Mitä näistä ottaisit mukaan autiollesaarelle?

58 posts, 3 pages, 10,298 views

Late

#3 • • Late team Lasse
Mä ottaisin tyttöystävän, parhaat ystävät, kannettavan missä on joku sateelliitti nettiyhteys ja siihen IIISOT skobet ja vahvari. *hymy*
seollaQ77

#4 • • seollaQ77 sauvasekoitin
vaseliinia ja hyvän ystävän.*pahis* ei sentäs. kaljaa, soittimet, virtaa monessa eri muodossa, pari uskomattoman hyvännäköistä kissaa, niin ja cd- levyjä n.1000kg*super*
#5 • • nightburnt Guest
*hmph* Ottaisin varmaankin tietokoneen. Siellä ei kukaan tule häiritsemään vaikka kuinka istuisit tietsikkas edessä*hymy* ja sitten ehkä seksikkään urosenkelini*hih*

hallucinogen

#6 • • hallucinogen Edain
Kai mä ottaisin muutaman pullon valkkaria sekä kiinalaista take awayna ja sit luottaisin säkään et siellä autiolla saarella ois kuiteskin joku alkuasukas neitonen *nauraa*

--
pikku-*possu*

FreeFall

#7 • • FreeFall music addict
mä ottasin siel Iiiiihan chillisti *vink*
*iloinen*

--
Lintuperspektiivi

-mökämake-

#8 • • -mökämake-
Bongi riittäis alkais löytyy mässyi ja seuraa tuota pikaa*joo*

--
STUTTGART KICKERS

#9 • • tuntematon Guest
DESPE

#10 • • DESPE
omasta kullasta ei olisi siellä muuta kuin haittaa kun se hysteerisenä juoksentelisi siellä .. tässä onkin kysymys siitä, että onko sinne saarelle jäätävä loppu elämäksi .. *hmph*
kuu

#11 • • kuu tyttttö
ukkelini tietty *plur*

--
köh köh

kuu

#12 • • kuu tyttttö
HAHHAAA!
vai että selllasia juttuja *nauraa*

--
köh köh

#13 • • ~dream~peip. Guest
Laivan tietenkin, et sielt pääsee pois, hei höhlät...*nauru*
Fyrisch

#14 • • Fyrisch
bonksun ja yrttejä ottaisin mukaa, sit yhen kivan tytön. ei jäis paljoo suomee kaipailee ku makoilis rannal syömäs trooppisii hedelmii ja juomas raikast lähdevettä *heiii*
zari

#15 • • zari Team Tamppaajat
parhaan ystävän.Sekä trancee,tms hyvää musiikkia olis saatava ^^

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Major Tom

#16 • • Major Tom
kieltäytyisin lähtemästä; Eihän siellä voi edes töitä tehdä.
Epailija

#17 • • Epailija Physicist, 2nd class.
”Peili, Meikit ja Me Naiset Lehti”

1. Peilistä voisi oikeasti olla hyötyä mm.yrityksissä kiinnittää laivojen huomio.

2. Me Naiset-lehti muistuttaisi minua, miksi autiosaarella ei ehkä sittenkään ole niin huono olla.

3. Jos en selviäisi saarelta pois, niin viimeisenä tekonani voisin meikata itseni oikein kunnolla. Jäisipähän jotain ihmeteltävää niille, jotka mahdollisesti ruumiini löytäisivät.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Aeryn

#18 • • Aeryn
heh, epailijalla on oikea meininki! *aplodit* *iloinen*

mä varmaan ottaisin aurinkovoimalla toimivan, satelliitti nettiyhteydellä varustetun läppärin, joka ois ladattu täyteen hemmetin hyvää musaa, leffoja, sekä pelejä (kaikki tietenkin laillisesti internetistä hankittuja *vink* ) ja riippumaton... eiköhän niillä pärjäisi jonkin aikaa... sitten kun yksinäisyys alkaa tylistyttää, ni netistä voi ettiä lähimmän asutun saaren ja tilata kyydin sinne *nauru*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

DiamonDie

#19 • • DiamonDie mediahippi
Jos seurana olisi se oikea henkilö ja tietysti tietokone riittävällä nettiyhteydellä varustettuna, niin eipä elämä juuri eroaisi tästä nykyisestä (paitsi jos ko. saarella olisi 40 astetta varjossa jne). Musiikki on paljon alemmalla prioriteetilla. Kirjoja olisi toki kiva olla.
Aidrian

#20 • • Aidrian Furian Master
sitähän se on tehtävä mitä parhaiten osaa.. toi riippumattolinja kuullostais aika kuumalta..