Westbam - Celebration Generation (Laite goes pirijunkka remix)

12 posts, 1 page, 6,506 views

laite

Posts: 2,994

#1 • • laite MastahWankah
Rumpubassoremix Westbamin vanhasta Celebration Celebration klassikosta.

192kbit VBR mp3, kokoa pikkuisen alle 7 megaa.

drum'n'bass

lisätiedot - kuuntele
ipe

Posts: 1,845

#2 • • ipe X-Rust / Holvi
Pirijunkka nyt ei ihan ole mun suosikkigenrejä mutta tää klassikkobiisi kuulostaa varsin erinomaiselta myös tämmösenäki versiona. Soundeista on vaikee sanoo mitään rakentavaa näillä high-end tietokoneen kaijuttimilla. Hieno biisi, hieno remix, toimii!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Timce

Posts: 5,381

#3 • • Timce
Tää oli ihan hauska. :) Mun mielestä olisit voinu rakentaa vielä toisen breikin, mut kyllä tämä meni näinkin. Mutta missä oli dnb humina? :(

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

genki

Posts: 872

#4 • • genki
heheh aika hauska kipale, rakenteesta kyl aika paljon kritiikkiä, ei oikein kasvanut missään vaiheessa mihinkään vaan jyräs samaa menoa alusta loppuun.. rummut oli itte asiassa aika hyvät, ja bassosoundikin tollanen perus john b rytäily jota jakso kuunnella kyl vaik sellanen hidas filsuavailu olis tehnyt siitä vielä mielenkiintoisemman. pirijunkaskin ne hiljaisuudet siellä väleissä tekee sen menon kahta toimivammaks, eli niitähän tohon olis kaipaillut.

--
crop circles in the carpet

laite

Posts: 2,994

#5 • • laite MastahWankah
Kiitos Genki-san! Rakennetta tullut tässä pyöritettyä edestakaisin, joten eiköhän tässä jotain muutosta tule aikaiseksi. Soundit pitää vielä hioa kohdalleen kunhan noi studiomonitorit saapuu (viikon päästä).
Amuck

Posts: 2,396

#6 • • Amuck dub-i-dub
Aika hempeä mun makuuni. Mut niinhän oot säkin!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

DJ Rx

Posts: 2,527

#7 • • DJ Rx FINRG Recordings
joo olihan tää ihan jees... musatyylille ominaisia juttuja löyty paljon... muutamia juttuja muuttaisin:

- reeseen lisää särö, animaatioita ja eloa, nyt jää aika jäiseks ja mitään sanomattomaksi noi murinat
- komppi puoleen jotaan gruuvia, ontuu pahasti tällä hetkelle, haitsupuolelle voisi pistää vähän enempi tavaraa esim.
- toi snare on aika huono, tai siis kyllä tosta pelin sais mutta vaatis vähän envelopee, eq ja parii muuta säätöö.


ei mul muuta, ihan ok viritelmä :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

laite

Posts: 2,994

#8 • • laite MastahWankah
Jaaniinjoo, mä koitan saada tästä nettiin tollasen missä on rakenne vähän järkevämpi. Pitäis vaan hinkata noi soundit kuntoon kun sain vihdoinkin monitorit himaan =)

Eli joskus tossa loppuviikosta siis.
dB

Posts: 1,317

#9 • • dB Digital Beat Music
Kyllähän nuo soundit on tyyliin ihan sopivia. Ihmettelen vaan miksi pitäis niitä mennä muuttamaan?
Tietenki makuasia.
Stereokuva on kyllä auttamattoman kapea. Muuten itse biisinä toimii oikein mainiosti. :)
laite

Posts: 2,994

#10 • • laite MastahWankah
Kyllä siitä noi alapäät puuttuu ihan täysin (damn you mun paskat kuulokkeet!!!). Mut juu, eiköhän tää tuu linjoille lähipäivinä jos vaan löydän aikaa ton loppuun saattamiseen. Fucking pikkujoulukausi, kun saa taas juosta kaikennäköisissä kissanristiäisissä koko viikonlopun.
sizzler

Posts: 198

#12 • • sizzler
erittäin maistuva versio kyhätty tästä klassikosta...respect!

--
"Joskus se antaa, mutta myös joskus se ottaa"