DJ Melo - Don't hesitate (Original short mix) [disco house]

3 posts, 1 page, 1,841 views

Juhgu

Posts: 7,921

#2 • • Juhgu Virnistelijä
Discohousesta (tai housesta yleensäkään) mitään tietämättömänä olen vähän jäävi kommentoimaan, mutta onhan tässä toimivat soundit ja pakonomaista hytkymistä aiheuttavat rytmit. Onko volyymit tarkoituksella noin kovalla? Menee aika rajoille.

DJ:tä ajatellen alku ja loppu ovat aika yllättäviä, mutta ehkäpä sitä miksausvaraa on sitten siinä pidemmässä versiossa. Muilta osin ei tarvitse pidentää, tuo samainen don't hesitate -sample tulee nimittäin sen verran monta kertaa, että meinaa alkaa puuduttaa jo ensimmäisellä kuuntelukerralla :) muuta valittamista en tähän hätään keksi vaikka yritän. Toimiva kipale!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jesper Funk

Posts: 83

#3 • • Jesper Funk VG Beats
Testiversio isän vanhoilla 60-luvun Bang & Olofsen -kaiuttimilla tehtynä, soundi selittyy sillä :) Ei kai säre kuitenkaan? Virallisia vokaaleja myös tässä odottelen, ne tulevat sitten joskus. Laulajat on niin vaikeita ;)

Biisi on todellakin lyhyt versio ihan tarkoituksella, eli nyt pistettiin kuunteluun tämä, ja sitten jossain vaiheessa kun olen itse itse soittanut biisiä tarpeeksi, muutkin saavat miksattavan version ;) Toki senkin minulta saa, jos soittoon haluaa biisiä pistää.