Mikä jännittää?

349 posts, 18 pages, 125,023 views

#241 • • Lilly Guest
Huominen työhaastattelu *hikoil*
Sssan*

#242 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Pääsen ekakertaa tänään illalla Mörssikkäni uudella harrikalla ajelulle!! Jänskättää vähä..*hihu*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Miinapiina

#243 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
lekuri 13.45 *hikoil*

--
pinkki on pop!!!

Quakey

#244 • • Edited Quakey
kohta mopoa ostamaan (vihdoinkin) pitäs opetella ajamaan sillä

edit: yleensäkin jännittäviä asioita on dj keikat :D niitä saa aina panikoida etukäteen :)
isokeksi

#246 • • isokeksi iskekosi
AAPUVA! Keskiviikkona (huh eli kääk ylihuomenna!!) on mun pääsykoe *pökr*
Timce

#247 • • Timce
Pitääkö Pete tänään nollat. Jos pitää, olen 50€ + kossupullon rikkaampi.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

#248 • • Annakins Guest
Ens keskiviikon koko päivän koitos *hikoil*
Jutu

#249 • • Jutu Blondi
Viikon päästä iskälle tehdään uus leikkaus. Viime leikkauksen jälkeen joutu kuudeksi viikoksi teholle niin kyllä on pieni pelko persiissä. Toivottavasti menee hyvin nyt *hikoil*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ravec

#250 • • ravec
Millon postista saapuu paketti
Takyon

#251 • • Takyon Möwkö
Perjantaina olis hampaiden repimistä tiedossa.. Siis viisaudenhampaat poistoon..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

#252 • • Freja Sihteeri
Nään tänää yhen tyypin. Tää tapaamine tuli vähä ku salama kirkkaalta taivaalta, en oo ehtiny psyykkaamaan itteeni viel tähä tapahtumaan. hmmh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

#253 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Freja, 15.7.2008 13:39:
Nään tänää yhen tyypin. Tää tapaamine tuli vähä ku salama kirkkaalta taivaalta, en oo ehtiny psyykkaamaan itteeni viel tähä tapahtumaan. hmmh.

Ai niinku näät NÄÄT sillain treffimielessä? Vai muuten vaan näät, sen jossain muussa mielessä?

*utelias*
#254 • • Annakins Guest
Erään ihmisen tapaaminen seuraavan kerran. Odotan sitä kuin kuuta nousevaa, mutta se jännittää myös ihan pirusti!
pyllerö

#255 • • pyllerö
Mua jännittää mennä automaatille kattomaan, että paljonko Marttilan reissulla palo rahaa.
anis

#256 • • anis
Hmm se mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Olin laittanut Diakkarille avoimen hakemuksen ja nyt sieltä oltiin soitettu tänne vastaavalle sairaanhoitajalle kun haluaisivat mut sinne töihin. Oon nyt ihan kahen vaiheilla et kumpaan työpaikkaan tartun. Ehkä kuitenkin jään tänne.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

#257 • • Annakins Guest
Ens tiistai ja sen seuraukset. Kääk (hyvä sellainen, mutta kääk kuitenkin).
Hyzenthlay

#258 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Miedän laitoksella valitaan lopputyöntekijät osastoille ko. osaston kurssin/kurssien arvosanan perusteella. Haluan ehdottomasti tehdä lopputyön yhdelle tietylle osastolle, ja stressaan itseni hengiltä miettiessäni, pääsenkö ko. osastolle :s ja jos en pääsekään, niin sit iskee masennus.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

#259 • • Equalizer Guest
ei juuri mikään, pitää vaan elää tilanteen muukaan
#260 • • niomic Guest

Hyzenthlay, 23.8.2008 18:52:
Miedän laitoksella valitaan lopputyöntekijät osastoille ko. osaston kurssin/kurssien arvosanan perusteella. Haluan ehdottomasti tehdä lopputyön yhdelle tietylle osastolle, ja stressaan itseni hengiltä miettiessäni, pääsenkö ko. osastolle :s ja jos en pääsekään, niin sit iskee masennus.

Faija aina toitottaa et jos asia ei ole (enää) sun käsissäs, ni mitä semmosia stressaamaan, tulee mitä on tullakseen. Enpä ole vielä itsekään tuosta oppinut oikein eroon, mutta jo tuolla tavoin miettimällä olen saanut lievettyä omia worst case scenario -manailujani ;)