Aika paska maku jäi ... olis pitäny ilmeisesti ottaa artisteista enemmän etukäteen selvää.
Meke yritti väkisin vääntää menemään tyhjälle salille (joo... bileisiin voi joskus tulla aikasemminkin). Oliko sun soitettava musa rajattu, vai missä kaikki mätkebiisit oli? Muutenkin miksaukset tuntu hakevan vähän paikkaansa. Me vielä tultiin ihan sua varten, että saisit paukuttaa meitä siinä alussa.... No ainakin yritettiin kovin innostaa porukkaa tanssimaan, mutta ei oo vielä lavakarismaa niin paljoa
Sasha F ... huoh.... hyvää musiikkia, mutta miks sitä biittiä pitää rikkoa ... OI MIKSI?
Ei siltikään, toimi aika hyvin!
Ulkomaalaisvahvistukset soitti varmaan paskinta musiikkia mitä oon bileissä kuullu. Ainut mitä siltä tuli oli kickkiä ja satunnaisia diskanttiujelluksia. Mitä ihmettä? Miten joku voi ees julkaista vinyylillä niin paskaa musiikkia ja joku vielä soittaa sitä. Noh ... hyvä jos joillekki toimi
Neonille suuret kiitokset bileiden pelastuksesta. Tuli mukavia rytmejä, vaikka olikin rikkonaista, ja äijän lavakarisma vaan puree huomattavasti paremmin kuin 4 edellisen
Järjestäjät ... nyt olis taas vihdoin aika ottaa itteään niskasta kiinni ja kattoa peiliin. Miks IHMEESSÄ siellä oli lasimukit? Taas perkele reunat täynnä siruja
Vai eikö järjestäjällä ole mitään sanottavaa itse paikan tarjoiluun? Ihmisten 0-aivoisuus bileissä on todettu n+1 kertaa, niin miksi siitä ei koskaan opita? Ei vaan enää jaksais hyppiä lasinsirujen päällä.
Myöskin KORVATULPPIENMYYNTIKOJU vaikka lipunmyynnin yhteyteen, tai mikä olisi vieläkin parempi ILMAISET KORVATULPAT NARIKASTA siinä kun saa narikkalipun. Earin korvatulpat ei todellakaan maksa sen vertaa paljoa, että a)niistä kehtaa pyytää 2e/pari tai etteikö niitä vois jakaa lipun yhteydessä. Jos pakko on niissä omilleen päästä (mikä tietty on suotavaa järjestäjän kannalta) niin 50cent olis aika bueno. Saattaa olla, että te myitte niitä jossain (korvatulppia) mut mä olen sitten missannu koko jutun ja plussat siitä, mut jos ette