Input C - Collapse '06 [techno / hard-techno]

7 posts, 1 page, 3,395 views

rec

Posts: 2,923

#1 • • rec
1468_1.jpg

tracklist:

1. Flak0111
2. Shotgun Shells
3. Andy Without Braun
4. Shut The Fuck Up
5. Wake Up
6. No One Ever Wins
7. Too Many Bitches Around
8. Refugee
9. Beware 0111
tekno

lisätiedot - kuuntele
rec

Posts: 2,923

#2 • • rec
4:s raita, "Shut The Fuck Up:a" hierottu hiukan:

- kickiin lisää potkua
- raideista hieman ääntä pois
- smootti masteri fix

Kommentit on toki terveolleita.
hardstyle mafia

Posts: 116

#3 • • hardstyle mafia
kuuntelin ton shut the fuck upin ja pakko sanoo et ei kolahda sit yhtään *nukkuu*

ei oo mun genre todellakaan *piis*

--
Hardstyle Mafia /// Spoontech Records

Timce

Posts: 5,381

#4 • • Timce
Mulle taas Shut fuck up kolahti tosi hyvin. Ostaisin varmaan vinuulinä, jos jostain saisin. Ihan hyvän kuuloisia raitoja mitä noita kuuntelin. Just tollasta (hardtechno)/hardgroove osastoa kaipalis bileisiin.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

meizi m

Posts: 398

#5 • • meizi m Jytkemeister supreme
Shut the fuck up, no one ever wins, andy without braun ja shotgun shells toimii. Sulla on tosin toi kicki liian kovalla kaikissa raidoissa. Masteroinnista vois tietty puhua loputtomiin, mutta tällasia soittas ihan mielellään.

--
...

rec

Posts: 2,923

#6 • • Edited rec

jasmeister, 4.1.2007 00:40:
Sulla on tosin toi kicki liian kovalla kaikissa raidoissa. Masteroinnista vois tietty puhua loputtomiin, mutta tällasia soittas ihan mielellään.



Je! Liian nopeatempoisesti rakennetut raidat. Jostain syystä itse pidän kylläkin tuosta että kicki päräyttelee suoraan naamatauluun, vertaisraitoina käytin "Arkus P. - Hexen Process", "Arkus P. - Hungarian Polka", "Arkus P. - Bullpower", "DJ Amok - Noname02", "DJ Amok - Another Useful Tool"... kait se on lähinnä makuasia.
Biisit on miksattu Fruityloopsilla, eikä masterointia yksikään raita ole toistaiseksi nähnyt. Veikkaan että pienen studio käynnin jälkeen raidat kuulostaa jo enemmän joltain, mutta koska studiossa en kerennyt raitoja käyttämään silloisen valitettavan ajanpuutteen vuoksi, jouduin räkäsemään raidat "raakana" jakoon.

Ps. Itseasiassa nämä raidat oli tehty -06 joulukuussa olevaan Liveaktiin, joka pari viikkoa ennen varsinaista tapahtumaa jouduttiin jäädyttämään, syystä että tila "vietiin alta". *hmph**dissaa**igor*

Hauska kuulla, että edes jotkut raidat kolahtivat! :)


edit: alzhaimerin tautia pukkaa, kun unohdin yhden lauseen kokonaan :D
meizi m

Posts: 398

#7 • • meizi m Jytkemeister supreme
Lisää teknoa vaan kehiin. Minä kannatan.

--
...