäisi ottaa takaisin, olisi ne juurikin palosammuttimen lainaaminen ja pesukoneeseen virtsaus. Mutta tehty mikä tehty.

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#31 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

Kauluspaita, 18.12.2006 05:30:
-Olen pistänyt juopon punnertamaan ja heittämään kuperkeikkoja oluesta.



vähän repesin tälle! :D
joo... tiedän kyllä, ettei toi oo oikeesti hauskaa ja
kaikinpuolin väärin muutenki, mut ei voi mitään.


itse en onneksi ole pahemmin sikaillut... paitsi
ehkä verbaalisesti, mut jotain niistäkin olisi voinut
jättää sanomatta.

--
dasinoaisnvs

Jago

Posts: 4,039

#32 • • Jago un-trained monkee
liian pitkä lista..
kirjottamisessa menis toinen puolisko elämästäni*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

xl8r

Posts: 2,227

#33 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Heitin kaveria lauantaimakkarapötköllä kaupassa...

Näitä juttuja olis vaikka kuinka helvetisti :)

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

josbe

Posts: 1,982

#34 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Indigo, 18.12.2006 08:15:
---
Kauluspaita
---
RiD
---
Claquesous

---

Tuotanoin. Tuli vähän sellainen fiilis kuin pojat olisivat jopa ylpeitä ihmisille aiheuttamastaan mielipahasta. Ei siinä muuta ikävää olisi kuin että sen tason huumori on pikkasen yläasteikäisen tasolla...

Joojoo, myönnän että olen myös saattanut joskus teinissä kännissä ördätä ja sekoilla pahasti ja siinä sivussa kusta eteisen lattialle mutta en kuitenkaan menisi rehvastelemaan sillä :(

Ja sori että olen tällainen yhyy-yhyy-humanisti-hippi paitsi että en ole. Tulin vaan yksinkertaisesti pahalle tuulelle noista posteista.


Sama. *piis*
Avatar
#35 • • Galadhan Guest

Indigo, 18.12.2006 08:15:
Ja sori että olen tällainen yhyy-yhyy-humanisti-hippi paitsi että en ole. Tulin vaan yksinkertaisesti pahalle tuulelle noista posteista.



Sama homma. Ensin ihmetyttää ja sitten vituttaa. Mikä pistää ihmisen tekemään noin? *toktok* Toki kaikenlaista pikkujäynää on tullut aikoinaan tehtyä itsekin, mutta nekin on ollu kaukana noista tempauksista. Toivottavasti tekijät ovat kasvaneet noista ajoista. *eiei*
Grizzley

Posts: 2,893

#37 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Tää topikki edustaa kyllä interwebin parhautta. Ihmiset tunnustaa yhteystietoineen ja valokuvineen millasia totaalisia imbesillejä ja pikkurikollisia sitä ollaan.

Onnea valitsemallanne tiellä! *toktok*

--
Signature summarily executed for treason

NextAce

Posts: 2,505

#38 • • NextAce Alienated
En edes kehtaa kertoa. Eipä ne mitään ylpeilemisen arvoisia ole.

--
-Alienation-

-----

Fyrisch

Posts: 4,525

#39 • • Fyrisch

Indigo, 18.12.2006 08:15:

Tuotanoin. Tuli vähän sellainen fiilis kuin pojat olisivat jopa ylpeitä ihmisille aiheuttamastaan mielipahasta.



pojat on poikii ja jotkut pojat on tyttöi.
Ant

Posts: 1,351

#40 • • Ant africant
Justiinsa juu... Täytyypä vaan sanoa tähän topiciin, että nyt se on tosiaan viimeistään todistettu että joillain ihmisillä viiraa ja pahasti, kun

a) tekevät sitä mitä tässä topicissa on kerskuttu, tarkoittaen lähinnä toisiin ihmisiin ja/tai materiaan kohdistuvia, VAHINKOA tuottavia tekoja joita ei voi tod. sanoa harmittomiksi pikkupiloiksi,
b) eivät näköjään edes tunne katumusta kyseisistä teoista vaan ennemminkin kerskailun tarvetta,
c) eivät ota opikseen teoistaan (vertaa kommentointiin tyyliin "tässä vain osa teoistani"),
d) tunnustavat tekonsa täällä ja tekevät itsensä naurunalaiseksi.

Hyvähyvä, näin juuri! Tuollaisella asenteella ja teoilla päästään tässä maailmassa pitkälle. *eiei*

Tais tulla vähän kärkästä tekstiä nyt joulun pyhien kunniaksi, ei kylläkään ollut ihan ensimmäinen tässä topicissa - tuskin viimeinenkään.

-a-

--
...antwillalwaysbewithyou...