Kuumimmat isännät [kuvan kera]

2,012 posts, 101 pages, 1,361,897 views

Avatar
#541 • • astaroth Guest

aapee, 21.1.2007 22:17:
Jooh, kylläpä hieman itsetunto laskee kun ajankulukseni kattelin noita kuvia. Ei taida olla tällaisella perus-miehellä jakoja noiden kanssa kun lähdetään naisista kilpailemaan mut eipä tuo toisaalta haittaa kun on jo valmiiksi orientoitunut siihen että yksin tän jutun joutuu läpi vetämään. *joo*


pffft

voinhan mäkin postaa tuonne emännät-topikkiin tusinakaupalla tissiperse-kuvia muijista, mutta ei se tarkoita että ikinä pääsisin sellaisia edes koskettamaan. noista kuvista voi lähinnä vetää profiilia, että millaisen karisman ja ulkonäön kokeen puoleensavetäväksi

ainahan sitä saa unelmoida, mutta ratkaisevat tekijät ovat kyllä jotain ihan muualla, kuin viimeiseen asti viilatuissa mallikuvissa - ja kyllä on tullut elämässä huomattua, että luottavaisin mielin oikeus voi tapahtua

totuus: http://kvantti.tky.fi/in/4.shtml
AlexS

Posts: 1,389

#542 • • AlexS kummasetä

aapee, 21.1.2007 22:17:
Jooh, kylläpä hieman itsetunto laskee kun ajankulukseni kattelin noita kuvia. Ei taida olla tällaisella perus-miehellä jakoja noiden kanssa kun lähdetään naisista kilpailemaan mut eipä tuo toisaalta haittaa kun on jo valmiiksi orientoitunut siihen että yksin tän jutun joutuu läpi vetämään. *joo*


offtopic:
Mua taas lähinnä ihmetyttää ja oudoksuttaa se että aina samat nimimerkit vuodattaa itsesääliä eri topiceissa. Mut ei siinä mitään...saa jatkaa jos se todella helpottaa oloa. Ei herneitä nenään, tää nyt oli samanlainen aivopieru kuin tuo tossa yläpuolella.

ontopic:
Edelleen...BT *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

AnssiV

Posts: 1,798

#543 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus

astaroth, 21.1.2007 22:28:



Joo kyllä mä sen tiedän mut.. ..no jooh, antaa olla niin ei mene AlexS:n mainitsemaksi saman nimimerkin itsesäälivuodatukseksi. Sori kun kirjoitin alkujaankaan mitään. *uuh*
Avatar
#544 • • astaroth Guest

aapee, 21.1.2007 22:43:
Joo kyllä mä sen tiedän mut.. ..no jooh, antaa olla niin ei mene AlexS:n mainitsemaksi saman nimimerkin itsesäälivuodatukseksi. Sori kun kirjoitin alkujaankaan mitään. *uuh*


mitäs sitä anteeksi pyytelemään, jokaista v*tuttaa välillä maailmanmeno. :) myös minua, eli et ole ainoa fiiliksesi kanssa :)
AlexS

Posts: 1,389

#545 • • AlexS kummasetä

aapee, 21.1.2007 22:43:

Joo kyllä mä sen tiedän mut.. ..no jooh, antaa olla niin ei mene AlexS:n mainitsemaksi saman nimimerkin itsesäälivuodatukseksi. Sori kun kirjoitin alkujaankaan mitään. *uuh*


Kamoon. Ei tarkoitus ollut lyödä lyttyyn vaan lähinnä herättää.
Mut antaa olla...jatkakaa.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Kirtar

Posts: 771

#546 • • Edited Kirtar
aivan helmi<3

--
asdaf?

Kolera

Posts: 4,256

#548 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

remotion, 21.1.2007 23:23:
haha tossa on sitä jotain!


ilmeisesti se on toi paidan välistä pilkottava napa *sydän*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Heli

Posts: 1,489

#549 • • Heli vai kuka se oli
gavin_rossdale_01.jpg

Gavin Rossdale.

--
ei se väärin ole.

Heli

Posts: 1,489

#550 • • Heli vai kuka se oli
sportacus.jpg

parempi kuva Magnuksesta <3

--
ei se väärin ole.

Sallakat

Posts: 2,220

#552 • • Sallakat jungle, baby !

H3li, 23.1.2007 09:01:
-joku hyypiö ihme releissä-

parempi kuva Magnuksesta <3



kuka magnus ja miksi sillä on noin nuijat kuteet päällä + piirretyt viikset?? *eikä*
oooo

Posts: 1,249

#553 • • oooo

aapee, 21.1.2007 22:17:
Jooh, kylläpä hieman itsetunto laskee kun ajankulukseni kattelin noita kuvia. Ei taida olla tällaisella perus-miehellä jakoja noiden kanssa kun lähdetään naisista kilpailemaan mut eipä tuo toisaalta haittaa kun on jo valmiiksi orientoitunut siihen että yksin tän jutun joutuu läpi vetämään. *joo*


Voin lohduttaa. Mä tykkään ihan perusmiehistä.. mun silmää ei miellytä ylitreenatut lihaskimput ja mallipojat. Mun mielestä ei ole mitenkään kiihottavaa tai silmää miellyttävää nähdä jotain Hunksin poikia lavalla, lähinnä ällöttää. Mua jotenki ällöttää miesstripparit ja niiden liikkeet. En myöskään pidä semmosista kuvista, joita on esim. joissain poikakalentereissa. Ei vaan ole mun mielestä yhtään seksikästä revitellä itseään sängyllä silkkilakana munan päällä. Mun mielestä suurin osa kiiltokuvapojista näyttää keskenään ihan samalta.
Tytti

Posts: 126

#554 • • Tytti
Voisinpa vaikka olla täsmälleen samaa mieltä satumetsän kanssa :) Itse olen nimennyt kaikenkattavan, sekä henkisen että fyysisen miellyttävyyden rouheudeksi.
Avatar
#555 • • Norb Guest

Tytti, Itse olen nimennyt kaikenkattavan, sekä henkisen että fyysisen miellyttävyyden rouheudeksi.



hesen ruoheiset*ding*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#556 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

aapee, 21.1.2007 22:17:
Jooh, kylläpä hieman itsetunto laskee kun ajankulukseni kattelin noita kuvia. Ei taida olla tällaisella perus-miehellä jakoja noiden kanssa kun lähdetään naisista kilpailemaan mut eipä tuo toisaalta haittaa kun on jo valmiiksi orientoitunut siihen että yksin tän jutun joutuu läpi vetämään. *joo*



Ja kurkkaappa tuonne kuumimmat emännät topickiin..Kyllä se varmaan monen naisenkin itsetunnolle ottaa, kun siellä on toinen toistaan muovisempia silikoni kaunottaria jonossa ja miehet kuolaa kiimassa..Mutta tosiaan..Kivahan kauniita ihmisiä on katella, mutta suurinosa kuitenkin varmaan tykkää ihan tavallisista talliaisista..Minä ainakin..*sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#557 • • x Guest

satumetsä, 23.1.2007 15:39:


Voin lohduttaa. Mä tykkään ihan perusmiehistä.. mun silmää ei miellytä ylitreenatut lihaskimput ja mallipojat. Mun mielestä suurin osa kiiltokuvapojista näyttää keskenään ihan samalta.



what she said ^^ *joo* ja vaikka joitain italiaanoja ibizalla on kiva katella niin kylla se kiinnostus toiseen ihmiseen heraa ihan muista syista kun ulkonaon perusteella
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#558 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
ewan4rt.jpg

robbien ja brianin lisäksi myös ewan on melko kuuma! :)

--
dasinoaisnvs

AnssiV

Posts: 1,798

#559 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

Super-Kerttu, 23.1.2007 16:25:
-clips- ...mutta suurinosa kuitenkin varmaan tykkää ihan tavallisista talliaisista..Minä ainakin..*sydän*



*nauru* Toi sun jätkäs on aika kaukana tavallisista talliaisista vaikka etpä kyllä itsekkään minun vinkkelistä sitä ole. Mut toisilla käy tuuri, toisilla ei. *joo*, etiäppäin. *hymy*
crissy

Posts: 1,958

#560 • • crissy

Sallakat, 23.1.2007 15:28:
---
H3li, 23.1.2007 09:01:
-joku hyypiö ihme releissä-

parempi kuva Magnuksesta <3

---


kuka magnus ja miksi sillä on noin nuijat kuteet päällä + piirretyt viikset?? *eikä*




se on lazy townin Sportacus... noi viikset on kyl aika horrorit.......