Club Colors presents 9.2.2007 Ferry Corsten & David Guetta..

358 posts, 18 pages, 92,893 views

KooKie

Posts: 4,338

#281 • • KooKie aka. Petress Pan

_tomppa, 10.2.2007 19:51:
Ps. Illan makeimmat naurut irroitti ne pari tytsyä jotka kävi pyytämässä Anselmilta et "sano tolle dj:lle et soittais lisää Prodigyä". Kielteisen vastauksen saatuaan nurinaa tyyliin "vttu, kakskybää sisään eikä ees soiteta toiveita! Vtun nihkeetä!"



No siis noi oltiin mä ja kaveri ja olihan se nyt aika vitun perseestä! Ihan turha tulla tänne dissaamaan, jos ei itselläsi ole pokkaa puhua "staroille" ja pyytää toivebiisiäsi! Aika nihkeetä käytöstä mun mielestä deejiiltä tollainen, kun on Prodigy kuitenkin konemusiikkia, ihan, kuin me oltaisiin jotain Britnii Spiirssiä menty pyytämään?!?:D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

rymd

Posts: 97

#282 • • rymd Comme des Garçons
Stockholm Diskotek: Oikein hyvä bilepaikka, lisää kemuja tänne!

David Guetta: Aika tempoilevaa ja hitikästä settiä, mutta mukava oli ukko nähdä livenä.
(Paska kännykkävideo: http://www.freewebs.com/tommip/media/Guetta.3gp)

Ferry Corsten: Mjaa, tylsähkö plus... ei oikein toiminut.

Bileinä silti ihan kivat, kiitos mukavien ihmisten (myös baaritiskin takana, mitä ei aina voi oikein sanoa). *hihu*
Avatar
#283 • • Annakins Guest
emmä ihmettele et ferry kuulosti porukasta "tylsältä" ku guetta soitti hitin toisensa jälkeen...
Jago

Posts: 4,039

#284 • • Jago un-trained monkee
-guetta oli ihan sikasurkee.. alitti kaikki rimat mitä olin kuvitellut olevan olemassa.
+&- ferry corsten alotti kivasti, mutta tunnin tanssin jälkeen en päässyt edelleenkään bilefiilikseen , jonka guetta oli siis onnistunut täysin tuhoamaan, joten lähin flaikkujakoon.

-missä oli soittolistat?
-liikaa stockholmin perusporukkaa, eikä yhtään klubbarilaisia
-mitä ihmettä alakerrassa soitettiin*pökr*?
*hihu*yks poika tuli polttelemaan blossia sisäpihan sohvalle ja blossin ällöttävä lemu valtasi koko alueen*whaat*
+pääsin tutustumaan uuteen ihmiseen

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Howdy

Posts: 7,955

#286 • • Howdy Oldie

KooKie, 10.2.2007 21:02:
---
_tomppa, 10.2.2007 19:51:
Ps. Illan makeimmat naurut irroitti ne pari tytsyä jotka kävi pyytämässä Anselmilta et "sano tolle dj:lle et soittais lisää Prodigyä". Kielteisen vastauksen saatuaan nurinaa tyyliin "vttu, kakskybää sisään eikä ees soiteta toiveita! Vtun nihkeetä!"


---


No siis noi oltiin mä ja kaveri ja olihan se nyt aika vitun perseestä! Ihan turha tulla tänne dissaamaan, jos ei itselläsi ole pokkaa puhua "staroille" ja pyytää toivebiisiäsi! Aika nihkeetä käytöstä mun mielestä deejiiltä tollainen, kun on Prodigy kuitenkin konemusiikkia, ihan, kuin me oltaisiin jotain Britnii Spiirssiä menty pyytämään?!?:D



Tota joo .. mistä teitä tulee *nauru* kyl noil yleensä on setti suunniteltu valmiiks eikä niil levykauppaa messis ole *iloinen**piis*

--
Käpy vailla vertaa

Unik

Posts: 4,117

#287 • • Unik
*nauru**aplodit*
Pliis jatkakaa.
Jahas

Posts: 1,435

#289 • • Jahas

KooKie, 10.2.2007 21:02:
---
_tomppa, 10.2.2007 19:51:
Ps. Illan makeimmat naurut irroitti ne pari tytsyä jotka kävi pyytämässä Anselmilta et "sano tolle dj:lle et soittais lisää Prodigyä". Kielteisen vastauksen saatuaan nurinaa tyyliin "vttu, kakskybää sisään eikä ees soiteta toiveita! Vtun nihkeetä!"


---


No siis noi oltiin mä ja kaveri ja olihan se nyt aika vitun perseestä! Ihan turha tulla tänne dissaamaan, jos ei itselläsi ole pokkaa puhua "staroille" ja pyytää toivebiisiäsi! Aika nihkeetä käytöstä mun mielestä deejiiltä tollainen, kun on Prodigy kuitenkin konemusiikkia, ihan, kuin me oltaisiin jotain Britnii Spiirssiä menty pyytämään?!?:D



Tota, jos nyt olit tosissas, niin entäs jos kaikilla olis pokkaa käydä "pyytääs staralta" toivebiisiä?
Ja sit valitettais kuorossa kun ei toive soinut.
Eiks se nyt liene aika selvä asia ettei dj:llä aina oo mukana levylaukullista Prodigya, tai kaikkea mahdollista konemusiikkia, jota mahduttaa/sovittaa settiinsä?

*piis*
-andy-

Posts: 352

#290 • • Edited -andy- genuine dancefloor geezer

Juki54, 11.2.2007 03:24:

Eiks se nyt liene aika selvä asia ettei dj:llä aina oo mukana levylaukullista Prodigya, tai kaikkea mahdollista konemusiikkia, jota mahduttaa/sovittaa settiinsä?



Ja vaikka olisikin, mun mielestä tuo on vähän sama kuin menisi Iron Maidenin keikalla pyytään, et "voisittex soittaa Metallicaa?" Kellekkään ei kuitenkaan varmaan tulisi mieleen toimia näin, vai?
Vaikka dj onkin baarissa pohjimmiltaan vain viihdyttääkseen ihmisiä, pitäisi jokaisen ymmärtää et siinä vaiheessa kun artistilla on niin paljon nimeä, et hänet raahataan paikalle toisesta maasta soittaan se 2 tunnin setti, pitäisi ostata antaa työrauha ja nauttia kuulemastaan. Jos aina voisi esittää toiveensa, nii sithän se olisi aivan sama kuka siellä niitä levyjä pyörittelee ja jokainen keikka olisi samanlaista toivehumppa tuubaa.. Olisihan se tietty hienoa, jos Ferry soittaisi sitä Prodigyä just mulle, mut silloin saattaisi joku uusi hieno ja tuntematon kappale jäädä kuulematta.
Ja jos musiikki ei miellytä, nii mun puolesta voi siinä vaiheessa poistua paikalta sinne kotibaariin ja pyytää sitä vakkari dj:tä soittaan vaikka dingoa, jos siitä saa paremmat kiksit. Ne herrat ottaa toiveita vastaan *joo*

--
---One decade of electronic dance music
and still going strong!---

Keba

Posts: 194

#291 • • Keba
Mitäs ihmettä, eiks toi ollutkaan provo ^^
TonySt

Posts: 4,166

#292 • • TonySt mediamoguli
Olipas todella kivat kemut piiiiiitkään aikaan.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

_tomppa

Posts: 27

#293 • • _tomppa

KooKie, 10.2.2007 21:02:
---
_tomppa, 10.2.2007 19:51:
Ps. Illan makeimmat naurut irroitti ne pari tytsyä jotka kävi pyytämässä Anselmilta et "sano tolle dj:lle et soittais lisää Prodigyä". Kielteisen vastauksen saatuaan nurinaa tyyliin "vttu, kakskybää sisään eikä ees soiteta toiveita! Vtun nihkeetä!"


---


No siis noi oltiin mä ja kaveri ja olihan se nyt aika vitun perseestä! Ihan turha tulla tänne dissaamaan, jos ei itselläsi ole pokkaa puhua "staroille" ja pyytää toivebiisiäsi! Aika nihkeetä käytöstä mun mielestä deejiiltä tollainen, kun on Prodigy kuitenkin konemusiikkia, ihan, kuin me oltaisiin jotain Britnii Spiirssiä menty pyytämään?!?:D



Onnittelen KooKie ehkä vuoden parhaasta provosta :)

Et kuulunut kyseisiin tsikseihin ellet sitte oo kovasti muuttunu syyskuun jälkeen (kuvastoista bongattua). Tai jos kuuluit, mun on aika mennä optikolle tai muistilääkärille.

Mut enivei, pus. Toivottavasti sulla oli silti kivaa vaikket saanukkaan enempää Prodigyä *jokujatketaanprovoahymiöyouknow*
Aune-mummo

Posts: 543

#294 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

Tirppa, 10.2.2007 11:32:
Kiitos Colors!

Bileiden jälkeinen tinnitus ja kipu on nyt jatkunut vasemmassa korvassa 8 tuntia. Tiedän, että kuuloa tulisi suojata. Jälleen kerran paikalta ei saanut korvatulppia joten pitäydyin pitelemään sormia korvissa suurimman osan ajasta. Tiedän kuitenkin myös, että noin pieneen paikkaan nähden musiikki soi taas aivan liian lujaa. Varsinkin ylätasanteella ihmisten joukkoon sijoitettu PA oli varsin hieno juttu.

nimim. Pysyvää kuulovauriota odotellessa.




Hommaa ne tulpat ens kerralla ennakkoon , ei ole järjestäjän tai baarin velvollisuus hoitaa mitään korvatulppa tiskiä , jokainen hommatkoon omat tulppansa tai kärsiköön kuulovaurionsa ihan omassa hiljaisuudessaan .

www.yliopistonapteekki.fi
Sinza

Posts: 2,227

#295 • • Sinza

MaaKoz, 10.2.2007 15:43:
so true! sentakia otinki vapaapäivän perjantaiksi et jaksaa riekkua *jiihaa* (huomaa et tässä iässä levontarve on isompi ;)
oli kiva nähä taas teitäki piiiiitkästä aikaa *sydän*


Niin olikin *hali*! Juu ei tässä iässä tosiaan enää jaksa niin kuin silloin nuorena *nauru*.

Meikäläinen myös joskus silloin monta vuotta sitten säikähti kovasti kun korvat tinnitti lähes viikon bileiden jälkeen... Sen jälkeen on tulpat kulkenu aina visusti mukana bileissä, ja ne korvissa perjantaina ei kyllä missään vaiheessa kuulostanut liian kovalta.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

LottaZ

Posts: 17

#297 • • Edited LottaZ
noin 1.45 minuutin kohdalla tais soida Richard Durandin Sunhump :) Tiestokin soitti sen marraskuussa, hyvä biisi :) ja vähän sen jälkeen tais tulla Ferryn Fire.
AnderS

Posts: 470

#298 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Toi Guettan setti oli järkyttävää paskaa! Samat helvetin listahittibiisit kuulee täällä seinäjoellakin baareissa. Mutta Ferry Corsten perkules!*super* Mulle sai tanssijalan liitoon ja suun hevosenkengälle, enempää ei viittis DJ:ltä vaatia.

Mä tykkäsin!
Samu81

Posts: 1,224

#299 • • Samu81 kokolihaa
Muutama digipokkarilla otettu video löytyy täältä:

http://samu81.pp.fi/Klubbari/David%20Guetta%20&%20Ferry%20Corsten%20@%20Stockholm%20Diskotek%209.2%20-07/

-Kuvaa saa suuremmaksi laadun juurikaan kärsimättä (*nauru*) ainakin Media Playerissa right klikkaamalla siinä ikkunassa ja video size 200%.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

egmondo

Posts: 292

#300 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
Guetta oli vain niin hyvä*sydän* Corstenin setistä en kauheasti pitänyt vaikka kannatuksen vuoksi joutuikin muutamia tanssiliikeitä tekemäänkin *tirsk* Paikka toimi hyvin ja kauniita naisia oli paikalla aivan käsittämättömän paljon*iloinen**kuolaa*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*