Itse bileet oli parhaimmat vähän aikaa, tanssilattialla oli helvetin hieno tunnelma, & kaikki soitti ihan parasta. varsinkin rinka!
108 posts, 6 pages, 23,194 views
Sallakat, 2.5.2007 10:51:
kuka tällaista ilmapiiriä mielestäsi sitten viljelee, että kaikki psykebilekommentit ovat tiukasti rajautuneet juuri tuohon PLUR meininkiin? itse ainakin annan (muiden mielipiteistä välittämättä) oman rehellisen kantani, oli kyseessä sitten psyke tai clubikemut. EIKÄ tästä hyvästä kukaan mun kurkkuun ainakaan ole hyökännyt.
Tuntuu taas, että tässä nyt taas halutaan jotain kummallista rajan vetoa psyken ja "muun" konemusan välille.
Ja sitä paitsi kaikki klubbarin bilepalautteet on niitä perus one linereita "oli tosi siistii" "proteus oli kova" "tanssin jalat verille koko illan (pyhällä hengellä)".
REivaaja, 2.5.2007 19:56:
---
Euphoria, 1.5.2007 17:40:
Toivottavasti kuolet vitun urpo joka käyt vittu syyttömän päälle! Vitun pellet hankkikaa elämä!
---
Ei täysin syytön... Mut oli se ihan vitun urpoo silti. Ei ois pitäny ottaa laseja... (vaikka löysi...)... ... ...
Sille lipunmyyjälle terveiset takavitusta.
-Ikävä on.
Asiatonta huutoa vaikka kuinka yritti olla asiallinen.
Ja joo Öyskeis olin, kalja virtas hanoista ehkä liiankin helposti... Tsorge jos tuli osumaa, mutta musiikki voitti järjenjuoksun. Yks tod. ihana ihminenkin tuli bongattuu. Tack Tack!
REivaaja, 2.5.2007 19:56:
Ei täysin syytön... Mut oli se ihan vitun urpoo silti. Ei ois pitäny ottaa laseja... (vaikka löysi...)... ... ...
-neo-, 2.5.2007 18:00:
---
Kannattaa erottaa "järjestäjä" ja talon työntekijät aina erilleen kun arvioi tapahtumissa asioita. "Järjestäjä" tässä tapauksessa ei millään tavoin ollut tekemisissä narikan tai järjestyksenpidon kanssa. Järjestäjä huolehti tapahtuman ohjelman, visuaalit, tekniikan, lipunmyynnin ja markkinoinnin. Lipunmyynnissä kieltämättä oli ryysis ja sinne jouduttiin vieläpä hoitamaan lennosta extra apua. Emme ihan varautuneet noin suureen väkimäärään ja vielä noin aikaisin. Ennakkolippulaiset olivat tietenkin etusijalla sisäänpääsyssä ja pokeille oli ilmoitettu että heidät tulee päästää jonon ohi. Pahoittelumme jos joillakin ei näin käynyt. Mutta suosittelemme myös omaa aktiivisuutta jonossa eli väliin ei auta muu kuin koittaa ryysiä ovelle ja näyttää ihmisille ennakkolippua;)
anniini, 3.5.2007 23:51:
Ilmanlaatu oli kyllä sitä luokkaa, että huomasi taas olevansa ravintola Kaisaniemessä reivaamassa..huh. Muuten kyseinen mesta toimii kyl bilepaikkana aina ihan mielettömän hyvin
UzU, 3.5.2007 19:11:
---
ludde,
Kumma etten huomannut mitään joukkotappeluu Olinkohan istuksimassa silloin?
---
Tämä kyseinen poikain välinen välien selvittely tapahtui siis valomerkin jälkeen jolloin jo suurin osa jengistä oli jo ulkona. Kyllä sen huomasi kaikki silloin vielä paikalla olleet.
Miazu, 3.5.2007 23:26:
Mut siitä että nämä bileet ny muutenka ei olleet mitkää perus psyke kemut ja siis äh turhaan varmaan aina vaan jaksan puolustaa mut jotenki itse ainaki olen sitä mieltä että kaikki ihmiset mahtuu tanssimaan ja transsaamaan on ne sit verkkari villejä hippejä tai kiksuilijoita :) Oikeesti ketää ei ole vielä bileistä ajettu pois tai sanottu pahasti :)
olit öyskeissä ja asiallinen melko erikoinen yhdistelmä unohditko öyskeissäs ostaa lipun vai mikä mätti ??
-neo-, 2.5.2007 18:00:
---
Sallakat, 1.5.2007 16:44:
Kaikkein käsittämättömin asia, mistä haluan ilmaista syvän paheksuntani järjestävälle taholle on se, että toisessa narikassa ei ollut klo 01 aikoihin ketään narikkahenkilökuntaa, kenelle olimme kuitenkin luovuttaneet sen 1,5/2 euroa sisään tullessamme Kävimme itse penkomassa tavaramme omin nokkinemme. Kun tsiikailin jengin reppuja yms tavaroita siellä narikan naulakossa niin kävi mielessä, että kuka tahansa voi sieltä noukkia toisten reppuja messiin.
Kaveri kävi jollekin ihmiselle mainitsemassa asiasta lähtiessämme ja oli saanut joltakin jotain todella tylyä kommenttia.
Muutenkaan ei tainneet lipunmyyjä ja portsari olla ihan hyvällä tuulella nousseet sängystä aamulla
---
Kannattaa erottaa "järjestäjä" ja talon työntekijät aina erilleen kun arvioi tapahtumissa asioita. "Järjestäjä" tässä tapauksessa ei millään tavoin ollut tekemisissä narikan tai järjestyksenpidon kanssa.
bubbelgum, 6.5.2007 07:20:
Henk. koht. en kyseisissä bileissä ollut paikan päällä, joten itse illan tapahtumiin en ota millään tapaa kantaa. Mutta ylläolevaan lausahdukseen otan, koska se särähti aika pahasti korvaan.
--
Ehkä teen tässä kärpäsestä härkäsen, mutta kuulosti omaan korvaan siltä että "järjestäjä" antoi julkisen lausunnon jossa sanoi "ei meillä ollut mitään tekemistä sen kanssa mitä meidän järjestämissä bileissä tapahtui."
Jos ei teillä ollut asian kanssa tekemistä, niin kenellä sitten? Kysynpä vaan.