Mikä musiikkityyli iskee parhaiten?

371 posts, 19 pages, 105,882 views

wallu

Posts: 125

#121 • • wallu

Android:
---
wallu:
Ps. Missä ovat pollista housen alalajit ja proge, kun siinä on niin paljon polccagenrejäkin(hardnrg, psytrance, hardtrance, hardhouse, tekno)?*täh*

---


Mistä lähtien psyke ja tekno on ollu ”polccagenrejä”? Itse en kyllä saa esim progepsykestä tai deep teknosta hardia tekemälläkään. Vai onko taas niin, että kaikki paitsi house alagenreineen on polkkaa? *taputapu*

[muokattu 2.8.2004 08:37]



No jos katot silmällä tota listaa niin lähimpänä noi on toisiaan kun muut. Siinä oot kyllä oikeassa, että psytrance ja tekno yleensäottaen eroaa tosta muusta mätöstä. Ja onhan se totta, että polcca ei oo musiikkia vaikka sitä voikin tanssia *vink**piis*
op-

Posts: 197

#123 • • op- Negis
Italo intelligent dark trip hop *ding*
antiguru

Posts: 39

#124 • • antiguru
energetic hard jungle *jiihaa*

*muhaha*

[muokattu 2.8.2004 18:36]

--
--and we take the breaks of--

op-

Posts: 197

#125 • • op- Negis

Android:
---
wallu:
Ps. Missä ovat pollista housen alalajit ja proge, kun siinä on niin paljon polccagenrejäkin(hardnrg, psytrance, hardtrance, hardhouse, tekno)?*täh*

---

Mistä lähtien psyke ja tekno on ollu ”polccagenrejä”? Itse en kyllä saa esim progepsykestä tai deep teknosta hardia tekemälläkään. Vai onko taas niin, että kaikki paitsi house alagenreineen on polkkaa? *taputapu*



Sanoja polkka ja polkkaaminen tuntuu kyllä kuulevan mitä erikoisimmissa asiayhteyksissä nykyään. Ehkä muutaman vuoden päästä IDM:kin on polkkaa :)

Piripolkka -sanallahan aiemmin viitattiin alentavaan sävyyn sellaisiin, joidenkin mielestä hieman monotonisiinkin, UK Hard [*] -ralleihin. Kaiketi jossain vaiheessa etuliite on tippunut pois ja jäljelle jäänyt salonkikelpoinen sana jatkanut eloaan sekä saanut laajempia merkityksiä. Tämä etymologia on ihan vaan mutua. Voi tietenkin olla, että polkka-sanaa on käytetty jo ennen ”piripolkka”aa joissain piireissä. Joku skenempi voi korjata jos olen väärässä.

[muokattu 2.8.2004 20:04]
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#126 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Riippuu aika paljon tilanteesta ja fiiliksestä, mutta suurimmaks osaks House ja Tekno pistää jalan vipattamaan *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#127 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Toisaalta olenhan minä polkannut Nomic:inkin settiä *pahis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Android

Posts: 3,908

#128 • • Android

wallu:
---
Android:
---
wallu:
Ps. Missä ovat pollista housen alalajit ja proge, kun siinä on niin paljon polccagenrejäkin(hardnrg, psytrance, hardtrance, hardhouse, tekno)?*täh*

---


Mistä lähtien psyke ja tekno on ollu ”polccagenrejä”? Itse en kyllä saa esim progepsykestä tai deep teknosta hardia tekemälläkään. Vai onko taas niin, että kaikki paitsi house alagenreineen on polkkaa? *taputapu*

[muokattu 2.8.2004 08:37]

---


No jos katot silmällä tota listaa niin lähimpänä noi on toisiaan kun muut. Siinä oot kyllä oikeassa, että psytrance ja tekno yleensäottaen eroaa tosta muusta mätöstä. Ja onhan se totta, että polcca ei oo musiikkia vaikka sitä voikin tanssia *vink**piis*



No niin, nyt rupeaa jo kuulostaa vähän asiallisemmalta. Tuohon voin jo melkein yhtyä =)
Grass

Posts: 237

#129 • • Grass fiilistelijä
Jos konemusiikista puhutaan, selkeesti jynkympi tekno maistuu.
Yonna

Posts: 372

#131 • • Yonna
Eiköhän se ole se hardnrg ja hardtrance joka iskee parhaiten*sydän*
milessi

Posts: 188

#132 • • milessi Jai
hardnrg ja hardtrance ehdottomasti, mutta myös elektro menee..

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Auacusha

Posts: 1,097

#133 • • Auacusha Koneradio
gabber ja hc *sydän*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Bio

Posts: 4,429

#134 • • Bio The Bullies / Pinky
ränse iskee mua ja kovaa
nomic

Posts: 4,120

#135 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Steven Hoaks:
Toisaalta olenhan minä polkannut Nomic:inkin settiä *pahis*


se on kyllä kokonaan sun häpeä *nauru*

mutta parhaiten taitaa iskeä... se ihan riippuu mielialasta, joskus voi viikonkin kuunella ränsee ja heti putkeen 2kk hardimpaa, mutta hardimpi kun on enemmän lähempänä sytäntä niin taitaa mennä hard nrg/ freeform fard trance - linjalle gabberi maistuu pieninä annoksina loistavasti ja hc uppoaa aina, sitä ollaa aina ihan innoissaan jos joku vahingossa laittaa hellfishiä soittoon :) mutta siis +170bpm on kivaa allekkin voi olla kivaa, ja nyrkkipano - tesno on kivaa kanssa (kuunella/jammailla)
taidan olla kaikkiruokainen koska pidän housestakin ja psykeä nyt tulee kuunneltua päivittäin. se on lintusen syytä ;) industrialisemmasta tavarasta en osaa sanoa mitään kun en pahemmin ole kuunellut, ja ohjelmoinin yhteydessä taustalle chilliä niin on kiva koti-ilta koodin parissa :) tai chilliä ja aamu <3
snoxn

Posts: 350

#136 • • snoxn
_Tanssi_-musiikkina iskee kyllä tekno parhaiten. Kotona tulee kuunneltua aika laaja-alaisesti ihan mitä sattuu. Psykeä ehkä näistä kone-genreistä eniten viimeaikoina.
Avatar
#137 • • CryOniC Guest
Eiköhän se psyke proge lämppää kivasti mieltä*slurps*
Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#138 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
mä kuuntelen laidasta laitaan mutta *sydän*HARDCORE*sydän* on prasta!!!
ja puuttuu listasta..*dissaa*


HARDCORE FOR LIFE!!!!!!!

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

BUTCHER-KK

Posts: 595

#139 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
kaikki HARDit! *pahis*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Tetsu

Posts: 688

#140 • • Tetsu Naksutohtori
Naksutohtori suosittelee Chillouttia. *sydän*

[muokattu 10.8.2004 18:05]