Fullmoon Festival 27.7. - 1.8.2007, Saksa

89 posts, 5 pages, 41,200 views

Turbulenc

#41 • • Edited Turbulenc BErmuDA
Messissä jälleen*super*varmasti*joo*

Hyzenthlay, 16.12.2006 16:57:

vaaleen vihreetä

Ps:mä en ota mukaa ainakaa mitään mikä on vihreetä/keltasta
*Ötökät**tirsk**nauru*

--
El Turbu aka Lerbu aka el Bambu

anis

#42 • • anis
Ei jestas. Oliskohan tämmönen reissu taas paikallaan *hymy*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Miazu

#43 • • Miazu Päivänsäde

Turbulenc, 8.1.2007 21:53:
Messissä jälleen*super*varmasti*joo*

---
Hyzenthlay, 16.12.2006 16:57:

vaaleen vihreetä

---

Ps:mä en ota mukaa ainakaa mitään mikä on vihreetä/keltasta
*Ötökät**tirsk**nauru*

jeps tuli huomattua ;) Mulla oli niitä viel kasseissaki kun mentii kotii päin ja friikkailin niitä hemmetin isoja heinäsirkkoja ja hämiksiä myös niin et pari kertaa meinas sydän pysähtyä :)

Hei oottekos muuten kattonut sen vuoden 2006 fullmoon videon jota saa tilata sielt :) Se nosti kyllä kyyneleet silmää kun tuli edelleen niin hieno fiilis ja aaaah :))))
#44 • • Edited ikj Guest

Miazu, 10.1.2007 10:50:

Hei oottekos muuten kattonut sen vuoden 2006 fullmoon videon jota saa tilata sielt :) Se nosti kyllä kyyneleet silmää kun tuli edelleen niin hieno fiilis ja aaaah :))))

joo löytyy :)
ainoa huono puoli oli et ne setit ei sinäänsä ollut 'livenä' & se yleis fiilis jäi vähän puuttumaan, mut ei kuitenkaan kokonaan :P kiva pätkä <3
Hyzenthlay

#45 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
siis löytyykö toi video sieltä sivuilta vai mistä?

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Techa

#47 • • Techa
Lämmittelyn esimakua @ Koh Phangan fullmoon party 1.6.-07
*joo*

--
´klik klak bada bada klik klak boom!!

Neogen

#48 • • Edited Neogen Vanha liitto.

Miazu, 10.1.2007 10:50:
---

Kyl videoo kattellessa ja luukutellessa oli mukava fiilistellä fullmooneja! aijaijai. *plur*

Se kyl oli ihan inasen huonontava tekijä videossa kun kuvakulmat vaihtu vähän liian tiheeseen,
mutta muuten aivan loistava video! =)

Liput tuli hankittua ja aika kuluu nyt kesää, fullmooneja ja ötököitä odotellessa!!!!
Aethron

#49 • • Edited Aethron Translusidinen olento
Ibiizer: [/quote]
Liput tuli hankittua ja aika kuluu nyt kesää, fullmooneja ja ötököitä odotellessa!!!!
[/quote]
Mä odotan sitä järvee!!!!!*sydän**sydän**sydän*

-Mut kyl kummasti ilahduttaa noi jo ostetut liput!!!!!!

..Ja kyl senverran palo kiinni siihen Fullmoon videoon, et ens vuonna videoin saleen ite...
Mut joo, siellä nähdään*vink*
subu

#50 • • subu Suski
No voi helvetti, mulla menee ens kuuhun et pystyy lennot ja lipun varaa/ostaa! :(
DagO

#51 • • Edited DagO häröö
Vois kyl tulla täl kertaa tännekkin. Taidan kyl yhdistää tähän prätkä reissun alpeille. Takasintulomatkalla vähän psykeilee. Full moon DVD:ki tuli tilattuu.
toni

#52 • • toni

subu, 11.1.2007 22:40:
No voi helvetti, mulla menee ens kuuhun et pystyy lennot ja lipun varaa/ostaa! :(

No eikai se nyt kauhean paha juttu oo? Pitäis eka sumplia tota aikataulua hieman... Vai ooks jo päättänyt?
subu

#53 • • subu Suski

toni, 11.1.2007 23:44:
---
subu, 11.1.2007 22:40:

---

No eikai se nyt kauhean paha juttu oo? Pitäis eka sumplia tota aikataulua hieman... Vai ooks jo päättänyt?

Ei se paha oo mut jotenki se menee aina niin et maksan lipun vast portil.. *ding* Ois kiva ollla joskus ajoissa! nii ja kyl jotain suunitelmii o.. niit pitää viel vähän hiooo ;)
subu

#54 • • subu Suski

DagO, 11.1.2007 23:16:
Full moon DVD:ki tuli tilattuu.

Ai sä kans? :) Oli kiva fiilistellä sitä mut ois oikeesti sitä live matskuu kaivannu<3
tomppi

#55 • • tomppi thzombie ™
To go, or not to go: that is the question.

--
My fellow Americans. I&#039;m pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

TanyaK

#59 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Haluttais kovasti

Mahtaiskohan omalla autolla tonne rässiminen olla hankalaa..*täh*
Neogen

#60 • • Edited Neogen Vanha liitto.

TanyaK, 25.3.2007 14:30:

Mahtaiskohan omalla autolla tonne rässiminen olla hankalaa..*täh*

Ei hankalaa, mut turhan kallista.
Viime vuonna tuli oltua omalla autolla ko. tapahtumassa ja olihan se ihan jees, sai kulkee aika vapaasti.
Tosin 24 tuntii lautalla/suunta oli turhan raskasta ja hermojaraastavaa (Hanko-Rostock). Tänävuonna tulee lennettyä sinne ja otettua siellä vuokra-auto =)
Säästyy aikaa ja tulee pikkasen halvemmaks...
Via baltica reitti taas on oma lukunsa. (Kerran ajettu, eikä enään uudestaan...)