Mikä jännittää?

349 posts, 18 pages, 125,187 views

sapeli

#281 • • sapeli jokukukamikä?
Perjantai. *hih* Pääsee pitkästä aikaa näkemään ystejä ja bilettämään! *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

#282 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

$, 1.12.2008 08:00:
Peruuko Linda klo 9 lähdön vai ei.

Korvaava paatti lähtee vasta 11.30, ei viitsisi hengata satama-alueella montaa tuntia.

mein piti lähtee pe ysiltä, mut kaikki sen päivän lähöt oli peruttu. saatiin sit vaihtettuu viking xpresiin, joka lähti 11.30 ja dokaamisekshan se aamupv sit meni *känni* rairai, olihan pikkujoulut :D:D

--
pinkki on pop!!!

aurinko

#283 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Työhaastattelu perjantaina :)

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

alphamagic

#284 • • alphamagic
Tän päivänen atk:n koe... Kurssi loppu jo pari kk sitten, en muista enää yhtään mitään eli en salee pääse läpi ja joudun uusii koko paskan o_0

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

pirpeli

#285 • • pirpeli
Vähän jänskää, et miten tästä viikon hässäkästä selviää.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ipe

#286 • • ipe X-Rust / Holvi

pirpeli, 16.12.2008 12:07:
Vähän jänskää, et miten tästä viikon hässäkästä selviää.

nou hätä!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

peikkolapsi

#287 • • peikkolapsi miisa the maskotti
*justjoo*
phihihi

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

psymax

#288 • • psymax
joulupukki..!
Mar6

#290 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Huominen, 21 tuntia ja mä oon koneessa matkalla toiselle puolelle palloa.. Ja nään kuukausien odotuksen jälkeen mun *pihkassa* Huhh.. Matkakuume *joo*

--
-Where there is house there is a home-

Unik

#291 • • Unik
Pasilan paluu,
Kulttisuosion saavuttanut animoitu poliisisarja Pasila ja särmikäs nuorempi konstaapeli Pöysti palaavat Kakkoselle tammikuussa 2009.

Poliisiaseman kirjava joukko aloittaa uusin jaksoin 19. tammikuuta. 12-osaisessa sarjassa Pöysti joutuu mediafarssiin, käy freudilaisella ja jungilaisella psykiatrilla, lähtee Goalle ja löytää tosirakkauden. Uusien osien jälkeen nähdään edellisen tuotantokauden osat.

http://ohjelmat.yle.fi/pasila/etusivu
#292 • • Annakins Guest
19.1.2009 klo 9. Round II.
MRC

#293 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
MindCore Presents ANGERFIST LIVE 14.3

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Sousti

#294 • • Sousti

MRC, 19.1.2009 08:15:
MindCore Presents ANGERFIST LIVE 14.3

Heh, tämä jännittää minuakin. Tulee olemaan Soustin ensimmäinen kosketus tälläiseen maailmaan ja myös pisin matka, mitä olen autolla ajanut, mutta innolla tuota odotan joka tapauksessa.
ipe

#295 • • ipe X-Rust / Holvi
Vaalitulos. Oon nimittäin ehdolla Varsinais-Suomen kuvantamiskeskuksen johtoryhmään henkilöstöjäseneksi ja mulla on vain yksi vastaehdokas joten on 50/50 tsäänssit. Homma ei sinänsä ole mikään ihmeellinen mutta johtoryhmän jäsenenä olisi mahdollisuus päästä vaikuttamaan koko kuvantamiskeskusta koskeviin asioihin ja valittamaan suoraan johdolle ruohonjuuritason ongelmista joita tässä laitoksessa riittää yllinkyllin. Vaali pidetään 4.2.2009.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Kolera

#296 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

ipe, 29.1.2009 13:10:
Vaalitulos. Oon nimittäin ehdolla Varsinais-Suomen kuvantamiskeskuksen johtoryhmään henkilöstöjäseneksi ja mulla on vain yksi vastaehdokas joten on 50/50 tsäänssit. Homma ei sinänsä ole mikään ihmeellinen mutta johtoryhmän jäsenenä olisi mahdollisuus päästä vaikuttamaan koko kuvantamiskeskusta koskeviin asioihin ja valittamaan suoraan johdolle ruohonjuuritason ongelmista joita tässä laitoksessa riittää yllinkyllin. Vaali pidetään 4.2.2009.

noni eli avaja sanainen arkkusi =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

pirpeli

#297 • • pirpeli

Ohhoh. Sun pitää pitää joku vaalikampanja :D Aika hienoa, jos pääsisit. Kutka sen vaalin päättää ja äänestää?

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ipe

#298 • • ipe X-Rust / Holvi

pirpeli, 29.1.2009 16:19:
---

---

Ohhoh. Sun pitää pitää joku vaalikampanja :D Aika hienoa, jos pääsisit. Kutka sen vaalin päättää ja äänestää?

Kirjotin jo itestäni "mainospuheen" joka julkaistaaneen koko VSKK:lle lähetetävässä infosähköpostissa. Äänestykseen voivat osallistua kaikki kuvantamiskeskuksen työntekijät ja äänestys suoritettaneen jo huomisesta alkaen. Tulos selviää siis ensiviikon aikana.

--
- jUSSi

alphamagic

#299 • • alphamagic
Elämä vähän liikaa just nyt :D *känni*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

xl8r

#300 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Bussimatkat kun on ripuli *tirsk*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe