ETANA Energetic Sounds 12.1.2007 @ Lahti

36 posts, 2 pages, 6,885 views

Juhgu

Posts: 7,921

#21 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Täällähän oli mukavaa. *hymy* Mainioita settejä kaikilta joita ehdin kuunnella, ja oikein kiva että ihmisiäkin oli paikalla sen verran että saatiin kunnon pippalot pystyyn. *hihu*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

ZoneX

Posts: 2,125

#22 • • ZoneX ikuisuuden tuolla puolen.
Lounge senkun paranee vanhetessaan,
porukkaa oli sen verta, ettei meinannu
istumaan enää mahtua. Pääsali toimi
erittäin hyvin. Kaikki jotka tanssivat,
mahtuivat vallan mainiosti tanssimaan
ihan vapaasti. Ei ollut ketään örveltäjiä
paikalla. Se on aina plussaa. Ja musiikki
kuulosti hyvältä, joka paikassa.

Oikein mainiot ja onnistuneet bileet
organisaation sekä organisaatiota auttavien
käsien ansiota. Kiitokset paikalle saapuneille.
anniharha

Posts: 1,937

#23 • • anniharha
Täällähän olikin oikein kivaa! Vaikka alussa olikin vähän hiljaista, mut loppua kohti sit laatu korvasi määrän *nauru* Kiitos kaikille seuraa pitäneille, tää vois tulla sinne joskus uudestaankin *hihu*

--
and though my words could save the world they never come out right

Meke

Posts: 2,083

#24 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records
Kiitos järjestäjille. Tuli sitten sokerihumala hankittua teidän kakusta, karkeista ja mehusta.
Lounge huoneessa soi varsin mesevä musa ja se kuusnepa mikä sinne oli hankittu *plur*
Kuvia odotellessa...

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

RiD

Posts: 2,817

#25 • • RiD Nukemi
Tunnin++ kerettiin olla paikalla ja aika meni lähinnä paskaa jauhaessa, tosin meken oldsk00l reivit uppos ihan kivasti. Thäänks, seuraavia odotellessa.

--
*super* *possu*

Raver71

Posts: 3,605

#26 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Mikä ilta! Paras Etana koskaan missä olen ollut. Yläkerran lounge toimi taas mahtavasti. C64 oli semmoinen nostalgia pläjäys että oksat pois. Pelaajia tuntui riittävän. Ja olihan tarjolla nykyaikainen konsolikin. Sen mitä kerkesin kuuntelemaan settejä niin olivat omaan makuun sopivia. Mutta Meke räjäytti potin!! Mitä biisivalintoja. Osui ja upposi tähän kohtaan... Semmoista nostalgiaa että ei paremmasta väliä. Useamman biisin kohdalla kulki kylmiä väreitä... Kaveri tuntee kyllä wanhan musiikin. Kiitos Meke!! Paras setti etanassa koskaan. Illan paras biisi FRIENDS, LOVERS & FAMILY - Tribute (Bucket & Spades) <- Siinä on vaan semmoinen biisi että se saa minut ihan fiiliksiin. Hymyilen vieläkin kuin hangon keksi eilisen johdosta.
Lnn Sika

Posts: 2,848

#27 • • Lnn Sika

Raver71, 13.1.2007 20:30:
Meke räjäytti potin!! Mitä biisivalintoja. Osui ja upposi tähän kohtaan... Semmoista nostalgiaa että ei paremmasta väliä. Useamman biisin kohdalla kulki kylmiä väreitä... Kaveri tuntee kyllä wanhan musiikin. Kiitos Meke!!



pakko yhtyä tähän mielipiteeseen, kyllä maistui!
loungessa oli viihtyisää, harmi kun ei kerennyt
pelata pacmania, mutta joskus toiste sitten.
pari kuvaa
Kolera

Posts: 4,256

#28 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Raver71, 13.1.2007 20:30:
Hymyilen vieläkin kuin hangon keksi eilisen johdosta.


VALEHTELET! sisäisesti korkeintaan! =P

ihan paskat bileet, koska kun puhuin kuuluvasti ja selkeästi niin siitä ruvettiin vittuilemaan *nyyh*
Tuli missattua Meke lukuunottamatta viimosta 15-25minsaa =( syytän siitä ps2:sta ja paskanjauhantaa lounkessa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Raver71

Posts: 3,605

#29 • • Edited Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Se onkin sitä sisäistä hymyä jota olen etsinyt jo hetken aikaa... Joo, olit jotenkin omituinen, et ollut oma itsesi...

Kuvia kun kävin läpi, niin muistin meidän ensikertalaisen. Hyvä setti, tuosta on hyvä jatkaa. Maistuvaa hardhousea... Ja uran eka biisi oli aivan loistava...
Zeni-

Posts: 1,104

#30 • • Zeni- Funky Little Man
Oli kyllä kivat pippalot jälleen. Musa oli maistuvaa etenkin Sergeiltä ja Mekeltä!
Ja tietty meitin ekakertalainenkin soitti kovat rallit vaikka en ihan kaikkia kuullut.
Kiitos ja seuraavaan kertaan.

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

gerry

Posts: 979

#31 • • Edited gerry
Tulipa käytyä:)

Lounge rokkas tälläkertaa kyl. Tosi viihtyisä nurkkaus. Hyvää musaa hyviä pelejä. Pääareena ei meikälle mitää viboja aiheuttanut mut katosta roikkuva sypro oli kyl hyvä:)

Öööh... ei kait oikein osaa lisätä tähän sen enemppä, oon kait jo liian vanha käymää bileissä...:)

--
by B.C.S

ZoneX

Posts: 2,125

#32 • • ZoneX ikuisuuden tuolla puolen.

gerry, 15.1.2007 00:02:
Öööh... ei kait oikein osaa lisätä tähän sen enemppä, oon kait jo liian vanha käymää bileissä...:)



Jaa a, et kyllä ihan vielä kumminkaan ;)
Piiuzki

Posts: 870

#33 • • Piiuzki
Eiiiii mä missasin nää nyt sit tietty ku olin viimeviikonkipeänä enkä muistanu yhtään.. mut järkätkääpä uuet pirskeet nii mä tuun taas *joo*
Juhgu

Posts: 7,921

#35 • • Edited Juhgu Virnistelijä

gerry, 15.1.2007 00:02:
Öööh... ei kait oikein osaa lisätä tähän sen enemppä, oon kait jo liian vanha käymää bileissä...:)



Höpö höpö :P

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Lnn Sika

Posts: 2,848

#36 • • Lnn Sika

gerry, 15.1.2007 00:02:
Öööh... ei kait oikein osaa lisätä tähän sen enemppä, oon kait jo liian vanha käymää bileissä...:)


äläs ny junnu huutele!