Singapore

25 posts, 2 pages, 15,301 views

Freja

#21 • • Freja Sihteeri

Replying to Singapore:

YourSelf, 28.4.2010 15:12:
Why Singapore?

oon aina halunnut siellä käydä, ja kun kerran vuodessa käyn Ausseissa, ja nyt kun yks parhaista kavereista muutti sinne Singaporeen, on mulla oiva syy pysähtyä siellä viikon verran.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

UzU

#23 • • UzU [33100]

Replying to Singapore:

Freja, 28.4.2010 10:08:
Ainii ja yks Sigman linssi pitäis hankkia, oisko jollain vinkkaa hyvää ja halpaa liikettä, mistä moisia voisi saada?

Sillä liikkeiden määrällä mikä siellä on, on vaikea sanoa yhtä hyvää ja halpaa. Sä voit tuhlata ihan huoletta monta päivää pelkästää noiden elektroniikkakauppojen kiertelyyn. Turvallisempaa on ostaa isommilta ketjuilta mut luultavasti halvemmalla saat jostain pienemmästä puljusta.
Amnesia

#24 • • Amnesia

Replying to Singapore:

Freja,

Miten kaupungissa suhtaudutaan valokuvaukseen, esim klubeilla? Mulla ei oo pokkaria mukana joten liikun kaikkialla järkkärin kanssa.

Minua kiinnostaisi kans tämä...mulla on pokkari, mutta olisi kiva tietää etukäteen että kannattaako se jättää hotellille. Tuo kun vaihtelee maittain, ei huvittaisi jonnekin narikkaan jättää jos on Tokio-tyyliset tsekkaukset sisäänmennessä.

Omaa reissua pukkaa (olettaen että Islanti pysyy aisoissa) kuukauden päästä, Singaporea tiedossa mennessä ja tullessa ja siinä välillä ties missä *pepsodent*
Freja

#25 • • Freja Sihteeri

Replying to Singapore:

UzU, 28.4.2010 15:51:
Sillä liikkeiden määrällä mikä siellä on, on vaikea sanoa yhtä hyvää ja halpaa. Sä voit tuhlata ihan huoletta monta päivää pelkästää noiden elektroniikkakauppojen kiertelyyn. Turvallisempaa on ostaa isommilta ketjuilta mut luultavasti halvemmalla saat jostain pienemmästä puljusta.

Tiesin jo kaiken tän? :D siksi myös kysyin, jos jollain ois antaa vinkkiä jostain, koska mä en yksinkertaisesti halua tuhlata montaa päivää yhen linssin takia..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been