jonit, 9.2.2007 22:19:
Ja Jackkiin, toivottavasti rokkaa yhtä hyvin kuin edellinen :)
Rokkaa*pepsodent*
87 posts, 5 pages, 34,712 views
jonit, 9.2.2007 22:19:
Ja Jackkiin, toivottavasti rokkaa yhtä hyvin kuin edellinen :)
Lyra, 10.2.2007 04:30:
voi teitä kuosiset ihmiset..
.. voi teitä ystävät..
No perhana mitä tekevät tuopit niin ohuesta lasista et ne paukahtavat rikki kun vähän piccolopullolla napauttaa :Djonit, 10.2.2007 04:47:
Krista, Janne, kiitos hyvistä "uusista" tuttavuuksista, ilta toimi aika 100-1 sen jälkeen. (ja btw, Janne, Krista oli se joka kaatoi sen sun juoman just kun valomerkki tuli ;-)
Ja muuten, nähdään rosessa ensi kerralla, 6. linjaa harkitsen kaksi kertaa jatkossa.
keisha, 10.2.2007 06:49:
No perhana mitä tekevät tuopit niin ohuesta lasista et ne paukahtavat rikki kun vähän piccolopullolla napauttaa :D
Anteeksi vaan tuosta*enkeli* Kiitosta vaa kaikesta järjestäjille.
Huggu,
Eikös tänne ollut ikäraja 22 ja lakkateinien piti olla Colorssissa?
Ei valitettavasti päässyt Jackissa käymään, mutta oliskohan eilen ollut vielä mahtavampi tunnelma sekä Stokiksessa että Assaultissa?
oliks niin hirvee jono huh noilla pakkasasteilla.
tai no ei mua kiinnosta kuka se on vaa ett miks se on jokaisessa kuvassa. Ugh (siis ainakin näköjään kokonaisessa ekassa rivissä..)
Orion, 10.2.2007 17:35:
Valokuva-automaatin satoa reilun 140:n kuvan verran osoitteessa www.jackthehouse.org
Kuvat menevät aikajärjestyksessä: ekat kuvat ovat juuri ennen pilkkua ja viimeiset heti ovien aukaisun jälkeen.
AlexS, 11.2.2007 12:47:
Onko tuolla sivuilla joku taustamusa tms.? Jää ilkeästi jumittamaan luureihin eli toisin sanoen ei ainakaan mun ff:llä toimi...galleria tulee tosin näkyviin.
serge, 12.2.2007 00:29:
---
AlexS, 11.2.2007 12:47:
Onko tuolla sivuilla joku taustamusa tms.? Jää ilkeästi jumittamaan luureihin eli toisin sanoen ei ainakaan mun ff:llä toimi...galleria tulee tosin näkyviin.
---
Sven-setä siellä taitaa kertoilla asioita, mutta toistaa vähän itseään. Näin siis mun Safarilla.