Mikis Mau - Macamba Beats Vol. 2

8 posts, 1 page, 1,453 views

mikis mau

Posts: 126

#1 • • mikis mau MACAMBA
macamba_beats-vol_2-cover_1.jpg

Aamuyön Soittajafiilis-inspiraatio iski taas. Nyt progemmalla ja vaikka millä soundilla mitä ei paljon oo tullut soiteltua.. Löytyy niin diippiä kuin melodiaakin tästä.
house, progressive

tracklist:
Pekko Haimi - Uneton
Engelspost - Sonu [Play Out Right Now Recordings]
Llopis - Lobster Tan [Play Out Right Now Recordings]
Energy 52 - Café Del Mar 2006 (Raul Rincon Remix) [All Around The World]
Nick K - One Of Those Things [Gangsta Audio]
D.O.N.S. - Big Fun (D.O.N.S. Old School Revival Mix) [Kontor Records]
Inkfish & David West Presents De Nada - Rush [Nervine Records]
Shahi - Adrenaline (Granite & Phunk Remix) [Toolroom Trax]
Steve Angello - Voices (Eric Prydz Remix) [Voices Records]
Pryda - Nile [Pryda Recordings]

lisätiedot - kuuntele
Individual

Posts: 10,942

#3 • • Edited Individual HYPNO!
No niin. Aivan hemmetin hyvä. Mielestäni paljonkin parempi kuin sarjan edellisen osa. Tämä pysyi paljon paremmin hanskassa kuin ykkönen. Ainoa mikä hieman töksähti taisi olla tuo toinen vaihto, joka tuli kyllä aika silmille sieltä ja oliko jossain pieni hidastus, joka hieman vouasi, mutta jos haluan kuunnella kliinistä ja kylmää miksausta ilman tunnetta, niin hipsinpä Anttilan Ministry of... kokoelmien luo. Niissä ei ole sielua ja tekemisen tuntua, tässä oli. Hienosti eri sävyt ja tyylit vuorottelivat tässä miksauksessa, eikä lähimaillakaan oltu mitään sillisalaattia, päinvastoin. Nyt oli monesta eri aineksesta luotu sangen tyylikäs keitos. Hieman kauhulla odottelin, millainen mahtaakaan olla Cafe del Mar - remixi, mutta hitto sehän toimi! Joskin olisi mennyt vielä paremmin sellaisena puhtaana haussitteluna ilman mielestäni yhden hienoimmista nostatuksista, jäljittelyä, mutta tämä palaute kannattanee suunnata tuottajan suuntaan, ei ko. dj:n. Lopun Steve Angelo- Pryda putki oli sangen oiva päätös miksaukselle. Vokaaliraidat toivat pirteyttä keskivaiheille ja olin havaitsevinani yhdessä raidassa hieman rave-henkisyyttä, oli paikallaan siinä se.

Miksauksesta ei ole pahaa sanottavaa, tekniikka on hallussa ja kuten sanottua, tämä oli paljon tiukempi paketti kuin vol 1.

*tanssittel*
mikis mau

Posts: 126

#4 • • mikis mau MACAMBA

Individual, 9.11.2006 22:35:
vaihto, joka tuli kyllä aika silmille sieltä ja oliko jossain pieni hidastus, joka hieman vouasi, mutta



kuuntelin just itse samaa, siellä on yks hassu pystyvaihto.. huono mäkihyppääjä syyttää suksia, mutta mun toisessa cd-pesäkkeessä ei toimi pitch eikä key/master tempo, joten soivaa levyä joutuu ehkä sörkkimään cd nro 1:ltä cd-kakkoselle vaihtaessa mutta homman olis toki voinut hoitaa paljonkin siistimmin noin sävelkorvaa säästellen :)
Caro²

Posts: 5,301

#5 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Hyvin soi taustalla setti. En niin tarkkaan kuunnellu, että olisin kuullu mitään epämäärästä josta indi tuossa mainitsi. Mut olenki aika paska kuuntelemaan settejä, ellen sitten keskity siihen kuuntelunautintoon.

Mut ihan positiivista, että tietyt korviin aikaisempina vuosina pistäneet ongelmat on jääny pois näissä kahdessa setissä. Soitto on siistimpää ja rullaavampaa kuin aikaisemmissa kuuntelukokemuksissa..

Niin ja ne pari remiksiä oli ihan nastoja - paitsi toi voices...
Arctos

Posts: 634

#6 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Istuu paremmin mun makuun kuin eka.
Alussa tosiaan, kuten jo edellä mainittu, hivenen hämärä vauhdin nousu, jonka häiritsevyys lienee kuuntelijasta kiinni. Ja sen Cafe del Mar-remixin toimivuudesta voi olla mieltä. Mulle ei pudonnu. settiin istuu kyllä.

Kaiken kaikkiaa hyvä pläjäys. Props!

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

mikis mau

Posts: 126

#8 • • mikis mau MACAMBA
ja näin pienen tauon jälkeen miksaus on jälleen saatavílla