Discohousesta (tai housesta yleensäkään) mitään tietämättömänä olen vähän jäävi kommentoimaan, mutta onhan tässä toimivat soundit ja pakonomaista hytkymistä aiheuttavat rytmit. Onko volyymit tarkoituksella noin kovalla? Menee aika rajoille.
DJ:tä ajatellen alku ja loppu ovat aika yllättäviä, mutta ehkäpä sitä miksausvaraa on sitten siinä pidemmässä versiossa. Muilta osin ei tarvitse pidentää, tuo samainen don't hesitate -sample tulee nimittäin sen verran monta kertaa, että meinaa alkaa puuduttaa jo ensimmäisellä kuuntelukerralla :) muuta valittamista en tähän hätään keksi vaikka yritän. Toimiva kipale!
Testiversio isän vanhoilla 60-luvun Bang & Olofsen -kaiuttimilla tehtynä, soundi selittyy sillä :) Ei kai säre kuitenkaan? Virallisia vokaaleja myös tässä odottelen, ne tulevat sitten joskus. Laulajat on niin vaikeita ;)
Biisi on todellakin lyhyt versio ihan tarkoituksella, eli nyt pistettiin kuunteluun tämä, ja sitten jossain vaiheessa kun olen itse itse soittanut biisiä tarpeeksi, muutkin saavat miksattavan version ;) Toki senkin minulta saa, jos soittoon haluaa biisiä pistää.