Beatport

182 posts, 10 pages, 85,704 views

Paul Page

Posts: 86

#141 • • Paul Page

Replying to Beatport:

dj upi, 10.12.2009 18:50:
En nyt tiedä onko tätä käsitelty jo aiemminkin mutta yritin saada muutaman biisin itselleni juuri ennen keikkaa. Nyt sit ei onnistu kun security codea kysyessä se sanoo vaan et "Your transaction has been declined. Please check to make sure your information is filled out and correct."

Täytin kaiken kortti-infon uusiksi ja kokeilin muutaman kerran että en oo vahingossa laittanu väärää security codea. Ei toimi. Nordealla makselen. Wtf? Muilla samoja ongelmia? Ennen toiminu ihan hyvin paitsi viimeisimmällä kerralla djdownloadissa missä oli sama ongelma.



Mulla ollut joskus samoja ongelmia. Kannattaa kokeilla luottokortin nroa uusiks syöttäessä antaa numerot sekä yhtenä pötkönä että neljän ryhmissä välilyöntien kanssa, jompikumpi yleensä toimii, mutta en muista enää kumpi. Joskus tuo auttanut.
dj upi

Posts: 1,835

#142 • • dj upi

Replying to Beatport:

N to infinity, 10.12.2009 18:58:
---
dj upi, 10.12.2009 18:50:
En nyt tiedä onko tätä käsitelty jo aiemminkin mutta yritin saada muutaman biisin itselleni juuri ennen keikkaa. Nyt sit ei onnistu kun security codea kysyessä se sanoo vaan et "Your transaction has been declined. Please check to make sure your information is filled out and correct."

Täytin kaiken kortti-infon uusiksi ja kokeilin muutaman kerran että en oo vahingossa laittanu väärää security codea. Ei toimi. Nordealla makselen. Wtf? Muilla samoja ongelmia? Ennen toiminu ihan hyvin paitsi viimeisimmällä kerralla djdownloadissa missä oli sama ongelma.

---


Mulla ollut joskus samoja ongelmia. Kannattaa kokeilla luottokortin nroa uusiks syöttäessä antaa numerot sekä yhtenä pötkönä että neljän ryhmissä välilyöntien kanssa, jompikumpi yleensä toimii, mutta en muista enää kumpi. Joskus tuo auttanut.



Yritän siis maksaa electronilla. Kokeilin välien kanssa ja ilman useemman kerran. Mistäköhän toi ton PayPalijutun repäs?
dj upi

Posts: 1,835

#143 • • dj upi

Replying to Beatport:

dj upi, 10.12.2009 19:02:
---
N to infinity, 10.12.2009 18:58:
---
dj upi, 10.12.2009 18:50:
En nyt tiedä onko tätä käsitelty jo aiemminkin mutta yritin saada muutaman biisin itselleni juuri ennen keikkaa. Nyt sit ei onnistu kun security codea kysyessä se sanoo vaan et "Your transaction has been declined. Please check to make sure your information is filled out and correct."

Täytin kaiken kortti-infon uusiksi ja kokeilin muutaman kerran että en oo vahingossa laittanu väärää security codea. Ei toimi. Nordealla makselen. Wtf? Muilla samoja ongelmia? Ennen toiminu ihan hyvin paitsi viimeisimmällä kerralla djdownloadissa missä oli sama ongelma.

---


Mulla ollut joskus samoja ongelmia. Kannattaa kokeilla luottokortin nroa uusiks syöttäessä antaa numerot sekä yhtenä pötkönä että neljän ryhmissä välilyöntien kanssa, jompikumpi yleensä toimii, mutta en muista enää kumpi. Joskus tuo auttanut.

---


Yritän siis maksaa electronilla. Kokeilin välien kanssa ja ilman useemman kerran. Mistäköhän toi ton PayPalijutun repäs?



Haha! Nyt tajusin...

Olin tilannu pankista uuden kortin. Netissä se oli jo ehtiny vaihtua mut tietty en huomannu sitä aluks kun kortin numero pysyy samana. Security code on tietenkin uusi ja sitähän ei mulla vielä ole. Kiitti vitusti Nordea.
genki

Posts: 872

#146 • • genki
ollu jo monta vuotta koukussa beatportiin... välillä yrittää asioida muillakin saiteilla mut aina sitä päätyy takas tuttuun ja turvalliseen sit kuitenkin. jotenkin se vaan toimii niin hyvin, on niin innovatiivinen ja kätevä kuuntelumahdollisuuksiltaan ja tarjoilee niin laajasti erilaista musaa et vaikea keksiä syitä miks vaihtais!

--
crop circles in the carpet

Ressiv

Posts: 1,582

#147 • • Edited Ressiv
mikä helvetti tuolla taas mättää *grr*

kohta viikon verran bugannu niin saatanasti - kaatuu vähän väliä ja biisit saat ladattua sitten huikeella 50 - 90 Kt/s nopeudella *eiei*
Physics

Posts: 831

#148 • • Physics Radio - suckers never play me!

Replying to Beatport:

genki, 11.12.2009 09:53:
ollu jo monta vuotta koukussa beatportiin... välillä yrittää asioida muillakin saiteilla mut aina sitä päätyy takas tuttuun ja turvalliseen sit kuitenkin. jotenkin se vaan toimii niin hyvin, on niin innovatiivinen ja kätevä kuuntelumahdollisuuksiltaan ja tarjoilee niin laajasti erilaista musaa et vaikea keksiä syitä miks vaihtais!



innovatiivinen? nojaa...syitä miksi vaihtais? esim se et ne ryöstää eri formateista eri hintaa. Mut voihan sitä musiikkimaailman mcdonaldsissa asioida jos haluaa ;)
dj upi

Posts: 1,835

#149 • • dj upi

Replying to Beatport:

Physics, 9.6.2010 14:19:
---
genki, 11.12.2009 09:53:
ollu jo monta vuotta koukussa beatportiin... välillä yrittää asioida muillakin saiteilla mut aina sitä päätyy takas tuttuun ja turvalliseen sit kuitenkin. jotenkin se vaan toimii niin hyvin, on niin innovatiivinen ja kätevä kuuntelumahdollisuuksiltaan ja tarjoilee niin laajasti erilaista musaa et vaikea keksiä syitä miks vaihtais!

---


innovatiivinen? nojaa...syitä miksi vaihtais? esim se et ne ryöstää eri formateista eri hintaa. Mut voihan sitä musiikkimaailman mcdonaldsissa asioida jos haluaa ;)



Mun mielestä Beatportin hyvä puoli on sen valikoiman laajuus. Muuten käyttöliittymä on kyllä raskas ja huonosti käytettävä. Kaiken huippuna on se soitin: Niin monella saitilla on jo toimiva Needledrop-henkinen soitin. Kyllä mä haluan tietää mitä se biisi pitää sisällään. Beatportin soittimesta ei kyllä läheskään aina saa mitään käsitystä kokonaiskuvasta.
Physics

Posts: 831

#150 • • Physics Radio - suckers never play me!

Replying to Beatport:

dj upi, 9.6.2010 14:22:
---
Physics, 9.6.2010 14:19:
---
genki, 11.12.2009 09:53:
ollu jo monta vuotta koukussa beatportiin... välillä yrittää asioida muillakin saiteilla mut aina sitä päätyy takas tuttuun ja turvalliseen sit kuitenkin. jotenkin se vaan toimii niin hyvin, on niin innovatiivinen ja kätevä kuuntelumahdollisuuksiltaan ja tarjoilee niin laajasti erilaista musaa et vaikea keksiä syitä miks vaihtais!

---


innovatiivinen? nojaa...syitä miksi vaihtais? esim se et ne ryöstää eri formateista eri hintaa. Mut voihan sitä musiikkimaailman mcdonaldsissa asioida jos haluaa ;)

---


Mun mielestä Beatportin hyvä puoli on sen valikoiman laajuus. Muuten käyttöliittymä on kyllä raskas ja huonosti käytettävä. Kaiken huippuna on se soitin: Niin monella saitilla on jo toimiva Needledrop-henkinen soitin. Kyllä mä haluan tietää mitä se biisi pitää sisällään. Beatportin soittimesta ei kyllä läheskään aina saa mitään käsitystä kokonaiskuvasta.



no sen valkioiman takia sitä jotkut käyttääkin..jos ei jotkut labelit tekis niitä exclusive diilejä beatportin kanssa, ne olis aika kuseessa.
genki

Posts: 872

#151 • • genki

Replying to Beatport:

Physics, 9.6.2010 14:27:
---
dj upi, 9.6.2010 14:22:

Mun mielestä Beatportin hyvä puoli on sen valikoiman laajuus. Muuten käyttöliittymä on kyllä raskas ja huonosti käytettävä. Kaiken huippuna on se soitin: Niin monella saitilla on jo toimiva Needledrop-henkinen soitin. Kyllä mä haluan tietää mitä se biisi pitää sisällään. Beatportin soittimesta ei kyllä läheskään aina saa mitään käsitystä kokonaiskuvasta.

---

no sen valkioiman takia sitä jotkut käyttääkin..jos ei jotkut labelit tekis niitä exclusive diilejä beatportin kanssa, ne olis aika kuseessa.



Juu siis itse en ole niin kauhean perillä siitä miten noi sopimukselliset yms kuviot menee, ja mulle 320mp3 on ihan riittävä bilesoitteluun joten formaateilla ei ole mulle sinänsä väliä mihinkään suuntaan.

Beatport on pysynyt mun käytössä varmaan sen takia, että oon kasvanut sen kanssa tässä mp3 -meiningissä noin yleensäkin, ja kaikilla muilla saiteilla mulla tulee sellasia ikäviä töksähdyksiä musanratsausprosessiin. BP:ssä niitä ei tuu, enkä oo onnistunut kaatamaan sitä saittia kuin kerran vuosien aikana.

Kun ratsaan musaa netistä, mulle ensisijaisen tärkeätä on iso valikoima ja laadukkaat suositukset tyyliin 'Users who bought this bought also..'. Toisekseen downloadien pitää sujua täysin ongelmattomasti, koska usein imuttaa vikoja biisejä vielä just ennen keikkaa eikä silloin halua säätöä. Playeri pitää myös olla helppo käyttää ja kevyt, ja mun mielestä BP:n kyllä on, ja siinä on hyvä playlist toiminto, joka yhdistettynä Hold Bin:iin antaa kaikki työkalut mitä tarvin.

Ihmiset on vaan simppeleitä - on vaikea vaihtaa jotain mikä toimii tyydyttävällä tasolla, jos siihen on tottunut. Vaikka oliskin parempia vaihtoehtoja tarjolla.

--
crop circles in the carpet

Jussi Soro

Posts: 6,385

#152 • • Jussi Soro choon!

Replying to Beatport:

genki, 11.6.2010 13:36:
Toisekseen downloadien pitää sujua täysin ongelmattomasti, koska usein imuttaa vikoja biisejä vielä just ennen keikkaa eikä silloin halua säätöä.


Tästä on kyl pakko olla eri mieltä, Beatportin download on yleensä just sillon ku oot lähdössä kiireellä keikalle, eli perjantai- ja lauantai-iltaisin, aivan tuskastuttavan hidas. Muutenkin filet tippuu yleensä reippaasti alle 100k/s koneelle vaikka letkua olis kyllä ihan riittämiin.
kosmo

Posts: 759

#153 • • kosmo TJH87

Replying to Beatport:

Jussi Soro, 11.6.2010 13:40:
---
genki, 11.6.2010 13:36:
Toisekseen downloadien pitää sujua täysin ongelmattomasti, koska usein imuttaa vikoja biisejä vielä just ennen keikkaa eikä silloin halua säätöä.
---

Tästä on kyl pakko olla eri mieltä, Beatportin download on yleensä just sillon ku oot lähdössä kiireellä keikalle, eli perjantai- ja lauantai-iltaisin, aivan tuskastuttavan hidas. Muutenkin filet tippuu yleensä reippaasti alle 100k/s koneelle vaikka letkua olis kyllä ihan riittämiin.



Me onnistuttiin ostamaan, imasemaan ja polttamaan kaks biisiä beatportista kesken keikan, yhden biisin aikana. *jeesus**piis*
Physics

Posts: 831

#154 • • Physics Radio - suckers never play me!

Replying to Beatport:

kosmo, 11.6.2010 14:33:
---
Jussi Soro, 11.6.2010 13:40:
---
genki, 11.6.2010 13:36:
Toisekseen downloadien pitää sujua täysin ongelmattomasti, koska usein imuttaa vikoja biisejä vielä just ennen keikkaa eikä silloin halua säätöä.
---

Tästä on kyl pakko olla eri mieltä, Beatportin download on yleensä just sillon ku oot lähdössä kiireellä keikalle, eli perjantai- ja lauantai-iltaisin, aivan tuskastuttavan hidas. Muutenkin filet tippuu yleensä reippaasti alle 100k/s koneelle vaikka letkua olis kyllä ihan riittämiin.

---


Me onnistuttiin ostamaan, imasemaan ja polttamaan kaks biisiä beatportista kesken keikan, yhden biisin aikana. *jeesus**piis*




lol toi on pakostakin ollu joku eufoorinen +10min trancestyge ;)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#155 • • Jussi Soro choon!

Replying to Beatport:

kosmo, 11.6.2010 14:33:
Me onnistuttiin ostamaan, imasemaan ja polttamaan kaks biisiä beatportista kesken keikan, yhden biisin aikana. *jeesus**piis*


Mad props! :D

Vielä ku pätkitte ton keikan aikana paloiks abletonissa ja remixaatte livenä niin ansaitsette kyl jonkun dj2.0 -pystin!
genki

Posts: 872

#156 • • genki

Replying to Beatport:

Jussi Soro, 11.6.2010 13:40:
---
genki, 11.6.2010 13:36:
Toisekseen downloadien pitää sujua täysin ongelmattomasti, koska usein imuttaa vikoja biisejä vielä just ennen keikkaa eikä silloin halua säätöä.
---

Tästä on kyl pakko olla eri mieltä, Beatportin download on yleensä just sillon ku oot lähdössä kiireellä keikalle, eli perjantai- ja lauantai-iltaisin, aivan tuskastuttavan hidas. Muutenkin filet tippuu yleensä reippaasti alle 100k/s koneelle vaikka letkua olis kyllä ihan riittämiin.



en osaa sanoa mikä on ongelma, itellä tippuu noi biisit aina ihan muutamassa sekunnissa per kipale... käytän siis Beatport Downloaderia, eli sitä Adobe AIR:iin perustuvaa softaa minkä voi asentaa omalle koneelle.

--
crop circles in the carpet

Ressiv

Posts: 1,582

#157 • • Ressiv
Hou! Tökkiikö/hidasteleeko kellään muulla Beatport? Itellä toi playeri menee jumiin vähän väliä ja sit pitää refreshaa koko paska että rupeaa taas toimimaan *senkin*

Sit ku vihdoin viimein visa on vinkunut ja ruvetaan lataamaan niin *rumpujen pärinää* voílaa! saat raidat koneelles huikeeta 20 - 80 kb/s nopeutta!1 *grr**hmph*
Samaa tök-tök-meininkiä jatkunu kohta jo kolmatta viikkoa, prkl
djmatic

Posts: 68

#158 • • Edited djmatic
Ihmettelin kans tota download nopeutta minkä kanssa jengillä on ollut ongelmia.. käytän sitä BP:n downloader softaa eikä siinä montaa sekuntia mene per kipale, päivästä tai kellonajasta riippumatta. Pätevä softa kaikin puolin.
djmatic

Posts: 68

#159 • • Edited djmatic
Tosta innovatiivisuudesta tuli mieleen, että onhan BP tehnyt muutamia aika päteviä ratkaisuja kuten Beatport downloader ja näin artistin näkökulmasta BP banner generator joka aivan varmasti oli ensimmäinen laatuaan. Playerin toimintaan needle drop olis kyllä hieno lisä mutta sekin on kuulemma tulossa lähiaikoina.
blender

Posts: 2,552

#160 • • blender Arcade | KAIKU
"Please try again later" sanoo kun yritän maksaa. outoa ettei sano syytä. :/