O: Pari edullista levaria

2 posts, 1 page, 997 views

kid bionic

Posts: 275

#1 • • kid bionic
Kuten otsikkokin kertoo, hakusessa olisi tuohon cd-soittimien rinnalle pitkästä aikaa perinteiset vinyylipyörittimet kohtuullisessa hintaluokassa. Ensisijaisesti olen itse katsoskellut esim. Numarkin TT-1625/TT-1650 soittimia, mutta myös muut otetaan huomioon. Ethän tajoile ylihintaisia, sillä osaan käyttää interwebbiä ja tehdä vertailuja*pepsodent*.

Hyväkuntoisesta tavarasta olen toki valmis maksamaan kohtuuhinnan, mut budjetin katto on tällä hetkellä käytetyille soittimille about 300euroopan unionin yleistä valuuttaa. Tiedän että teknarit on rahansa väärtit, mut jossei maksu onnistu luonnossa niin älä ainakaan paljoa tuota edellämainittua kalliimpia tarjoa.

Huom! Ostan vain edes siedettävän kuntoiset (kyllähän nyt vähän käytön jälkiä ajan kanssa syntyy) ja samaa paria olevat soittimet (tyyli ennen tarkoitusta). Levysoittimien tulee ehdottomasti olla suoravetoiset.

Yhteyttä saapi parhaiten Privalla tai sähköpostilla osoitteeseen: mad_jay_81(ätmerkki)hotmail.com
Jolleivät edellämainitut jostain syystä luonnistu omistan myös puhelimen josta minut tavoittaa töiden takia varsin huonosti: 040 5289616
KC

Posts: 26

#2 • • KC
Itse juuri ajattelin siirtyä näistä numarkin 1650:sta teknareihin. Voisin siis luopua tämän hetkisistä soittimista melko sopivaan hintaan. Hyvä kuntoiset soittimet , vain himakäytössä olleet.

Pistän vaikka privaa tästä samalta seisomalta.