Club Volume sulkee ovensa 1.4.2007 mennessä

168 posts, 9 pages, 45,976 views

villelope

Posts: 2,846

#41 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Tuosta tiedotteen antamasta kuvasta mulle tuli kyllä heti mieleen Tampereen Cabaret.

Halpaa viinaa ja poppia nuorille.

Tamperelaiset skenejäärät ovat vetäseet myös koko mestan drinkkilistan (eipä siellä sitte nhanatuotteiden lisäksi juuri muuta saa ees tilattua) illan mittaan, ja se jälkeen lähteneet juomaan lisää *plur*

Veikkaisin että tuosta tulee saman konseptin mesta.
Anselmi

Posts: 2,578

#42 • • Anselmi And sell me

LooPy, 4.12.2006 15:45:
Tamperelaiset skenejäärät ovat vetäseet myös koko mestan drinkkilistan (eipä siellä sitte nhanatuotteiden lisäksi juuri muuta saa ees tilattua) illan mittaan, ja se jälkeen lähteneet juomaan lisää *plur*


*nauru*

--
sen pituinen se

remotion

Posts: 5,283

#43 • • remotion nostatus guru
oikeus on tapahtunut. vaikka volumen tilalle tulisi hakkeenkäsittelylaitos on se silti parempi kuin kaikki edelliset baarit yhteensä.
luulen että separi "sedu" koskinen rakentaa paikan alun alkaen ihmisille eikä rotille tuli siitä sitten ihan mitä tahansa...

ei herneitä kellekään *piis*
IInesAnkka

Posts: 656

#44 • • IInesAnkka

Anselmi, 4.12.2006 15:41:
-klips-



Tuntuuhan niistä olevan ylitarjontaa, mutta mä näen asian sillä tavalla positiivisena, että nyt ne opiskelijabileet voidaan järjestää yhdessä ja samassa paikassa ja paikat joissa ko. pippaloita pidetty hyvin paljon, säästyy oksentavilta ja paikkoja rikkovilta pennuilta (en väitä kaikkien opiskelijoiden olevan tällaisia, voin kertoa mukavia esimerkkejä jos joku kaipaa evidenssiä kommentilleni). Ei tuollaista investointia tehtäisi jos ei olisi varmaa, että kysyntä vastaa tarjontaa. Btw mikä se biisi oli? =)
Oliwer

Posts: 799

#47 • • Oliwer
Hieno homma että siistiytyy sekin risukasa siitä ydinkeskustasta. Tilalle saadaan mitä ilmeisimmin tasokkaampi, siistimpi, ja palvelukykyisempi tila. Toivottavasti pääkohderyhmän palvelemisen lisäksi, voidaan välillä tarjota myös nuo tilat marginaalisempien klubien käyttöön.
itis

Posts: 2,518

#48 • • itis Morning Star
sedula... yäk. volumen vessatkin on kivempia.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

zaler

Posts: 1,545

#50 • • zaler e h k i s
ounou, taas kauheeta "sedu on paska"-läppää..
eipä volumen ja ale pubin katoaminen ainakaan mun mielestä kauhea menetys ole..

--
let´s eat to the beat!

display23

Posts: 3,069

#51 • • display23
Kyllähän se hienoa, että Stadiin tulee laadukkaita rafloja lisää. Ei mulla ainakaan mitään sitä vastaan ole. Premi/Volume oli varmasti vaan parempi vaihtoehto näin konemusamiehen mielestä.
remotion

Posts: 5,283

#52 • • remotion nostatus guru
don´t judge book by it's cover. eihän sitä vielä tiedä tosiaan että mitä siellä tullaan järjestämään, ties vaikka jatkossa kaikkein isoimmat tanssibakkanaalit ja junglistiorgiat olis just tuolla. tai sitten ei.
Freja

Posts: 8,775

#53 • • Freja Sihteeri

zaler, 4.12.2006 16:18:
ounou, taas kauheeta "sedu on paska"-läppää..
eipä volumen ja ale pubin katoaminen ainakaan mun mielestä kauhea menetys ole..



Ei, mutta se, että ne menee sedulle, on.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

nethr

Posts: 763

#54 • • nethr !!

Juhgu, 4.12.2006 15:22:
Turha syyttää Sedua, syyttäkää sen asiakkaita :P


Niinpä. Kuka vit.. näissä paikoissa käy?

Sisustuselementteinä arvaan seuraavia:

1. julkkisten kuvia seinällä
2. (muoviset) kristallikruunut
3. baaritiski keskellä tanssilattiaa

Lisäksi euron tuopit ke, to koko illan ja pe, la 20-22. Osassa paikkaa soi rokki ja muuten tanssimusa (siis jotain rnb:tä jne).

Jes. Ehkä uniikein konsepti koskaan *jiihaa*

*justjoo* Mut onnea vaan ja pitäkää hauskaa *hihu*

--
xD

Avatar
#55 • • astaroth Guest

nethr, 4.12.2006 16:30:
Osassa paikkaa soi rokki ja muuten tanssimusa (siis jotain rnb:tä jne).


edes kunnon musiikkia soittava rokkibaari olisi parempi noiden poppirenkutuksien sijaan, kun suomessa käsitys rokista ja metallista = europen final countdown. mosh pit anyone? x(
itis

Posts: 2,518

#56 • • itis Morning Star

zaler, 4.12.2006 16:18:
ounou, taas kauheeta "sedu on paska"-läppää..
eipä volumen ja ale pubin katoaminen ainakaan mun mielestä kauhea menetys ole..



Joo, ei haittaa niiden mestojen katoaminen, mutta sedulamonopoli haittaa koska sedulat on kaikki samanlaisia ja sisältävät samoja "omskakas"-ihmisiä. (älkää kysykö, termi on ihan mun oma läppä mulle ja tarkottaa about rmb-henkistä julkkis-intoilijaa jolla on markan aivotoiminta, mikä ei tarkota ettei munlaisellani konemusa-addiktillakin voisi olla...)

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

zaler

Posts: 1,545

#57 • • zaler e h k i s

Freja, 4.12.2006 16:27:
---
zaler, 4.12.2006 16:18:
ounou, taas kauheeta "sedu on paska"-läppää..
eipä volumen ja ale pubin katoaminen ainakaan mun mielestä kauhea menetys ole..

---


Ei, mutta se, että ne menee sedulle, on.


Miten niin..? tilalle tulee joku isompi ja luultavasti hienompi (ei paljon tarvita) paikka.. mikäs siinä vituttaa?

--
let´s eat to the beat!

Individual

Posts: 10,942

#58 • • Individual HYPNO!

astaroth, 4.12.2006 16:43:
---
nethr, 4.12.2006 16:30:
Osassa paikkaa soi rokki ja muuten tanssimusa (siis jotain rnb:tä jne).

---

edes kunnon musiikkia soittava rokkibaari olisi parempi noiden poppirenkutuksien sijaan, kun suomessa käsitys rokista ja metallista = europen final countdown. mosh pit anyone? x(


Joka sinänsä on aika jännä homma, kun miettii kuinka suuressa suosiossa raskaampi musiikki on aina ollut Suomessa ja suomalaiset metallibändit ulkomailla, siltikään noita puhtaasti raskaampaan rokkiin keskittyneitä baareja ei taida kauheasti / liikaa olla ja "isoilla" ei kai taas liene niihin mitään kiinnostusta.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#59 • • Aziz Combat Fighter

nuance, 4.12.2006 14:37:
niin joo. ihan hyviä muistoja. eka buukattu (ja edelleenkin tähänastisista keikoista kärkipäähän sijoittuva) keikka, arxin laihat bäkkäriboolit, hennan tissit, hippaleikit ketun kanssa, photekin ufon yleisössä inspiroimat pirivainot koneiston aamujatkoilla 2005, anan hikinen kalju, and the list goes on.



lol
Epailija

Posts: 5,636

#60 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Opiskelijoille suunnattu? Jjjust. Noin suuriin tiloihin saa kyllä halutessaan useampaa eri makua miellyttämään pyrkivät tilat, joten katsotaan miten käy. En kyllä elättele toivoa siitä, että uusikaan paikka korvaisi edesmennyttä Tiikeriä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous