Täydelliset uudenvuodenbileet Tosi harmi ettei jaksanu enempää tanssia, mut erityisesti vikat kolme tuntia (jotka oltiin paikalla) oli kyl puhdasta euforiaa On kyl pakko vaatia et deniksen ja whatshisnamen setin tracklisti julkaistaan tässä - tai mikä parempi, jos setti olis jossain nauhoitettuna...
Ja katto auki uutenavuotena?! Enemmän kuin täydellistä
ekaa kertaa pääsin viettämään aikaa illuissa isilleen ihan kunnolla... ja pakko sanoo et oli kytllä aivan super mahtavat bileet
alkuvaiheessa mä kirjottelin kännykkään niitä kellonaikoja jolloin tuli hyviä biisejä, mutta kun tuli se 5-6 peräkkäinen sapsu sano että viisaampana että älä jaksa, sul menee kaikki tanssiaika kännykän kaa ja sä kuitenbkin tykkääntt niistä kaikille ja niin tykkäsinnkin..
ois tosi ihquu jos sasi nnoi tracklistit näkyvään johonkin*
ihquu että se kattoavattiin vaikka satuinkin näkemään vaan kun sen kun katto oli menossa kiinni*dissaairtensä kun missasin jutun*toktok*
kaiken kaikkiaan mahtavaa... jäin kyllä illu-koukkuun
Kylläpäs nyt harmittaa että en jaksanut kauaa olla kun väsy vei voiton
D.N.A & Mikko Nieminen setti olis ollut varmasti kuulemisen arvoinen... Ehdin kuunnella vai Ollin ja Kuisman setin ja se oli aivan loistava Taisin olla 95% koko paikallaolo ajasta tanssilattialla jamittelemassa
Fornarina, 1.1.2007 14:52:
En päässyt paikalle ku väsymys valtas kaikki seuralaiset
Minkä voimalla te oikein jaksoitte?? vai onko hyvin nukuttu yö se salaisuus?
Alcohol!
Viimeksi kävin illuissa v.1999. Olen toivoton aamubileiden suhteen. Nyt UV:na oma illanvietto pääsi alkamaan DJ-keikasta johtuen varsinaisesti vasta klo 3.30 joten jatkot olivat hyvä valinta.
Fantan ja veden voimalla tosin kiitos kuuluu myös Wegezille sponssaamastaan puolikkaasta redbullista
Nam! Maistu kyl kaikkien setit niiin lujaa, että hu-huh Oli tosi kivaa, ja tuli ehkä _vähän_ pompittua kun jalkoja jomottaa <3 :D Kiitosh kamelit, tutut, dj:t ja kaekki. Katto auki!
Ensinnäkin KIITOS Antti, että tekstasit. Olisin muuten jättänyt väliin ja jäänyt nukkumaan. Nyt sain 1h päikkärit bileiden välissä, jotka (yllättävää kyllä) piristivät niin, että olen vielä muutoin 32h valvomisen jälkeen iskukunnossa! :D
Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta tän uudenvuoden meinasivat pilata ihmiset. Onneksi tajusin jättää angstaamatta liikoja: ihmisiin tulee petyttyä (usein), mutta BILEET & MUSA ei petä (lähes ikinä).
Tab yritti biisivalinnoillaan selvästi saada mun tuubitopin tipahtamaan päältä - tuli hypittyä ja pompittua sellaisella syötöllä. DNA ja Maniac soittivat jo sellaista settiä, etten olisi edes huomannut, jos se toppi olisi päältä tipahtanut. (for teh info: PASKA paitavalinta :DDDDD)
Kiitos sille mukavalle tuntemattomalle pojalle, joka piti huolta mun tanssilattiaviihtyvyydestä. :)
Kiitos hymyileville kanssabailaajille ja lol @ us: kun katto avattiin, kaikki hymyilivät kuin vähäjärkiset. Täydellistä plurria, I say.
Hyvällä musiikilla ja oikea-aikaisella voimien allokaatiolla. Ei sitä tarvitsee vetää ihan sata lasissa iltabileiden läpi, niin jaksaa hyvin fiilistellä aamuissakin.
Niistä kolmista bileistä, joissa vuodenvaihteen aikana ehti käydä, Ollin ja Miikan setti oli paras. Loistavaa musiikkia, hyvä ääni ja erinomaiset tanssifasiliteetit - eipä sitä oikeastaan muuta tarvitse. :)(: