MADWAVE // 16.03.2007 // YO-TALO // TAMPERE

77 posts, 4 pages, 16,904 views

shkuroff

Posts: 583

#61 • • shkuroff This is Spartaaaaaaaaaa!

beni, 18.3.2007 15:49:
Eilen en paikalla ollut mutta taannoisissa Yo-talon Madwaveissa kun pyörähdin niin oli volat ihan järjettömän kovalla.

Ei näin.



Nämä 16.03 Madwavet oli ensimmäiset ever , joita on pidetty YO-talolla.


Mutta anyway :

MADWAVE kiittää ja kumartaa! Hauskaa oli taas kerran, kiitos siitä Teille, bilettäjille! Fiilis oli todella mukava ja musiikki maistuva, josta erityiskiitos Neonille, Sasha F:lle, Joonas Hahmolle, Garbolle, Canyinille, Placiqelle ja Mekelle. Toukokuussa sitten lisää kiksun ja Gareth Emeryn parissa.

Pyydän anteeksi kaikilta sen äänentason korkeuden suhteen! Meke; Sasha ja Garbo vielä omaavat käsityksen siitä, miten lujaa pitää soittaa, mutta Justinolta se kyky puuttuu ilmeisesti kokonaan. :) Vaikka käytiin 4 kertaa sen setin aikana laskemassa tasot alas, niin hän se vaan lisäsi sitä tappiin :(
Tästä on nyt opittu ja huolehdimme siitä, että moinen bilettäjien korvien raiskaus ei toistu seuraavissa eikä sitä seuraavissa ym Madwaveissa.

--
Support your local madness dealer!

or_neon

Posts: 598

#62 • • or_neon mr2090

greencorbie, 17.3.2007 14:35:
...ja pointsit sille jätkälle joka halus ihan henkilökohtaisesti tulla sanoo et loksauttelen sen kavereitten leukoja kävellessäni *iloinen*



*vink*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

diskoeno

Posts: 673

#63 • • diskoeno

shkuroff, 19.3.2007 10:51:
---
beni, 18.3.2007 15:49:

Nämä 16.03 Madwavet oli ensimmäiset ever , joita on pidetty YO-talolla.



Jep, sorry, ne olikin itsenäisyyspäivän bileet.

Hyvin toimittu kuitenkin jos dj:llekin on asiasta sanottu. Keikan jälkeen se on enää turha tulla sanomaan että ois voinu soittaa vähän hiljempaa. Näinkin on käynyt. Dj ei kuitenkaan pysty arvioimaan sopivaa äänenpainetta lähtemättä välillä dekkien takaa tanssilattialle kuuntelemaan.
Ozma

Posts: 867

#64 • • Edited Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Aika paska maku jäi ... olis pitäny ilmeisesti ottaa artisteista enemmän etukäteen selvää.

Meke yritti väkisin vääntää menemään tyhjälle salille (joo... bileisiin voi joskus tulla aikasemminkin). Oliko sun soitettava musa rajattu, vai missä kaikki mätkebiisit oli? Muutenkin miksaukset tuntu hakevan vähän paikkaansa. Me vielä tultiin ihan sua varten, että saisit paukuttaa meitä siinä alussa.... No ainakin yritettiin kovin innostaa porukkaa tanssimaan, mutta ei oo vielä lavakarismaa niin paljoa *hymy*

Sasha F ... huoh.... hyvää musiikkia, mutta miks sitä biittiä pitää rikkoa ... OI MIKSI? *hmph* Ei siltikään, toimi aika hyvin!

Ulkomaalaisvahvistukset soitti varmaan paskinta musiikkia mitä oon bileissä kuullu. Ainut mitä siltä tuli oli kickkiä ja satunnaisia diskanttiujelluksia. Mitä ihmettä? Miten joku voi ees julkaista vinyylillä niin paskaa musiikkia ja joku vielä soittaa sitä. Noh ... hyvä jos joillekki toimi *nauru*

Neonille suuret kiitokset bileiden pelastuksesta. Tuli mukavia rytmejä, vaikka olikin rikkonaista, ja äijän lavakarisma vaan puree huomattavasti paremmin kuin 4 edellisen *plur*

Järjestäjät ... nyt olis taas vihdoin aika ottaa itteään niskasta kiinni ja kattoa peiliin. Miks IHMEESSÄ siellä oli lasimukit? Taas perkele reunat täynnä siruja *toktok* Vai eikö järjestäjällä ole mitään sanottavaa itse paikan tarjoiluun? Ihmisten 0-aivoisuus bileissä on todettu n+1 kertaa, niin miksi siitä ei koskaan opita? Ei vaan enää jaksais hyppiä lasinsirujen päällä.

Myöskin KORVATULPPIENMYYNTIKOJU vaikka lipunmyynnin yhteyteen, tai mikä olisi vieläkin parempi ILMAISET KORVATULPAT NARIKASTA siinä kun saa narikkalipun. Earin korvatulpat ei todellakaan maksa sen vertaa paljoa, että a)niistä kehtaa pyytää 2e/pari tai etteikö niitä vois jakaa lipun yhteydessä. Jos pakko on niissä omilleen päästä (mikä tietty on suotavaa järjestäjän kannalta) niin 50cent olis aika bueno. Saattaa olla, että te myitte niitä jossain (korvatulppia) mut mä olen sitten missannu koko jutun ja plussat siitä, mut jos ette *senkin*
Cobrian

Posts: 50

#66 • • Cobrian Teknokepukka

Ozma, 19.3.2007 15:07:
Meke yritti väkisin vääntää menemään tyhjälle salille (joo... bileisiin voi joskus tulla aikasemminkin). Oliko sun soitettava musa rajattu, vai missä kaikki mätkebiisit oli?


En mä kyl muista Meken missään vaiheessa ees sanoneen et se mitään erityistä mätkettä soittaisi. Leudompaa aloittelumusaa sieltä tuli, mitä mun ymmärryksen mukaan pitikin.

Sasha F ... huoh.... hyvää musiikkia, mutta miks sitä biittiä pitää rikkoa ... OI MIKSI? *hmph* Ei siltikään, toimi aika hyvin!


Älä unohda sitä masokistista vittuilua... *nauru*

Ulkomaalaisvahvistukset soitti varmaan paskinta musiikkia mitä oon bileissä kuullu. Ainut mitä siltä tuli oli kickkiä ja satunnaisia diskanttiujelluksia.


Aika jyrkkää, mut pakko yhtyä. Toisaalta, mitä itse muistelee niin ei "aito oikea" HC hirveästi retostele monipuolisuudellaan, ja aitoa jos mitä UK- ja NL-HC yleensä ovat... Ei mitään pikkupillujen wannabe-hardstyleä. *tanssittel*

Myöskin KORVATULPPIENMYYNTIKOJU vaikka lipunmyynnin yhteyteen, tai mikä olisi vieläkin parempi ILMAISET KORVATULPAT NARIKASTA siinä kun saa narikkalipun.


Valitettavasti missasit, eli ilmeisesti baarin puolelta sai tulppia. Mut kyllä ne melkein voisi ottaa jo siihen lipunmyynnin yhteyteen ja tyrkyttää ihan kympillä kaikille ketä vastaan kävelee. Yleensä kun kuulo menee vaan kerran...

--
Ihmiset on aina yksin. Joskus on vaan kiva olla yhdessä yksin.
Team ErilaisetNaiset

Meke

Posts: 2,083

#67 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records

Ozma, 19.3.2007 15:07:
Aika paska maku jäi ... olis pitäny ilmeisesti ottaa artisteista enemmän etukäteen selvää.

Meke yritti väkisin vääntää menemään tyhjälle salille (joo... bileisiin voi joskus tulla aikasemminkin). Oliko sun soitettava musa rajattu, vai missä kaikki mätkebiisit oli? Muutenkin miksaukset tuntu hakevan vähän paikkaansa. Me vielä tultiin ihan sua varten, että saisit paukuttaa meitä siinä alussa.... No ainakin yritettiin kovin innostaa porukkaa tanssimaan, mutta ei oo vielä lavakarismaa niin paljoa *hymy*



Niin eihän mulla mitään rajattua musatyyliä ollut paitsi se mitä mainostin: klassikoita, vanhaa hardhousea ja acidiä (Choci !!). Mukaan tipautin pari uudenmpaakin biisiä joista yksi oli jopa viimevuodelta (eikös mun oldskoolia pitänyt soittaa). En tiedä odotitko reivi / hardtrance settiä vai millaista musaa multa. Jonkun se ilta pitää aloittaa ja lattia on tyhjä aina alussa, voiko siinä muuta kuin "väkisin" soittaa *pepsodent*
Koskaan ei voi miellyttää kaikkia ja pelottava ilta jos kaikki olisi kaikkien mielestä hyvin.

Raflan päätösvallassa on se juodaanko lasista vai muovista juomat (korjatkaa jos olen väärässä).
Muistaakseni ennenkin ollut lasituopit YO-talolla ja valituksia ei ole tullut...
Miksi yleensä mennä lattialle tuoppi kädessä tanssiin, eihän se kiellettyä ole, mutta joskus kokeillut tanssia niin ja ei siitä mitään tullut.


Valot oli *jiihaa* Kiitos Parker hyvästä työstä. Oliko alussa vähän kiire (taas) *vink*

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Ozma

Posts: 867

#68 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Meke, 19.3.2007 18:38:
---
Niin eihän mulla mitään rajattua musatyyliä ollut paitsi se mitä mainostin: klassikoita, vanhaa hardhousea ja acidiä (Choci !!). Mukaan tipautin pari uudenmpaakin biisiä joista yksi oli jopa viimevuodelta (eikös mun oldskoolia pitänyt soittaa). En tiedä odotitko reivi / hardtrance settiä vai millaista musaa multa. Jonkun se ilta pitää aloittaa ja lattia on tyhjä aina alussa, voiko siinä muuta kuin "väkisin" soittaa *pepsodent*
Koskaan ei voi miellyttää kaikkia ja pelottava ilta jos kaikki olisi kaikkien mielestä hyvin.

Raflan päätösvallassa on se juodaanko lasista vai muovista juomat (korjatkaa jos olen väärässä).
Muistaakseni ennenkin ollut lasituopit YO-talolla ja valituksia ei ole tullut...
Miksi yleensä mennä lattialle tuoppi kädessä tanssiin, eihän se kiellettyä ole, mutta joskus kokeillut tanssia niin ja ei siitä mitään tullut.


Valot oli *jiihaa* Kiitos Parker hyvästä työstä. Oliko alussa vähän kiire (taas) *vink*



Jotenki vaikutit niin hyrpiintyneeltä siellä edessä. Noh ehkä vaan sit tulkitsin väärin *vink* En mä oikeastaan tienny mitä odottaa, koska määrittelit ennen bileitä niin monilla ihmeellisillä musiikkityylikuvauksilla, että ihan lottoa mä sieltä odotin *hihu*

Niin joo ... ja vesipulloja ei ollu :( jatkuvasti sai varoa ettei joku hiippari vedä tippoja mukiin *justjoo*
Ozma

Posts: 867

#69 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Cobrian, 19.3.2007 18:11:
---

Aika jyrkkää, mut pakko yhtyä. Toisaalta, mitä itse muistelee niin ei "aito oikea" HC hirveästi retostele monipuolisuudellaan, ja aitoa jos mitä UK- ja NL-HC yleensä ovat... Ei mitään pikkupillujen wannabe-hardstyleä. *tanssittel*



Taidanpa sitten kuulu pikkupillujen wannabe-hardstylekerhoon ... jätän siis madwavet vastedes tulematta *igor*
Cobrian

Posts: 50

#70 • • Cobrian Teknokepukka

Ozma, 19.3.2007 19:43:
Taidanpa sitten kuulu pikkupillujen wannabe-hardstylekerhoon... jätän siis madwavet vastedes tulematta *igor*


Niin jutun vitsihän on siinä et mä kuulun ihan samaan osastoon... *tirsk*

--
Ihmiset on aina yksin. Joskus on vaan kiva olla yhdessä yksin.
Team ErilaisetNaiset

Ozma

Posts: 867

#71 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Cobrian, 19.3.2007 19:54:
---
Ozma, 19.3.2007 19:43:
Taidanpa sitten kuulu pikkupillujen wannabe-hardstylekerhoon... jätän siis madwavet vastedes tulematta *igor*
---

Niin jutun vitsihän on siinä et mä kuulun ihan samaan osastoon... *tirsk*



Mennään me ErilaisetNaiset pois pahojen dominatrixien ja latexikaasunaamaribodybuildereiden tieltä pois *lmao*
greencorbie

Posts: 25

#75 • • Edited greencorbie
eikö kukaan kuvaillu? *uuh*
Beliar

Posts: 1,361

#77 • • Beliar

beni, 19.3.2007 14:55:
Jep, sorry, ne olikin itsenäisyyspäivän bileet.



Niissä ees ollu musa kovalla... *vink*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!