Kuumimmat isännät [kuvan kera]

2,012 posts, 101 pages, 1,364,237 views

NaSu*

Posts: 236

#1362 • • NaSu* psyKepossu
ai niin... sorry hei, eihän tääLLä saaNutkaan laiTTaa omasta mielestään hotteja äijiä kuvan kera..*whaat* onko väLiä onko dAvis tai Cobain hyvä jätkä vai ei.. tai toinen kuoLLut.. ok, kylmähän se on mutta kuVAt ja kaikki tallenteet saa mun sydämmen pomppaan :) ja davis... viTTu se ääni ja ulkonäkö.. koLahtaa meiksiin........... KUITTI, en enää mainosta omia mielipiteitä... *ding*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

asdf

Posts: 3,155

#1363 • • asdf

FLiPPi*, 19.3.2008 21:44:
ai niin... sorry hei, eihän tääLLä saaNutkaan laiTTaa omasta mielestään hotteja äijiä kuvan kera..*whaat* onko väLiä onko dAvis tai Cobain hyvä jätkä vai ei.. tai toinen kuoLLut.. ok, kylmähän se on mutta kuVAt ja kaikki tallenteet saa mun sydämmen pomppaan :) ja davis... viTTu se ääni ja ulkonäkö.. koLahtaa meiksiin........... KUITTI, en enää mainosta omia mielipiteitä... *ding*



Pakko päästä sanoo ku on aina tehny mieli, mut..

Onks näppis rikki?

:(
NaSu*

Posts: 236

#1364 • • Edited NaSu* psyKepossu

Zenni, 19.3.2008 21:50:
---

---


Pakko päästä sanoo ku on aina tehny mieli, mut..

Onks näppis rikki?

:(



oN *joo*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Heli

Posts: 1,489

#1365 • • Heli vai kuka se oli

Zenni, 19.3.2008 12:04:
Michael Johns oli aikast ihana American Idolis kun hää veisas Bohemian Rhapsodya *sydän*

michael_johns.jpg



ooh....joo...ihana.
oon kans kuolannu tätä ja sitä yhtä ruskeasilmästä..niin ihania! *kuolaa*

--
ei se väärin ole.

pirpeli

Posts: 5,533

#1366 • • pirpeli

FLiPPi*, 19.3.2008 21:44:
*ding*



Saa mainostaa omia mielipiteita ja mielestään kuumia ukkoja, mut lopeta jooko toi kirjaimilla leikkiminen...Se on aika kamalan näköstä, hirveetä lukea ja sitä paitsi aika...13-vuotiasta.

Kuumiksia kehiin vaan, kyllä se siitä, ilman turhia löpinöitä. (Mä en jaksa nyt etsiskellä, mut oon kyllä kantanutkin korteni kekoon.)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

inneah

Posts: 704

#1367 • • inneah ...Trust no one...
oon rakastunu *sydän*
Top Chefin,Sam Talbot *slurps*
Alusta asti iskin silmäni tuohon, tulee mieleen se Rocco siitä "reality" ohjelmasta! (sekin oli herkku,nam)
MÄ HALUUN YHEN TÄLLÄSEN,KIITOS!
SamCFK2.jpg

p.s. Näyttää ehkä hitusen liian "Jenkiltä" mut jotenki se sen huolettomuus ja rento meininki mikä välitty ruudunläpi teki siitä jotenki vielä vastustamattomamman *tirsk*

--
nahkalakanat

Santutar

Posts: 405

#1368 • • Edited Santutar Santtusaatana, Kanttura

pirpeli, 20.3.2008 09:53:
---
FLiPPi*, 19.3.2008 21:44:
*ding*

---


Saa mainostaa omia mielipiteita ja mielestään kuumia ukkoja, mut lopeta jooko toi kirjaimilla leikkiminen...Se on aika kamalan näköstä, hirveetä lukea ja sitä paitsi aika...13-vuotiasta.

Kuumiksia kehiin vaan, kyllä se siitä, ilman turhia löpinöitä. (Mä en jaksa nyt etsiskellä, mut oon kyllä kantanutkin korteni kekoon.)


Nohnoh naiset...*nauru*

Oma valintani:
pirpeli

Posts: 5,533

#1369 • • pirpeli

Santutar, 20.3.2008 22:26:
Nohnoh naiset...*nauru*



Postattu*hymy* Isseasiassa mä tuolla alkusivuilla...sama kuva*nauru*
Ei mitään, komia ku mikä kyllä, kelpaa kassella uudelleenkin*slurps*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pirpeli

Posts: 5,533

#1370 • • pirpeli

inneah, 20.3.2008 22:16:
MÄ HALUUN YHEN TÄLLÄSEN,KIITOS!



Aivan uskomattoman ihana kyllä. Se on niin söpö siinä pidemmässä tukassaan, jota se pitää sillee pannan kanssa kurissa*kuolaa*
Mulla on Top Chef tallessa koneella, ja huomenna kassotaan ipen kanssa rapuloissa se :D
Can't wait.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Aune-mummo

Posts: 543

#1371 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

Lyylikki, 19.3.2008 11:17:
---
Freja, 19.3.2008 10:57:
Kurt Cobain.

Ei ny mikää kuuma isäntä mun mielestä :D

---


Mun miälestä ei näytä yhtään Kurtilta ja sehän on kuallukki ja kaikkee, että voiko sitä nyt kovin kuumaksi sanoa, pikemminkin kylmähän se on.

lauri_tahka.jpg

Lauri Tähkän matkaan varmaan lähtisin.



Ai täällä mitataan ihannemiesten kuumuus mittarilla rectumista.. Ja jos täällä aletaan dissaileen muiden miesmakuja ni suoraan voin kyllä sanoo tostä tähkästäki et HYI VITTU
Aune-mummo

Posts: 543

#1372 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

FLiPPi*, 19.3.2008 21:44:
ai niin... sorry hei, eihän tääLLä saaNutkaan laiTTaa omasta mielestään hotteja äijiä kuvan kera..*whaat* onko väLiä onko dAvis tai Cobain hyvä jätkä vai ei.. tai toinen kuoLLut.. ok, kylmähän se on mutta kuVAt ja kaikki tallenteet saa mun sydämmen pomppaan :) ja davis... viTTu se ääni ja ulkonäkö.. koLahtaa meiksiin........... KUITTI, en enää mainosta omia mielipiteitä... *ding*



Täällä ei todellakaan saa kertoa omia mielipiteitään , varsinkin jos ne ovat hieman poikkeavia muiden klubbarilaisten mielestä .
Täällä kato joutuu hyvin äkkiä pilkunnussija kaartin kynsiin , jotka huomauttavat jokaisesta YhDySsAnAsTa ja pilkkuvirheestä..ELÄ VÄLITÄ , niillä ihmisillä ei ole muuta elämää kun kirjoitella päivät pitkät klubbariin ja hakee joku jonka polkee maan alle. näkeehän sen jo viestien määrästä , et ei oikein ulkoilma nappaa..*piis**piis* ja oikein munarikasta pääsiäistä ..
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1373 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Aune-mummo, 21.3.2008 18:43:
---
Lyylikki, 19.3.2008 11:17:


Lauri Tähkän matkaan varmaan lähtisin.

---


Ai täällä mitataan ihannemiesten kuumuus mittarilla rectumista.. Ja jos täällä aletaan dissaileen muiden miesmakuja ni suoraan voin kyllä sanoo tostä tähkästäki et HYI VITTU



repesin :D

mut oon kyl Aunen kanssa samaa mieltä tosta
Latesta, että hyi vittu!

--
dasinoaisnvs

pirpeli

Posts: 5,533

#1374 • • pirpeli

Aune-mummo, 21.3.2008 18:52:
niillä ihmisillä ei ole muuta elämää kun kirjoitella päivät pitkät klubbariin ja hakee joku jonka polkee maan alle. näkeehän sen jo viestien määrästä , et ei oikein ulkoilma nappaa..*piis**piis* ja oikein munarikasta pääsiäistä ..



LaSkeTaax se JoS teHTii täNÄÄ piTkä LenKKi koiRAn kanssa? Mut LAItan vieL yHeN kuvaN Samista, kun sE oN NiiN läähläähkuolakuola.
sam_l.jpg

(Ja meni mokoma putoamaan. Sori muuten kun jätin ton kirjaimilla leikkimisen. Se häiritsi mun tehokkuutta Klubbarikirjoittelussa.)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Heli

Posts: 1,489

#1375 • • Heli vai kuka se oli
Aleksi Seppänen, mut ei välttämättä ihan tässä vaaleessa lookissa ...

--
ei se väärin ole.

pirpeli

Posts: 5,533

#1376 • • pirpeli

H3li, 23.3.2008 21:10:
Aleksi Seppänen, mut ei välttämättä ihan tässä vaaleessa lookissa ...



Helinkään kanssa ei tule miehistä kiistaa :DDDD
Ihan pakko postata Gary Dourdan vielä....Pikkasen oli miettimistä, kun katoin Alien 4:sta, että mistä hitosta toi mies on tuttu....CSI...Mulla on hyvä muisti. Mutta....on se söpö, tukalla kun tukalla.

smalldourdan.jpg

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Heli

Posts: 1,489

#1378 • • Heli vai kuka se oli

pirpeli, 23.3.2008 22:55:



Helinkään kanssa ei tule miehistä kiistaa :DDDD
Ihan pakko postata Gary Dourdan vielä




mutku mä tykkään kans Garysta!

--
ei se väärin ole.

Lyylikki

Posts: 2,975

#1379 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Aune-mummo, 21.3.2008 18:43:
Ai täällä mitataan ihannemiesten kuumuus mittarilla rectumista.. Ja jos täällä aletaan dissaileen muiden miesmakuja ni suoraan voin kyllä sanoo tostä tähkästäki et HYI VITTU



Nyt taisi sulta läppä mennä hieman ohi *ding*

Muitten miesmakua ei ollut tarkoitus millään tavalla dissata. Lähinnä dissailin sitä, että postaillaan miehiä, mutta ei muisteta kertoa ketä ne on. Jos vaikka sattuisi niin, että olisi joku ihan älyttömän kuuma ja siitä haluaisi työpäivän ratoksi vähän käydä vaklaamassa.

OK. Kurt olisi ehkä pitänyt tietää, mutta en sitä tuosta kuvasta tunnistanut. Siitä jatkumo sitten tähän kylmä/kuuma-aiheeseen. Kurtissa sinällään mitään vikaa, myös minä olen sitä 10 vuotta sitten kuolannut kuunnellessani Nirvanaa (mutta maku on kyllä muuttunut *nauru*).

Ja jotta ei mene ihan turhaksi lätinäksi, niin...

miibpremiere1.jpg

Johnny Knoxville, joka tännekki on taidettu postata useampaan kertaan. En yhtään tiedä mikä siinä vetoaa, mutta...
Aune-mummo

Posts: 543

#1380 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

Lyylikki, 25.3.2008 09:25:
---
Aune-mummo, 21.3.2008 18:43:
Ai täällä mitataan ihannemiesten kuumuus mittarilla rectumista.. Ja jos täällä aletaan dissaileen muiden miesmakuja ni suoraan voin kyllä sanoo tostä tähkästäki et HYI VITTU

---


Nyt taisi sulta läppä mennä hieman ohi *ding*

Muitten miesmakua ei ollut tarkoitus millään tavalla dissata. Lähinnä dissailin sitä, että postaillaan miehiä, mutta ei muisteta kertoa ketä ne on. Jos vaikka sattuisi niin, että olisi joku ihan älyttömän kuuma ja siitä haluaisi työpäivän ratoksi vähän käydä vaklaamassa.

OK. Kurt olisi ehkä pitänyt tietää, mutta en sitä tuosta kuvasta tunnistanut. Siitä jatkumo sitten tähän kylmä/kuuma-aiheeseen. Kurtissa sinällään mitään vikaa, myös minä olen sitä 10 vuotta sitten kuolannut kuunnellessani Nirvanaa (mutta maku on kyllä muuttunut *nauru*).

Ja jotta ei mene ihan turhaksi lätinäksi, niin...

miibpremiere1.jpg

Johnny Knoxville, joka tännekki on taidettu postata useampaan kertaan. En yhtään tiedä mikä siinä vetoaa, mutta...



Sinähän täällä huutelet et kuka on kylmä ja kuka ei , tais mennä silleen että sinä et ymmärtänyt mitä tarkoitin .