RADIO LASERPOINT (http://radio.laserpoint.fi:8000)

47 posts, 3 pages, 17,996 views

sts

#21 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
Miksauksien toimimattomuutta Itunesilla (varsinkin sillä Machintosh versiol) tutkaillaan par'aikaa, lähetykseen käytetään ihan standardia shoutcastia...

Vian määrittämisen takia olisi mukava jos ihmiset kertoisivat soittimensa ja käyttöjärjestelmänsä millä ei toimi (näemmä macosx+itunes on se yleisin)

Itunesin versio numero olisi myös kiva.
nuance

#22 • • nuance cov ops, combat, sunrise
voiskohan toi selittyä sillä että itunesissa ois vakiona lyhyempi bufferi käytössä? en siis tiedä onko noin mut kunhan arvailen.
yana

#23 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld
taa gohain setti on kyl aika vitun sankarikiksua mutta ma kylla mielellani kuuntelisin tata jossain merikaapelihallissa tuhannen laserin polttaessa verkkokalvot paskaks
Duukkis

#24 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

sts, 10.12.2006 12:29:
Ainoa mitä voisi toivoa olisi bitraten nostoa 192:ksi... (ainakin livelähetysten aikana)

Samaa kannatan minä. Ehkä tätä voisi kuunnella useamminkin, mutta nyt vain kokeilin. Vaikka pyydettiin kertomaan toimimattomia käyttis+soitinohjelmia, niin kerron mun toimivan. Ohjelmana mulla on foobar2000 v. 0.9.4.1, ja tagit toimii (kappaleen nimenä on nyt Laserpoint2007_dj_competition_DJ_OCS). Käyttis on Windows XP.
remotion

#26 • • remotion nostatus guru

Duukkis, 10.12.2006 21:52:
---
sts, 10.12.2006 12:29:
Ainoa mitä voisi toivoa olisi bitraten nostoa 192:ksi... (ainakin livelähetysten aikana)

---

Samaa kannatan minä. Ehkä tätä voisi kuunnella useamminkin, mutta nyt vain kokeilin. Vaikka pyydettiin kertomaan toimimattomia käyttis+soitinohjelmia, niin kerron mun toimivan. Ohjelmana mulla on foobar2000 v. 0.9.4.1, ja tagit toimii (kappaleen nimenä on nyt Laserpoint2007_dj_competition_DJ_OCS). Käyttis on Windows XP.

taisi laserpoint kilpailujen miksauksissa olla tietty bitrate millä se piti toimittaa.
mulla ois ainakin oma miksaukseni myös isommalla btr:lla sekä ihan cd tason wavina tallella josta voi sitten haluttuja versioita tehdä. joten ainakin itse voisin paremmalla sen toimittaa jos halutaan ja varmaan monilla muillakin on samalla tavalla omat miksaukset tallessa.
thomas

#27 • • thomas
ihan turhaa laittaa jotain 192:sta.. 128 riittää nettiradiolle mainiosti.
DenisV

#29 • • DenisV I Love Kiksu
->Denis Vakulin aka D.N.A Update<-

Eli 16.12 lauantaina Andy Moorin vierailun kunniaksi tunnin pituinen ohjelmaa Laserpointin Netradiossa.

20:00 - 21:00 välisenä aikana....

Luvassa muutama Moorin tuotosta + paljon muuta :)

Tune in!
antonsonin

#30 • • Edited antonsonin laserpoint.
News!

Eli perjantaina 15.12 klo 20-> tulee meikäläisen Laserpoint nettiradiolähetys sisältäen uutta materiaalia suomalaisilta tuottajilta ja ulkomaalaisilta guruilta :)

Tune in!

http://radio.laserpoint.fi:8000

Ja jatkossa sitten tulee minun ohjelma joka perjantai klo 20->! Luvassa quest mixejä suomalaisilta nousevilta nimiltä ja tämän hetken kuumimmat Proge ja Trance raidat!

-Anton
antonsonin

#31 • • Edited antonsonin laserpoint.
Perjantaina jatketaan tuttuun tapaan minun ohjelman parissa klo 20, mukana pari omaa uutta biisiä ja uutuudet ulkomaailmalta :)

29 päivä sitten mennään Flightin quest mixauksen parissa!

Tune In
DenisV

#32 • • DenisV I Love Kiksu
->Denis Vakulin aka D.N.A Laserpoint Netradio Update<-

Ne jotka ei kerinnyt kunnella viimeisen 16.12 la. lähetyksen, voivat sen kunnella uudestan

20.12 Keskiviikkona

Luvassa muutama Moorin tuotosta + paljon muuta :)

Tune in!

P:S 23.12 Lauantaina luvassa Joulu-Spesiaali lähetys!!! ;)
thomas

#34 • • thomas
kaaheesti häiriöitä striimis, en tiedä sit mistä johtuupi.
sts

#35 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

mku, 20.12.2006 21:02:
Mac OS X 10.4.8 + iTunes 7.0.2 tapahtuu seuraavaa. Bufferi soi tyhjäksi ja sen jälkeen se bufferoi uudestaan, soittaa bufferin taas tyhjäksi jne. Eli se ei soita ja bufferoi yhtä aikaa. Buffer size on asetettu largeksi.

Joku väitti että tuossa urlissa pitäisi olla vielä playlist filekin, jotta se varmasti toimii, eli esim http://xxx.xxx.xxx.xxx:8000/playlist.pls .. en kyllä tajua miten toi vois auttaa

Onha se playlistfilu siel. kun menee radio.laserpoint.fi:8000 ja painaa listen.

Tuo on itunes vika ja johtuu siitä että uusin itunes sekoilee jotain shoutcastin metadatan kanssa, mahdollinen vaihtoehto nyt on että se kytketään lähiaikoina pois. (metadata siis)
sts

#36 • • sts Sama pyynti aitta!

mku, 20.12.2006 21:02:
-clips-

Vika siis on vain itunesissa, mutta esim vlc tai muut macplayerit soittavat striimin kiltisti.
DenisV

#40 • • DenisV I Love Kiksu
->Denis Vakulin aka D.N.A Update<-

Joulu Spesiaali 23.12

Luvassa raitoja tuottajilta Filterheadz, Lange, Chicane + paljon muuta :)

Hyvä ja rauhallista joulua kaikkille *sydän*

Tune in!

P:S Ohjelma toistetaan 25.12 manantaina 16:00 - 17:00 välisenä aikana!