Mikä jännittää?

349 posts, 18 pages, 125,009 views

Siren

#221 • • Siren Seinäruusu
Huomenna alkava harjottelu... *hikoil*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Freja

#222 • • Freja Sihteeri
Ehkä viikonloppu pikkasen. Mut se ny o vaa tehtävä, muuten jäis ehkis häiräämään yks asia pitkäks aikaa.

Nooo, saas nähä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hemuz

#223 • • hemuz kätevä emäntä
Huominen hiusnäytös.
Mellu-

#224 • • Mellu-
Torstaina tapaan mun uudet kurssikaverit *hihu* jänskättää vähän *tirsk*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

mariq

#225 • • mariq
Huomen mennää kattoo yhtä kivalta vaikuttavaa kämppää.. Ois tosi muksaa jos saatais se. varsinkii ku oma kämppä on jo irtisanottu..
Jänskättää..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jutu

#226 • • Jutu Blondi
Ens viikko. Oma ohjaaja jäi saikulle niin nyt sitten mun näytön vastaanottaa apulaisosastonhoitaja *hikoil* Sit sieltä tulee YOU FAIL *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Hitchhiker

#227 • • Hitchhiker
Huomenna olisi viimeinen näyttö ja viimeisiä lukuja menossa, pitäisi hallita: käänteiosmoosi, kyseisen vedenpuhdistusjärjestelmän automaatio ja se kontrolli ja säätöarvot, GMP (hyvät tuotantotavat). GLUPS voisin jopa sanoa tässä vaiheessa *hikoil*.
kokosbollar

#228 • • kokosbollar franks and beans!
Jännittää jo se ajatus siitä että taas pitäis alkaa lähettelemään hakupapereita, väsäämään ennakkotehtäviä, lukemaan pääsykokeisiin jne... *hikoil*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

jusqu

#229 • • jusqu pilipalipilotti

kokosbollar, 2.3.2008 17:50:
Jännittää jo se ajatus siitä että taas pitäis alkaa lähettelemään hakupapereita, väsäämään ennakkotehtäviä, lukemaan pääsykokeisiin jne... *hikoil*

I feel your pain.. *poks* Sama se on mullaki edessä. Masentavaa täs on vielä se et niitä ennakkotehtäviäki olis voinu tässä jo kuukauden päivät väsäillä, mut on ollu vaan liian laiska ja saamaton et olis edes alottanu niitä :)

--
*pupu**piis*

aurinko

#230 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Tänään pitäis selvitä mun uuden kodin kohtalo. Enkä tiedä pitäiskö tässä kirota vai kiitellä omaa tuuriaan.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Sallakat

#231 • • Sallakat jungle, baby !
huominen. aina jännittää ennen tapahtumia oli ne minkälaisia tahansa. Sitten itse tapahtuman aikanan ja sitä kasaillessa se kyllä häviää heti. mutt tää edellinen päivä vähän jänskättää, ett onko kaikki varmasti muistettu ja sitte ne mitkä riippuu toisista ihmisistä eli on vaan oman valvonnan alla niin ne jänskättää eniten. tietty.
Sand3

#232 • • Sand3 satuolento
tuleeko mun tilaamat vaatteet.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

MRC

#233 • • Edited MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Hollannin matka 2 viikon päästä. Rupee tulee taas se normi ennen matkaa fiilis ku on hirveesti energiaa ja pää hajoo odotukseen :D tulee aina välil sellasii tärinä/hirveesti energiaa kohtauksii :D

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

cletus

#234 • • cletus
meneekö c-kortin teoriakokeet läpi...
inneah

#235 • • inneah ...Trust no one...
Sunnuntaina lähtö Sveitsiin 2 viikoks koiraa hoitamaan :DDD

Tässä nyt vaan jänskää nää lennot ku yksin pitää lentää ja koskaan yksin lentäny, ja viimesin lentokone kokemus tais olla 2000-luvun alussa *blush*

Ja tiiän jo nyt et salee tulee olee tylsää siellä *igor*

--
nahkalakanat

Mellu-

#236 • • Mellu-

inneah, 4.4.2008 22:34:
Sunnuntaina lähtö Sveitsiin 2 viikoks koiraa hoitamaan :DDD

Tässä nyt vaan jänskää nää lennot ku yksin pitää lentää ja koskaan yksin lentäny, ja viimesin lentokone kokemus tais olla 2000-luvun alussa *blush*

Ja tiiän jo nyt et salee tulee olee tylsää siellä *igor*

äläs ny, iteksee matkustaminen o just parasta :) Miten huomaa et hitto et menee jouhevammin ku et joku o siin vieres panikoimas tj *joo* Lentokentil o ihan jees höpötellä muide ihmisten kans et mihin ne o menossa jne :) Hieno kokemus siitä tulee usko pois :)

Ja sveitsi o hieno maa, ite zürichin kautta lentäny pariin otteeseen... diggailen *plur* Pitäs joskus ihan ajan kans käydä kattelee mestoi.. ei ny oo vaa ollu oikeen aikaa :) Joskus sitten *hihu*

Ja oma jännitys on huominen peli.. riippunee mun TJ päivät siitä miten peli menee *hikoil* Katotaa katotaan.. mut lupasin itelleni pelata hyvin ja olla nätti *pepsodent*

--

TPYOMASTER

inneah

#237 • • inneah ...Trust no one...

Mellu-, 4.4.2008 22:48:

äläs ny, iteksee matkustaminen o just parasta :) Miten huomaa et hitto et menee jouhevammin ku et joku o siin vieres panikoimas tj *joo* Lentokentil o ihan jees höpötellä muide ihmisten kans et mihin ne o menossa jne :) Hieno kokemus siitä tulee usko pois :)

No itse olisin just se joka ehkä saattais panikoida :/ mut huomasin kyl tässä matkaa odotellessa että enempi oisin stressaantunu jos oisin jonkun muun kanssa menossa, et kai tää yksin matkustaminenki menee ihan näpsäkästi!

Ja Zürichiin just oon menossa, tai no siitä vähän matkan päähän pienempään kylään, mut sain tädiltä juna-aikataulun ni voin käydä sielläkin sitten tsombailemassa ( varmaan yksin uskallanki :D )

--
nahkalakanat

Mellu-

#238 • • Mellu-

inneah, 4.4.2008 23:10:
---
Mellu-, 4.4.2008 22:48:

---

No itse olisin just se joka ehkä saattais panikoida :/ mut huomasin kyl tässä matkaa odotellessa että enempi oisin stressaantunu jos oisin jonkun muun kanssa menossa, et kai tää yksin matkustaminenki menee ihan näpsäkästi!

Ja Zürichiin just oon menossa, tai no siitä vähän matkan päähän pienempään kylään, mut sain tädiltä juna-aikataulun ni voin käydä sielläkin sitten tsombailemassa ( varmaan yksin uskallanki :D )

Menee kuules kätevästi suoraan lentoaseman alapuolelta ne junat.. eli ei oo mikää vaikee proggis :) Eikä liputkaa mitkää kauheen kalliit (freiburiin 40e suunta) Mut hei,tsemppiä reissulle, lepposasti vaa ja fiiliksel.. kivaa siit tulee <3 t.syvärintaääni ja lentokenttä-höpöttäjä

--

TPYOMASTER

JaUHomAto

#239 • • JaUHomAto väärä nimi
huominen ääni ja vimma bändikatselmus *tirsk*
sapeli

#240 • • sapeli jokukukamikä?
Huomenna vaihdetaan uuteen järjestelmään täällä töissä, toistaiseksi puhelimet vastailee itsekseen ja kaikkea muuta outoutta, saa nähdä miten toimii huomenna! *nauru* Periaatteessa vaikuttaa kyl ihan järkevältä systeemiltä. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.