Club Volume sulkee ovensa 1.4.2007 mennessä

168 posts, 9 pages, 45,934 views

AlexS

Posts: 1,389

#161 • • AlexS kummasetä
Kerrankin Sedusta on hyötyä, jyrän alle vaan. Kaikki negatiiviset jutut on varmaan tässäkin topicissa jo mainittu joten enpä lähde niitä toistelemaan.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

tir

Posts: 951

#162 • • tir
kuulostaa kyllä omituiselta jos viime lauantaina on ollut näin. siellä on nimittäin ollut erikoisilta, ja tiedän että tupa on ollut suht täysi ainakin sinne kolmeen asti.

mutta tosiaan, viikonloppuna viimeiset illat auki. allekirjoittanut soittamassa mikäli mitään ihmeellistä ei tapahdu, ja varsinkin lauantaina luvassa olisi jonkin verran normilinjasta poikkeavaa musiikkia, eli soittelen luultavasti housea laidasta laitaan *hih*
tai sitten jotain ihan muuta.
ei voi tietää vielä, kunhan tässä nyt miettii ja katselee mitä kivaa sitä keksisi..

liput on se normaali 4.
Snaggo

Posts: 1,147

#163 • • Edited Snaggo ;__;
Mut kyl ketuttaa, stadiin ei oikein jää muita "taviksille" (eli mun makuun) sopivia, edullisia yökerhoja(ehkäpä toisin sanoen "teinimestoja").
Nää sedulat vituttaa, enimmäkseen tommosen eliittiasenteen ja itse kävijäkunnan takia; tommost "nuole mun kenkii, oon kuningartar"- ylimeikattuja queenbitchejä ja liimaletti-pokaan-kaikki-chicksit- ääliöitä. Ulkomaalaistaustaisista rähisijöistä puhumattakaan.
Volumeen tulin paikalle omana itsenäni ja pidin hauskaa. Toki tämä onnistuu myös seduloissa, mutta ei tunnu oikein yhtä kotoisalta. Lisäksi Volume oli se paikka josta aloitin baari/yökerho-elämäni heti täytettyäni 18. Ja voi niitä kaikkia 50snt-stobe-känniviikonloppuja*sydän*.
Toivottavasti Highlight pysyy elossa, sen paikan olen kanssa huomannut toimivan omalla kohdallani.

Parin vuoden päästä olen varmastikkin täysin eri mieltä, mutta vielä olen nuori*hymy*

Edit: Se yks number one-juttu kans mikä Volumessa on kaikkiin muihin klubeihin verrattuna(joissa itse käynyt) on se Talon Lonkero*sydän**slurps*. parempaa lonkkua en oo juonu missään.

--
bojoing.

jjkobsson

Posts: 959

#164 • • jjkobsson

Snaggo, 27.3.2007 14:23:
Edit: Se yks number one-juttu kans mikä Volumessa on kaikkiin muihin klubeihin verrattuna(joissa itse käynyt) on se Talon Lonkero*sydän**slurps*. parempaa lonkkua en oo juonu missään.



Sitä on helppo tehdä itsekin. Normi setti eli Giniä pullosta ja greippilimua perään. Noin se tehtiin Volumessakin kun sinne viimeksi 50snt iltana eksyin. Tosin siellä se Gini on sitä halvinta merkkiä.

--
||jjkobsson||

hallucinogen

Posts: 8,190

#165 • • hallucinogen Edain

jjkobsson, 27.3.2007 19:13:
Sitä on helppo tehdä itsekin. Normi setti eli Giniä pullosta ja greippilimua perään. Noin se tehtiin Volumessakin kun sinne viimeksi 50snt iltana eksyin. Tosin siellä se Gini on sitä halvinta merkkiä.


No kuka nyt sitä Bombay sapphirea viitti laittaa greippimehun joukkoon :D. Myös kaupan ykköslonkku joka on siis ginipohjainen sopii mainioksi alustaksi tehdä omaa talonlonkeroa. Tosin siinä kannattaa sit laittaa pikkasen vähemmän giniä joukkoon kun on siinä ykkösessäkin se 2.5-2.8%, jos ei siis halua mitään kamalan vahvaa lonkkua.

Volumesta ja sen edeltäjistä ei mitään erikoisempia muistoja ole. Alakerrassa on joskus ollut ihan kivaa ja hyvää musaa mutta yleisesti ottaen paikka on aina ollut hirveä läävä ja normi-illat on olleet hirveää tuubaa siinä missä muissakin teinimestoissa. Tää on niitä harvoja kertoja kun kannatan sitä, että sedu ostaa jonkun paikan. Tosin saa nyt sit nähdä mitä se opiskelijoille suunnattu sit tulee oikeastaan tarkoittamaan.

--
pikku-*possu*

Apocalyps

Posts: 1

#166 • • Edited Apocalyps
Heh sinne meni volume. Ainoa ketä jään kaipaamaan on se pirteän iloinen pakkaus volumen alakerrasta :) - jonka kanssa tuli monet kerrat höpöteltyä [ja mokailtua ;) ]
Hyvää jatkoa tälle baariminnalle mitä ikinä päättääkin volumen jälkeen tehdä!

Se on over n' out

-Oddo
Snaggo

Posts: 1,147

#167 • • Snaggo ;__;
Jeps. sinne meni. Oli jopa hauska päättöilta aina siihen asti kunnes kaverit meni ja otti turpaan jostain syystä *eiei* ...Kai se sopii volumen tyyliin sekin :D

R.I.P Volume *aplodit*

--
bojoing.

kovas

Posts: 1,522

#168 • • kovas Kristo
hyvä näin, everien loputtua tuolt ei o kuin paskoja kokemuksia. Ei tuu ikävä! :)