M: Digiboksi Philips DTR2000 (antenni)

7 posts, 1 page, 2,519 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#1 • • Edited Jussi Soro choon!
Phi_DTR2000-2.jpg

Philips DTR2000

Perussimppeli digiboksi ANTENNIVERKKOON, jossa korttipaikka nyt halvalla hyvään kotiin :)

- alle puoli vuotta vanha, takuuta jäljellä (takuukuittikin toivottavasti tallessa)
- toimii täysin
- mukana kaukosäädin, jossa patterit
- ei txt-tv:tä
- CONAX-korttipaikka

Hinta: 50 + postit jos tarvii (sijaitsee Turussa, mutta liikkuu mukana tarvittaessa).

Ja kun kuitenkin kysytte, niin myyn pois sen takia et mulla on toinenkin digiboksi.

Yhteyksiä:
puh: 050-5458167 / Jussi
mail: [email protected]fo
thomas

Posts: 5,618

#2 • • Edited thomas

JussiS, 11.12.2006 15:18:
Ja kun kuitenkin kysytte, niin myyn pois sen takia et mulla on toinenkin digiboksi.



oot oikein mallidigi-kansalainen :)
Sallakat

Posts: 2,220

#3 • • Sallakat jungle, baby !

JussiS
Ja kun kuitenkin kysytte, niin myyn pois sen takia et mulla on toinenkin digiboksi.




nii kun eihän kovalevyttömällä digiboksilla teekään mitään *vink*
thomas

Posts: 5,618

#5 • • thomas

JussiS, 11.12.2006 15:25:
---
thomas, 11.12.2006 15:21:
oot oikein mallidigi-kansalainen :)

---

jep, tosin mulla on vaan yks telkkari, ni en tarvii tota toista.



tjoo, muuten varmaan ostaisin ton mut ku ei oo tekstitv:tä, vituttaa tää näiden kaapeli-pelleily jota on jatkunut jo vuoden verran. joskus näkyy, joskus ei, joskus pätkii joskus ei.. :P kohta vaihdan ton kaapeliboxin antennimalliin, näkyypähän ainakin ruotsin kanavat kunnolla sit.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#6 • • Jussi Soro choon!

thomas, 11.12.2006 15:31:
tjoo, muuten varmaan ostaisin ton mut ku ei oo tekstitv:tä, vituttaa tää näiden kaapeli-pelleily jota on jatkunut jo vuoden verran. joskus näkyy, joskus ei, joskus pätkii joskus ei.. :P kohta vaihdan ton kaapeliboxin antennimalliin, näkyypähän ainakin ruotsin kanavat kunnolla sit.


Jos telkkarissa on digiboksi, niin teksti-tv näkyy aina digisignaalista, eli periaatteessa ton siis pitäis toimia ihan kunnolla jos sun telkkaris vaan on tekstitv.