DanceteriA 8.12.2006 @ Helsinki

55 posts, 3 pages, 9,974 views

Hattis

Posts: 194

#41 • • Hattis
*känni*

Hauskaa oli mut OMG mikä humala. Kiitos. Ja Anteeks.
katrihana

Posts: 127

#42 • • katrihana
Henkilökohtaisen historiani ensimmäinen ilta josta en oikeasti muista mitään ja samaan syssyyn 1. ravintolaan nukahtaminen. Että silleen. huhhuh. *uuh*

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

Jago

Posts: 4,039

#43 • • Jago un-trained monkee
hitto kun nääkin piti missaa*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#44 • • kelasin Guest
tulin, näin, en muista :D olin eka firman pikkujouluissa, joten taisi mennä kännitanssailun ja kännin puolelle muutenkin nää kemut..
ville

Posts: 3,780

#45 • • ville olen oikeasti ujo
Loistobileet: paljon tuttuja, loistavia settejä ja baarista sai nopeasti palvelua :)
EziK

Posts: 7

#46 • • EziK
Yea yea yea oli ihaan yeees!!! *piis*
kullannuppu

Posts: 259

#47 • • kullannuppu
Oi oi, olipas lystiä! *nauru* Oli niin kivaa, etten ees ennättänyt tanssilattian puolelle..! *ding*

Puitteet oli tosi hienot ja musiikki hyvää. Yksi onneton ahdistelija ei nyt tunnelmaakaan onnistunut pilaamaan, vaikka sen saikin kahdesti työntää pokeille (kiitos kun lopulta saitte kyseisen herran ulos). Sääli että piti lähteä jo vikaan ratikkaan, ensi kerralla sit loppuun asti! *jiihaa*

Kiitos kaikille!

--
^_^

mr.a

Posts: 2,098

#48 • • mr.a
Jees!

vuoden viimeiset Tanssiterapiat. Iso käsi Mashtronicin Henkalle, mmmmuhevat bassot;) hessukaan ei paljoo säästellyt. uu-h.

Soundi tuntui toimivan 10000xparemmin näin kun aikaisemmin. Kun on paljon hyvää bassoo, turha luukutus jää ja yläpäitä voi jopa ruuvaa päätteistä pienemmälle.

Ihan älytön määrä tuttuja paikalla, fisushotit tippui, kalja maistu ja meno oli muutenkin eritttäin jouluinen.

Helmikuussa uudet kujeet. ;)

pus pus

-ana.
JR Ewing

Posts: 985

#49 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Puspus vaan antti ja kiiitos mahtavista juhlista *sydän*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#50 • • Kon-tiki The Unsinkable

JR Ewing, 11.12.2006 16:11:
Puspus vaan antti ja kiiitos mahtavista juhlista *sydän*



Ja myös mun puolesta! Jollain lailla setti ja vähintäänkin äänentoiston laatu olivat mun mielestä parempia kuin viime kuussa, jipii *jiihaa*
Tapi

Posts: 1,437

#51 • • Tapi Dreamstate
Valtakunnan ykkösklubi näytti jälleen. GT:t olivat kylmiä, kavereita piisas ja peeninki oli kohdallaan. Mashtronicin setin alku oli erittäin jees, mut imo loppua kohden biisit alkoivat ehkä hieman puuduttamaan. Ana on kunkku aina.

Sama setti ääntä vois olla paikalla jatkossakin, sillä soundi oli erittäin jees.
jont-fu

Posts: 229

#52 • • jont-fu Kyny Prinssi
Eipä täs paljoo lisättävää; itse en ole huomannut että soundi olis aiemmin ollut huono. Nyt olisi melkein kaivannut jopa korvatulppia bassojen takia, vaikka en yleensä käytä. Kivaa oli ja paljon kavereita *hali*
-Santtu-

Posts: 1,965

#53 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Taattua laatua *slurps*


..yks juttu ärsytti: ihmiset jotka loppuiltaa kohden isommalla lössillä tunkee siihen korokkeelle dj:n eteen tanssimaan..tulee ihan highlight-fiilis*sars* korokkeelle pääsy ainoastaan crystalille, yksinoikeudella! *grr**nauru*

*sydän*
xandra

Posts: 281

#54 • • xandra bambi
Oli niiiiiiin kivaa että vieläkin hymyilyttää *hihu*

eikä mun tenttikään tuntunut kärsivän siitä että lauantai meni sit lukematta =)

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall