37 posts, 2 pages, 23,084 views
sts, 29.11.2006 14:10:
---
Kuusil ei onnistu, mut noil 25e alpineil onnistuu.
LooPy, 29.11.2006 14:13:
Tattis. Pitää käydä tarkistamassa paikallisten liikeiden tarjonta.
blastic, 28.11.2006 19:35:
oon jonkun verran luureja pitänyt päässä kuusien kanssa. Lievästi vittumaista mutta kyllä se onnistuu.
Lyra, 11.1.2007 16:50:
tästä on taas unohtunut korvakitti. Saa apteekeista, maksaa pari euroa,tyylikäs sininen muovikotelomukana :D .
Olen hyvin tyytyväinen tähän tuotteeseen näin pieni korvakäytäväiseksi , en siis voi käyttää noita kuusia sun muita hommeleita (eikä ole varaa vielä teettää mittatilauksena)
kitin saa muotoiltua minkälaiseksi haluaa.. antaa musan ihan ok läpi , pystyn kyl puhuu ne korvissa, korvani ovat pelastetut! 10+
nicky, 28.11.2006 23:24:
Mulla on ollu nää Alpinet jo kolme vuotta.
http://www.f-music.com/news_all.php?action=show&id=129&category=ajankohtaista
Musiikki-Fazerilta ostettu ja hyvin on toimineet, lievempi vaimennus on riittänyt. Vaimentaa suht´ tasaisesti musiikin taajuuksia, mutta puheen kuulee selvästi. Voi siis höpöttää tulpat päässä ; ) Hinta-laatusuhde varsin hyvä (20-25 e).
longshort, 1.6.2009 23:28:
mitä mieltä olette noista kuulokkeista "ER20 High-Fidelity musiikki korvatulpat"
http://beatman.fi/product_catalog.php?c=56
jonku kakskyt egeä oisinki valmis tommosista maksamaan mutta onkoha tarpeeks ääne-eristystä jne. ku en tajua noista desibeleistä yms hölkäsenpöläystä, jotkut suojaimet kuitenki pitäis hankkia ja perus korvatulpat ei oo varmaa parhaat
longshort, 3.6.2009 16:10:
joo olen just palloillut kummat paremmat party plugit vai noi er20 kuulokkeet, ihmiset mielipiteitä tai kokemuksia! ensi viikolla pitäis ostaa sen verra kuitenki tulee tapahtumis käytyä
Paperino, 3.6.2009 16:30:
Ittellä on ER20S-tulpat, ja ne ovat ainakin olleet hintansa väärtit. Vola on klubeilla yleensä tuntunut sopivalta ne päässä, ei liian kovalla eikä liian hiljaisella. Joskus ne ovat alkaneet hieman painaa korvakäytävää, kun on pitänyt muutaman tunnin päässä, mutta sekin menee yleensä ohi vähän asentoa korjaamalla. Ovat olleet käytössä nyt 1,5 vuotta eikä mitään kulumistakaan ole tapahtunut tänä aikana. Lyhyesti: kun laittaa noi korviinsa, 10 minuutin sisään unohtaa pitävänsä korvatulppia mutta säästyy kuulovaurioilta :) Partyplugeista ei ole kokemuksia.