CLUB LASERPOINT / Round 4 9.12.2006 @ Helsinki

93 posts, 5 pages, 13,285 views

checki

#61 • • checki

Fuzzy, 10.12.2006 05:52:

Ja nyt sit jos joku tietäis että kenen se Marilyn Mansonin sweet dreams biisistä tehty remix on, nii mä henkilökohtaisesti annan sille yhen skene pojon! *joo*

En paikalla ollu mut jos se kipale tuli Proteuksen setis niin sanoisin melkosella todennäköisyydella, että Hoffboy - Sweet Dreamz.

Pisteitä odotellen...

--
Ämpäriin ei huku.

nuance

#62 • • Edited nuance cov ops, combat, sunrise

Dorka, 10.12.2006 03:11:
-naksnaks-

dude, chill. kiksu on kakkaa mutta baarista saa kaljaa.

edit: kuulemma myös caipiroskaa!
Fornarina

#63 • • Fornarina
Oli pitkästä aikaa tooosi kivaa ja kaikki meni loistavasti! Eikä onneks ollu niin täyttä, kun mitä odotin, mahtui hyvin hyppii ja tanssii *hihu*
Ja Proteus! Uuumama, taas täydellinen raiskaus, paikat hajalla *sydän*
mariq

#64 • • mariq
Sunnuntaiaamuna vielä jatkoillessa kirjoitettu palaute oli yhtä plurinaa *iloinen*
Noi ex-temporé bileisiin lähdöt on siinä mielessä kivoja, ettei ehdi kauheati suunnitella ja paisutella odotuksia. Eli sillon on todennäkösemmin hauskaa, ja niinhän meillä tosiaan oli.

Varsin kivaa settiä tuli Poliisilta, se loppu, mitä siitä ehdittiin kuulla. D.N.A:n tarjonnasta ehdittiin tanssahdella hieman enemmän. Tulikin tanssittua oikein kunnolla pitkästä aikaa, ja on vähän jalat kipeenä *tanssittel* Alakerrassa oltiin loppuillasta kuuntelemassa virkistävän erilaista tampattavaa.. *hih*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Lauruska

#65 • • Lauruska nihkee
Tsihii. Kivaa oli, tuli tanssittua pitkästä aikaa ihan kunnolla. Poliisi rokkas, mutta kiksua ei sit jaksanutkaan enää.

Yhtä stalkkeria piti piileskellä loppuaika alakerrassa, mutta oikein nastaa oli muuten *iloinen*
#66 • • Muussika Guest

lostgone, 10.12.2006 12:50:
Sitten mä jaan niille kahdelle pikkuämmällä paljon arvostusta (heti kymmenen jälkeen ulkona jonossa), jotka nimittelivät pullojenkerääjää, eivätkä voinneet väistää vaan haukkuivat tyyppiä lisää päin näköä.*dissaa*

Meitsi olisi niiin avannut Vampyn kiroavan taika-rötöstely-suun tossa vaiheessa noille mimmeille. Saatana pistää vihaks tollaset tyypit nokka ojossa ja kultalusikka suussa. *dissaa* Kaulimet perseeseen tollasille näin joulun kunniaks. Tai havunoksat.

MUTTA bileet oli siis aivan mahtawat! *jiihaa*
Proteus tietty sai meikän jalat vipattamaan oikeen huolella, hiki valu ja fiilis oli mitä parhain! Harmi vaan kun dj-soittonurkkauksessa oli sen verran rajotetusti tilaa, ettei äijjä päässy riehumaan yhtä paljon ku ois varmaan halunnu. *nauru* Mut hyvin se siälä sätki jokatapauksessa! *hih* Ekaa kertaa elämässäni suostuin menee siihen tanssikorokkeelle joraan jopa, et se kertoo jo paljon fiiliksestä. *super* Ja propsit kotiin siitä loppulaululurituksesta. *lmao*

Kiitos myös Poliisin kiksutteluista ja halvasta joulubissestä. *nauru*

Kivat ol kemut! *ökkö*
serotonot

#67 • • serotonot Paul Easy

Vampyrella, 11.12.2006 15:54:
Kiitos myös Poliisin kiksutteluista ja halvasta joulubissestä. *nauru*

Kaikkea mä oon kuullu, mutta että nyt vielä syytetään kiksun soittamisestakin :D

HYH HYH! Pois se minusta!
toma

#68 • • toma Tototoototo

serotonot, 11.12.2006 20:12:
Kaikkea mä oon kuullu, mutta että nyt vielä syytetään kiksun soittamisestakin :D

Busted :(

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Tupe-san

#70 • • Tupe-san
Pointsit viel WCDJ.ORG oli tykki meno alhaalla *jiihaa*

--
No Reality

Fornarina

#71 • • Fornarina

Tupe-san, 11.12.2006 20:33:

njooo, yhes vaihees juoksin suurenpiirtein housut kintuissa vessasta ku kuulin Rammsteinin Du hastin ekat melodiat *lmao* onneks se ei sitten loppujenlopuks ollut illan kohokohta, ois ollu nimittäin aika huvittavaa *nauru*
Mutta oli kyll kivaa vaihtelua, niinkuin joku tossa jo aikasemmin mainitsikin.
Tupe-san

#72 • • Tupe-san

Fornarina, 11.12.2006 21:13:
---
Tupe-san, 11.12.2006 20:33:

---

njooo, yhes vaihees juoksin suurenpiirtein housut kintuissa vessasta ku kuulin Rammsteinin Du hastin ekat melodiat *lmao* onneks se ei sitten loppujenlopuks ollut illan kohokohta, ois ollu nimittäin aika huvittavaa *nauru*
Mutta oli kyll kivaa vaihtelua, niinkuin joku tossa jo aikasemmin mainitsikin.

Joo kyl sinne pari kertaa sai pikasesti yrittää temmeltää ku kuulu jotain tykkimusaa. *nauru*

--
No Reality

Esa

#73 • • Esa
Du hast
mich gefragt
und ich hab
nichts gesagt

*iloinen*
#74 • • Muussika Guest

Jaahas osuipas arkaan paikkaan. *nauru*

Kato elä sä mun kategorioinneista välitä, mä oon ihan pihalla kaikesta. Kiksuttelu on mulle kato sellasta letkeetä ''jeejee ollaan keijukaisia ja lennellään pinkkien pilvien keskellä'' -musaa, jossa ei ruoska pauku, muusta en tiedä. *lmao*

Ja nyt varmaan tuli sulle paaaljon parenpi mieli! *nauru*
sts

#75 • • sts Sama pyynti aitta!
With the lights out its less dangerous
Here we are now
Entertain us

*hikoil*
serotonot

#76 • • Edited serotonot Paul Easy

Vampyrella, 11.12.2006 22:17:
---

---

Jaahas osuipas arkaan paikkaan. *nauru*

Kato elä sä mun kategorioinneista välitä, mä oon ihan pihalla kaikesta. Kiksuttelu on mulle kato sellasta letkeetä ''jeejee ollaan keijukaisia ja lennellään pinkkien pilvien keskellä'' -musaa, jossa ei ruoska pauku, muusta en tiedä. *lmao*

Ja nyt varmaan tuli sulle paaaljon parenpi mieli! *nauru*

:D

En mä tohon kyllä ihan noin vakavasti suhtautunu :D

Enkä tiedä mitä SÄ oot vetäny jos se musa kuulosti tolta :D
#77 • • Edited Muussika Guest

serotonot, 11.12.2006 22:23:

En mä tohon kyllä ihan noin vakavasti suhtautunu :D

Enkä tiedä mitä SÄ oot vetäny jos se musa kuulosti tolta :D

No voi perse! Ihan turhaan siis pidin sua tosikko-skeneilijä-öppijäisenä! PRKL. Mun ote lipsuu. :(

*nauru*

P.S. Kiitti kiksutteluista! :D

P.P.S. Joulubissee *joo* Kyä kulkuset helis päässä!
#78 • • Edited Muussika Guest

Haha, tajusin just että etpäs se ollukkaa sinä joka soitit siinä vaihees ku _kiksuilin_ (ts. ihan sama mikä musagenre, kuha o sellane fiilis et jeejee oon päätön keijju ja lentelen), vidu oon kohmees! *nauru* Jäi vaan päähän pyöriin se käpslokeilla telkus lukenut POLIISI vaiks olit lopettanu soittamisen jo joku aika sit (eläkä nyt sano et soitit tokavikana tai sit tulee totaaliREPS, en mä ees tunnista ketään muuta ku about Harrin ko se on semmoi töyhtishyyppä). Ilimankos nenukki imasi herneen. *lmao*
serotonot

#79 • • serotonot Paul Easy

Vampyrella, 11.12.2006 22:44:

Haha, tajusin just että etpäs se ollukkaa sinä joka soitit siinä vaihees ku _kiksuilin_ (ts. ihan sama mikä musagenre, kuha o sellane fiilis et jeejee oon päätön keijju ja lentelen), vidu oon kohmees! *nauru* Jäi vaan päähän pyöriin se käpslokeilla telkus lukenut POLIISI vaiks olit lopettanu soittamisen jo joku aika sit (eläkä nyt sano et soitit tokavikana tai sit tulee totaaliREPS, en mä ees tunnista ketään muuta ku about Harrin ko se on semmoi töyhtishyyppä). Ilimankos nenukki imasi herneen. *lmao*

nyt ei pysty enempää. Liian hapokasta.
toma

#80 • • Edited toma Tototoototo

Vampyrella, 11.12.2006 22:17:
Kiksuttelu on mulle kato sellasta letkeetä ''jeejee ollaan keijukaisia ja lennellään pinkkien pilvien keskellä'' -musaa, jossa ei ruoska pauku, muusta en tiedä. *lmao*

Wikipediaan kiksun määritelmäksi!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac