Saatanan epäsivistynyt sika!

51 posts, 3 pages, 17,689 views

Cloud

Posts: 2,162

#41 • • Cloud Game Freak
Poikien teot voi olla jotain ihan uskomatonta typeryyttä.

Mutta eikös tämän topicin tarkoitus nyt ollut kertoa typeryyksiä.

Ehkäpä se on tyhmää kertoa tyhmyyksistään moralistien keskellä. Mutta typerä topic edes tehdä jos kaikki on vaan hiljaa ku ei voi kertoo ku muuten braggailee.



Itse joskus nuorempana tuli hoidettua vielä nuorempia poitsuja kun ne oli kännireissuil. Oli oltuu vähän niiku huolehtiva esiliina tms. Järkkäsin niille mestan nuquu ku eihän ne voinut viinoissaan himoihinsa mennä. Känniruokin ja muuta semmosta.

Noh kerran sitten tälläsellä känniporukalla oltiin mun kämpil taas kerran alottelemas ja yhelle penteleelle tuli nälkä ja se sit halus syödä jotain ni neuvoin sitä kiskasemaan omenan.. Paitsi ettei meil ollut muuta kuin steariini omenia eli omenan muotosii kyntilöit =P. Noh tämä pentele sitä sitten rupes tyytyväisen mussuttaa kunnes otin sen siltä pois. Aamulla poika ei ollut uskoa millään että se oli sitä syönyt, mutta hampaan jäljet todistaa muuta tänä päivänäkin. :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Claquesous

Posts: 3,206

#42 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Indigo, 18.12.2006 08:15:
Tuotanoin. Tuli vähän sellainen fiilis kuin pojat olisivat jopa ylpeitä ihmisille aiheuttamastaan mielipahasta. Ei siinä muuta ikävää olisi kuin että sen tason huumori on pikkasen yläasteikäisen tasolla...



Ihminen on ihmiselle susi. Sitä paitsi mitä hyvää "aikuistuminen" tuo ihmiselle? Murkkuna kuvittelet eläväsi ikuisesti ja ja tiedät kaiken. Mielestäni monelle "aikuisuus" on sitä, että tienataan paljon rahaa, tuotetaan lapsia, omistetaan talo/huoneisto ja perheessä on kaksi tai kolmekin autoa. Ergo olen mieluummin murkku, kuin sielunsa materiaalisuuden alttarille myynyt "aikuinen".


Joojoo, myönnän että olen myös saattanut joskus teinissä kännissä ördätä ja sekoilla pahasti ja siinä sivussa kusta eteisen lattialle mutta en kuitenkaan menisi rehvastelemaan sillä :(



Rehvastelu ja katumatta jättäminen on näkeäkseni kaksi eri asiaa.


Jotain humanismista



Mistä tiedät, etten ole sydämeltäni humanisti?

--
32. of December

Claquesous

Posts: 3,206

#43 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa
Niin joo, tääl on taas moralistista lynkkausajattelua. On ihan paskaa, että ihmiset tuomitsevat joitakin kolttosia lapsellisina tai rehvasteluna, jos niistä kerrotaan. Ja mistä Ana-5000 tai kukaan muukaan tietää millaiset ihmiset tässäkin threadissa on kertonut juttuja, kaikki ihmiset ovat kusipäitä jostakin näkökulmasta. Asiaa selventääkseni kusipäisyys riippuu rippuu ihan katsojasta. Tympii se, että kaikki nähdään omista näkökohdista ilman, että pyritään millään lailla ymmärtämään. Enkä väitä, että olisin joku Siddartha Gautama ja tietäisin mikä on absoluuttisesti oikein ja mikä ei. Ärsyttää vaan tää tukarimeno.

--
32. of December

Mellu-

Posts: 4,006

#44 • • Mellu-
oha noit.. kyl mä joskus opin.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

vanhus

Posts: 889

#45 • • vanhus
näitähän on olemassa sillehän ei voi mitään toivottavasti oppisivat jotain jonain päivänä *joo**hymy*
lostgone

Posts: 2,493

#46 • • lostgone

vanhus, 8.1.2007 14:01:
näitähän on olemassa sillehän ei voi mitään toivottavasti oppisivat jotain jonain päivänä *joo**hymy*

Myös pisteet, pilkut yms. ovat opittavissa olevia asioita.*vink*

Maanantai.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

rainy

Posts: 208

#47 • • rainy
En nyt tiedä miten sikamaista tämä on mutta olen useasti huomannut kun ihminen pudottaa tai unohtaa tavaroitaan tai sieppaa toisen omistamaa omiin taskuihinsa enkä ole ikinä asioihin puuttunut. Oli kiva yläasteella kun huomasi toiselta tippuneen rahaa ja toinen sieppasi sen ja sitten koko englannin tunti menikin sen selvittämiseen että mihin ne rahat tippuivat. Vaikka tiesin ketä sen otti en sanonut sanaakaan. Naureskelin vain itsekseni. *tirsk* *pahis*
POSER

Posts: 800

#48 • • POSER Wimp and Poser
Hyvä topicci meni taas ihan käteen, kun kukaan ei uskalla/kehtaa enää laittaa näitä kauluspaitamaisia yrmeyksiä. Kiitti vaan vitusti kaikille moraalinvartijoille.

--
Keppiä Jehoville!

Aamu

Posts: 999

#49 • • Aamu you had me at hello
ai sitten ei enää uskalleta ja kehdata kun joku tulee sanomaan oman mielipiteensä ?

buhuu sehän onkin kauheinta mitä täällä voi tapahtua
JOKU QUOTTAA MUN JUTTUA,
ja siksi että oon paljastanut itsestäni jotain typerää.
miten ennenkuulumatonta ;)

se että ihmiset ei enempää tänne paljastele,
saattaa tietty myös johtua siitä,
että kaikkien mielestä ei ole kiva kertoa ihan kaikkea.
ihan kaikille.

saattaahan olla että myös vähän hävettää.
mua ainakin hävettäisi osat noista jutuista niin paljon etten ikinä haluis mainitakkaan asiasta :D
mmmutta kaikki tietty tyylillään.

kerran oon itsekkin hyvin epäsivistyneesti oksentanut bussin lattialle.
MUT LUULIN ET SIIN OLI ROSKIS.
joten varmaan sain kaikilta nyt anteeksi.
paitsi tietty siltä siivoojalta, jota hieman käy sääliksi.. :(

tulee mieleen pari muutakin oksentelu kertaa.
mut pidetään ne nyt vaan tuolla pään sisällä..
lupaan kuitenkin väläytellä itselleni pikku kuvia niistä kerroista välillä...
ja hävetä.

--
Do you think the expansion will make me fat?

typo

Posts: 685

#50 • • typo Testaaja

POSER, 9.1.2007 14:37:
Hyvä topicci meni taas ihan käteen, kun kukaan ei uskalla/kehtaa enää laittaa näitä kauluspaitamaisia yrmeyksiä. Kiitti vaan vitusti kaikille moraalinvartijoille.



Joo, kyllä toisinaan on parempi paheksua suu supussa kuin olla turpa väärällään tuomitsemassa ja pätemässä omalla paremmuudellaan, koska ei toimisi samalla tavalla. Kaikki tietää, että kyseessä on ollut idioottimaiset hölmöilyt, ei sitä tarvii tulla erikseen toitottamaan.

Tuomitsemisen sijaan voi vaikka toivoa, että kyseiset henkilöt ovat moisista törttöilyistään jotain oppineet - virheitä tekee kaikki ja jokainen on joskus idiootti kusipää, halusi sitä myöntää tai ei.

.pi.

--
.psychedelicious.

POSER

Posts: 800

#51 • • POSER Wimp and Poser

Cera, 9.1.2007 14:52:
ai sitten ei enää uskalleta ja kehdata kun joku tulee sanomaan oman mielipiteensä ?

buhuu sehän onkin kauheinta mitä täällä voi tapahtua
JOKU QUOTTAA MUN JUTTUA,
ja siksi että oon paljastanut itsestäni jotain typerää.
miten ennenkuulumatonta ;)

se että ihmiset ei enempää tänne paljastele,
saattaa tietty myös johtua siitä,
että kaikkien mielestä ei ole kiva kertoa ihan kaikkea.
ihan kaikille.



Kyllä tossa ois porukka innostunut niitä kertoilemaan, mutta heti kun tulee joukko mölyymään ja huutamaan että vittu sä oot urpo kun noin teit. Se että jotain hävettää noi toimimiset vaan vahvistaa sitä ettei se nyt sit haluukkaan jakaa kaikille sitä tietoo että on toiminut kuin kusipää sika. Mut jees, sainpa ees vähän huvia alusta.

--
Keppiä Jehoville!