hard house, hard trance, hc
lisätiedot - kuuntele
12 posts, 1 page, 4,601 views
astaroth, 16.12.2006 19:23:
- alun samplepannaus oli omasta mielestä hieman köpelö
- ensimmäinen liidimelodia oli säveleltä suoraan tuttu sellaiselta julkaisulta, kuin lisboa-X - alcatraz [tersikore]. en tiedä, onko sinulle tuttu biisi, mutta ajattelin ihan vain nostaa esille
- pahoittelen, jos ole väärässä, mutta omaan korvaan miksaus tuntuu bassokickin ja päämelodian välillä hieman epätasaiselta. välillä, kun basarista tulee suvanto, niin melodia tuntuu pikkuisen puskevan silmille
en todellakaan ymmärrä juuri mitään tuottamisesta, mutta tällaisiä ajatuksia tuli näin maallikon mielestä. muuten oli kyllä ihan toimiva vedätys, kivasti oli hardstylelle ominaisia elementtejä tässä
JohnnyBash, 16.12.2006 19:07:
Joo jautaa oli taas :) Huippu se päämelo ja sen rakentelu! Mistäs sen kekkasit? Enemmän voksuja olis voinu olla ku mä oon tällanen voksu-poitsu. Terkkuja turun lekaukoille :)
Burmax, 16.12.2006 20:40:
---
JohnnyBash, 16.12.2006 19:07:
Joo jautaa oli taas :) Huippu se päämelo ja sen rakentelu! Mistäs sen kekkasit? Enemmän voksuja olis voinu olla ku mä oon tällanen voksu-poitsu. Terkkuja turun lekaukoille :)
---
Kiva jos pidit päämelosta, itsekin pidin siitä kovasti jostain syystä:) Vaikea sanoa mitä tuo päänsisältö saa aina aikaiseksi, sieltä se jostain kumpusi :) Mutta lopputulos melodian suhteen siis oli mun mielestä ihan onnistunut :)
astaroth, 16.12.2006 19:23:
- alun samplepannaus oli omasta mielestä hieman köpelö
- ensimmäinen liidimelodia oli säveleltä suoraan tuttu sellaiselta julkaisulta, kuin lisboa-X - alcatraz [tersikore]. en tiedä, onko sinulle tuttu biisi, mutta ajattelin ihan vain nostaa esille
- pahoittelen, jos ole väärässä, mutta omaan korvaan miksaus tuntuu bassokickin ja päämelodian välillä hieman epätasaiselta. välillä, kun basarista tulee suvanto, niin melodia tuntuu pikkuisen puskevan silmille
en todellakaan ymmärrä juuri mitään tuottamisesta, mutta tällaisiä ajatuksia tuli näin maallikon mielestä. muuten oli kyllä ihan toimiva vedätys, kivasti oli hardstylelle ominaisia elementtejä tässä
Burmax, 16.12.2006 20:49:
---
Jepu eli omasta siveltimestä olit töpötellyt. :) Hienoa!
---
Juu ihan omasta takaa koko kaikki :) Pitänee vielä toi alcatraz nyt kuunnella, kun tuo astaroth tuossa sanoi että oli kuulemma eka melo-osuus kovin samanlainen. Hmm hmm.
Ääh.. ei sillä oikeesti oo mitään välii... eihän näitä voi uusia keksiä loputtomiin. Välillä tulee väkisinkin samaa setti.. kokonaisuus ratkaisee.
Onks toi nyt vähän sellanen geitattu soundi just toi kun basari lyö muut soundit yli ja sit ku se on tauolla niin muut äänet kuuluu taas..? Kuuntelin tän kuulokkeilla niin en ihan osaa sanoo, mut periaatteessa just silleen se (mun mielestä) kuuluu mennäkin. Kuunteles vaikka Underground Nation Of Rotterdamin I'm the master niin kuulet vastaavaa :) se on kyl vedetty särön läpi koko paska. Hemmetin hyvä biisi. Taitaa olla 93 tai 94.