Beetseekers - November '06 Promo Mix

17 posts, 1 page, 3,212 views

Mind Movements

Posts: 321

#1 • • Edited Mind Movements
October promon tavoin, 10 biisiä pelkästään omaa tuotantoani. Viimeinen raita on tribuutti omasta mielestäni parhaalle tracker modille koskaan:

http://beetseekers.reaktio.net/beetseekers-november06.mp3

tracklist:

Lustral - Solace (Beetseekers Main Mix)
Magic Island - Paradise (Sonecta Special Mix)
Sonecta - Skyride (Deepblue)
Beetseekers - Exegetics (JOOF)
Beetseekers feat. Marcie - Lullabye (JOOF)
Beetseekers - Out of Limits (JOOF)
Solarstone - The Calling (Beetseekers Remix) (Solaris Records)
Halite - Aurora
Beetseekers - Reflexion 06 (JOOF)
Enigmatic Statement - Efflorescent Gaia (Beetseekers Remix)
Sphyxia

Posts: 3,308

#2 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Noniin, vihdoinkin! *vink*

(Ehtihän jo tulla 6. päivä! *grr*)

Kommentit tosiaan luvassa myöhemmässä vaiheessa.
villelope

Posts: 2,846

#3 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Ooksnyt ihan varma, että me ei saada december 06 promoa. *pepsodent*

Imaisuun meni, kommentit seuraa.
Sphyxia

Posts: 3,308

#4 • • Sphyxia Maracujá!
All right, kommentit.

Vaikkei itse miksaus luonnollisesti ole tämän setin suuri saavutus, niin silti pitää ensin päästä kommentoimaan sitä. Kaikki vaihdot kuulostivat hyvin, eli siitä puolesta mitään moitittavaa.

Sitten itse biiseihin. Niihin tuli kiinnitettyä suurin osa huomiosta. Paradise ja Out of Limits tiukkine kick-rumpuineen olivat suosikkejani. Molemmat potkivat kivasti, ja voksut olivat nekin molemmissa "mukavia". *joo* Skyride ... muistaakseni joku remake vanhasta Synergic Pulsesta? *ding* Sitten tuli ihmeteltyä vähän aikaa, että miksi tuon viimeisen biisin melodiat vaikuttivat niin tuttuja. Kävi sitten ilmi kun tarkisti soittolistaa. Heh, tulihan vihdoin se trackeribiisi-remiksaus tehtyä. *hih*
Mr.Mystery

Posts: 244

#5 • • Mr.Mystery Al Azar // OrgaNik
Tämä lähti valumaan.

Sivuhuomautuksena on kyllä pakko sanoa, että The Callingiin ei olisi pitänyt kenenkään koskea.
a98

Posts: 871

#6 • • a98

Sphyxia, 6.11.2006 20:34:
Skyride ... muistaakseni joku remake vanhasta Synergic Pulsesta? *ding*



skyride on toi van bellen - let me take you (on a journey) (beetseekers remix) instrumentaalina, synergy pulsen uusi versio oli nimensä mukaan "synergy"
Sphyxia

Posts: 3,308

#7 • • Sphyxia Maracujá!

a98, 6.11.2006 20:50:
---
Sphyxia, 6.11.2006 20:34:
Skyride ... muistaakseni joku remake vanhasta Synergic Pulsesta? *ding*

---


skyride on toi van bellen - let me take you (on a journey) (beetseekers remix) instrumentaalina, synergy pulsen uusi versio oli nimensä mukaan "synergy"



Joo, niin olikin. Kiitti huomautuksesta.
Mind Movements

Posts: 321

#8 • • Mind Movements

Mr.Mystery, 6.11.2006 20:43:
Tämä lähti valumaan.

Sivuhuomautuksena on kyllä pakko sanoa, että The Callingiin ei olisi pitänyt kenenkään koskea.



Ymmärrän kyllä. Olen itsekkin samaa mieltä, että useimmat klassikot pitäisi jättää rauhaan. Mutta siinä vaiheessa kuin noinkin arvostettu lafka pyytää remiksiä niin en usko, että kovin moni oikeasti sanoisi ei ? En tiedä oliko Solarstonella näppinsä pelissä, vai sattumaa että olin yksi niistä jolta pyydettiin remiksiä. Jonas Steur ainakin myös tehny remiksin. Harmittaa vaan, että mulle ei vapaita käsiä suotu ollenkaan remiksin kanssa. En missään nimessä olisi lähteny silloin tekemään peruskiksua. Omasta mielestäni ehkä vuoden huonoin biisini, mutta ilmeisesti juuri mitä lafka halusi. Ainakin viimeinen viesti sieltäpäin oli, että remix on julkaisulla.
Mind Movements

Posts: 321

#9 • • Edited Mind Movements

LooPy, 6.11.2006 20:07:
Ooksnyt ihan varma, että me ei saada december 06 promoa. *pepsodent*

Imaisuun meni, kommentit seuraa.



Hehe, oon joo. Vanhoja julkasemattomia biisejä on aika paljon, mut ne pysyy pelkästään mun kovolla. Seuraavaa promomiksausta ei kannata odotella pitkiin aikoihin.
a98

Posts: 871

#10 • • a98

Lume, 6.11.2006 21:03:
Ymmärrän kyllä. Olen itsekkin samaa mieltä, että useimmat klassikot pitäisi jättää rauhaan. Mutta siinä vaiheessa kuin noinkin arvostettu lafka pyytää remiksiä niin en usko, että kovin moni oikeasti sanoisi ei ? En tiedä oliko Solarstonella näppinsä pelissä, vai sattumaa että olin yksi niistä jolta pyydettiin remiksiä. Jonas Steur ainakin myös tehny remiksin.



myös orkidea remix löytyy tuosta, soi viime viikon asot:ssa, hiton hyvän kuuloinen..
Mind Movements

Posts: 321

#11 • • Mind Movements

a98, 6.11.2006 22:57:
---
Lume, 6.11.2006 21:03:
Ymmärrän kyllä. Olen itsekkin samaa mieltä, että useimmat klassikot pitäisi jättää rauhaan. Mutta siinä vaiheessa kuin noinkin arvostettu lafka pyytää remiksiä niin en usko, että kovin moni oikeasti sanoisi ei ? En tiedä oliko Solarstonella näppinsä pelissä, vai sattumaa että olin yksi niistä jolta pyydettiin remiksiä. Jonas Steur ainakin myös tehny remiksin.

---


myös orkidea remix löytyy tuosta, soi viime viikon asot:ssa, hiton hyvän kuuloinen..



Takuulla on hyvä, en epäile sekunttiakaan. Orkidea on yks niistä harvoista nimistä, jolta ei huonoja biisejä tunnu tulevan koskaan. Tota Sonecta tyyliä oisin ite varmaan lähteny kokeilee remiksin kaa, no ei maha mitään. Menee jo vähän kyllä selittelyks, lähinnä olin sillon biitsillä juomassa bissee ku ois pitäny olla remiksii duunaa himassa :D.
Mind Movements

Posts: 321

#12 • • Mind Movements
Heh, nyt on kyllä aika arpomista ton lafkan kanssa. Orkidean myspace sivuilla lukee Hooj Choons. Solarstonen sivuilla on Solaris Records. Ja Steur on laittanu lafkaks Lost Language. Lost Language ainakin multa remiksiä pyysi :p. Että hyvin oon perillä näistä omista julkasuistani, tiiä edes mille lafkalle oon remiksin tehny *lmao*
Mr.Mystery

Posts: 244

#13 • • Mr.Mystery Al Azar // OrgaNik

Lume, 7.11.2006 01:07:
Heh, nyt on kyllä aika arpomista ton lafkan kanssa. Orkidean myspace sivuilla lukee Hooj Choons. Solarstonen sivuilla on Solaris Records. Ja Steur on laittanu lafkaks Lost Language. Lost Language ainakin multa remiksiä pyysi :p. Että hyvin oon perillä näistä omista julkasuistani, tiiä edes mille lafkalle oon remiksin tehny *lmao*


No siis noihan on periaatteessa kaikki samaa firmaa. Solaris on Lost Languagen alalabeli ja Hooj oli ennen Lost Languagen "pää"labeli (joka taitaa uuden syntymisensä myötä olla pelkästään digitaalinen labeli).
Mind Movements

Posts: 321

#14 • • Edited Mind Movements

Mr.Mystery, 7.11.2006 01:41:
---
Lume, 7.11.2006 01:07:
Heh, nyt on kyllä aika arpomista ton lafkan kanssa. Orkidean myspace sivuilla lukee Hooj Choons. Solarstonen sivuilla on Solaris Records. Ja Steur on laittanu lafkaks Lost Language. Lost Language ainakin multa remiksiä pyysi :p. Että hyvin oon perillä näistä omista julkasuistani, tiiä edes mille lafkalle oon remiksin tehny *lmao*

---

No siis noihan on periaatteessa kaikki samaa firmaa. Solaris on Lost Languagen alalabeli ja Hooj oli ennen Lost Languagen "pää"labeli (joka taitaa uuden syntymisensä myötä olla pelkästään digitaalinen labeli).



Totta kyllä, silti pientä komiikkaa tossa heh :).
r0kk4

Posts: 5

#15 • • r0kk4
Kappas, velipoika laittanut taas laatua linjoille. Eikun lataukseen, vaikka kaikki piisit onkin tuttuja E.G:aa lukuunottamatta. Solace remiksi, Skyride, Reflexion ja Lullabye ovat vallan loistavia kipaleita, eikä muutkaan mitään täytetavaraa :)
Mind Movements

Posts: 321

#16 • • Mind Movements

r0kk4, 7.11.2006 16:30:
Kappas, velipoika laittanut taas laatua linjoille. Eikun lataukseen, vaikka kaikki piisit onkin tuttuja E.G:aa lukuunottamatta. Solace remiksi, Skyride, Reflexion ja Lullabye ovat vallan loistavia kipaleita, eikä muutkaan mitään täytetavaraa :)



Jengi varmaan epäilee et toi on oma nicki jolla bumppaan topikkiani, mulla mitään veljee oo :D

Noniin, ihan vakavasti Efflorescent Gaia remix valmistu sunnuntaina, vielä ehtiny laittaa sulle biisiä. Eka versio muutenkin vaan 7 minsaa, ei viittiny pitempää duunata (laiska olen). Jos ne kuviot toteutuu mistä sullekkin mainitsin niin pituutta tulee 3-4 minsaa varmaan lisää siinä vaiheessa.
r0kk4

Posts: 5

#17 • • r0kk4
Juu, kadonnu velipuoli täällä kirjottelee :P Pitää taas soitella joskus.

Ehottomasti lisää mittaa e-gaiaan, vaikka kyllä tuo "raakaversiokin" kolahtaa lujaa :)