Genki Creates Senses of Differing Momentum

44 posts, 3 pages, 11,688 views

Muikku

Posts: 427

#21 • • Muikku
Oon kuunnellu noin vuoden konemusaa ja aluks tää kuulosti aika hajanaiselta, mutta tokalla kuuntelu kerralla "osas" kuunnella paremmin. Nyt kuuntelen tätä melkeen kokoajan eli hjyvä setti.

Lissää tämmöstä.
genki

Posts: 872

#22 • • genki

Muikku, 9.11.2006 21:06:
Oon kuunnellu noin vuoden konemusaa ja aluks tää kuulosti aika hajanaiselta, mutta tokalla kuuntelu kerralla "osas" kuunnella paremmin. Nyt kuuntelen tätä melkeen kokoajan eli hjyvä setti.

Lissää tämmöstä.



yes, itekin itse asiassa joskus jouduin vähänniinku opettelemaan kuuntelemaan junkkaa, vuosien trancepoljennon jälkeen ei jotenkaan tajunnut sitä rytmiä aluksi, et mikä siinä oli oikein ideana.

switchone soitteli mulle aina ihan villiintyneenä jotain 96 soundia ja ite olin vaan psyken perään.. mut sit kun pääsi kiinni siihen rytmiikkaan niin oli kyl ihan myyty.

--
crop circles in the carpet

wille-r

Posts: 555

#23 • • wille-r
Helkkarin kova mix. Dubstepit toimi mulle, kelasin et jos alla ois blingbling maastoauto (esim. Escalade) tykkivanteilla ja elämää suuremmilla subbareilla ni sit ois homma kohdallaan. Hampaisiin jos sais timantit ni vielä parempi. Toivottavasti tälle mixille on tulossa jatkoa joskus.
yawiz

Posts: 236

#24 • • yawiz
mulle tää ei uponnu nii paljoo ku herran edelliset setit.... mut ei huono kumminka
genki

Posts: 872

#25 • • genki
gååd!

--
crop circles in the carpet

xl8r

Posts: 2,227

#26 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Ei meinannu oikein aueta mulle kans aluks, mutta muutaman kuuntelukerran jälkeen oon kyllä jääny ihan nalkkiin. Harmi etten taida keritä venyyn lahdessa kuuntelemaan äijää (vaikka visuaalit kakkosareenallekkin duunnaan automaagisesti)

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

-Casper-

Posts: 1,363

#27 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
just vast löysin tämmösen koneeltani.....tässä himassa sitä kuunnellessa...tuli jotankin semmonen olo että, tekis mieli ottaa pensseli ja alkaa maalaamaan*ding*....ei voi tietää mix mutta, aika kubistista kuvaa vois tulla....en siis todellakaan osaa maalaa....mutta pää asia että jotain fiiliksiä heräs....taidan kuunnella toistekin...kivoi biisei*hihu**joo*
nomic

Posts: 4,120

#28 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Stnan hyvän kuuloista soundia! Tämmöistä lisää. *kuolaa*
Avatar
#29 • • Rujo Mutantti Guest
Kohtalaisen puristavaa matskua tuossa alkupäässä, tunnelmaa ku murskaamossa. Hyvä setti.
genki

Posts: 872

#30 • • genki
mursk!!!

--
crop circles in the carpet

hrdkvr

Posts: 3,929

#31 • • Edited hrdkvr KURGO
loppupään dubsteppailut oli kyl suht raskaita!
junkkapuoli nyt tietty sit kruunas tänkin.,,varsinkin limewaxin 1/2 paunaa kun on niiiiiiiiiiiin asenne kappale

--
-keep it hard-

Avatar
#32 • • niomic Guest
Oh Genki, you are breaking my heart - you're on a path that I cannot follow sniffels so goodest beats.
Avatar
#33 • • niomic Guest
Ainiin, piti kommentoida et mites bileis. Pitäis kyl olla aika fiilistelytransseis et tämmöstä dubsteppiä jaksais enemmän tanssahdella, jossain chillissä vois makailla ja jammailla käsien kans :D
rjv

Posts: 731

#34 • • rjv neuron tuoppi kiitos


jaa dubstep chillimusaa? *täh*
tes la rok

Posts: 258

#35 • • Edited tes la rok
heh muistan kuulleeni samat läpät aikoinaan dnbn suhteen :D (iik tää on liian nopeeta tanssittavaa). dubstep tempo on siinä 140 paikkeilla, eli enemmän kuin hyvin tanssittavaa :)

&mode=related&search=
Avatar
#36 • • niomic Guest

tes la rok & dice, 24.12.2006 14:18:
heh muistan kuulleeni samat läpät aikoinaan dnbn suhteen :D (iik tää on liian nopeeta tanssittavaa). dubstep tempo on siinä 140 paikkeilla, eli enemmän kuin hyvin tanssittavaa :)

&mode=related&search=



Heh, sieltä ne transsivelhot heti puskee ku alkaa tulee ristipalkkii :D

Tempot on tempot, ongelmana lienee ehkä ennemminkin se et dubstepis on ns. laiska, soljuva biitti. Kyllähän tästäki saa urheiluu siinä missä dnb:stä jos lähtee nopeisiin haitsuihinvirveleihinclappereihin mukaan ja ylävartalo vetää bassolinjaa :)

Täs setis nyt oli vaan niin paljon laiskaa menoo et ainakin itseni tuntien pitäis olla erittäin rennois fiilareis et lähtis tanssi irti. Ja ehkä joillekin chillimusa ei oo semmosta ambient downtempoo jos nukahtaa hetkes :P
tes la rok

Posts: 258

#37 • • tes la rok
dubstep on silleen bassovoittosta soundii, ilman pätevää soundii kuulostaa ehkä laiskalta. enivei dubstep on paljon muutakin kuin ns. 'half-step'. on ihan 4x4 biittii jne. kandee tulla tsekkaa bileisiin, meinaan isolla PA:lla soundi aukee vasta kunnolla, se alapää (basso) kun on tärkeessä osassa.
Avatar
#38 • • niomic Guest

tes la rok & dice, 24.12.2006 15:05:
dubstep on silleen bassovoittosta soundii, ilman pätevää soundii kuulostaa ehkä laiskalta. enivei dubstep on paljon muutakin kuin ns. 'half-step'. on ihan 4x4 biittii jne. kandee tulla tsekkaa bileisiin, meinaan isolla PA:lla soundi aukee vasta kunnolla, se alapää (basso) kun on tärkeessä osassa.



Juh, kyllä mulla toi raskas ja rapee alapää toistuu ihan nätisti tääl himassakin :) Itse olen ainakin puhunut koko ajan tästä Genkin setin dubstepistä, enkä dubstepistä kaikissa muodoissaan ja viel jonku mc:n kanssa. Pitää tulla bileiseen tsekkaa. Missähän niit ois ja milloin :)?
genki

Posts: 872

#39 • • genki
oikeestaan ihan tahalleen laitoin tässä miksauksessa vaan tota puoltempo -dubstepautusta.. en tiä miks oli vaan sellanen fiilis.

sitähän löytyy kaikenlaista ja itte kyllä olen sitä mieltä että pelkkä dubstep koko illan voi olla vähän rajua mut joku rähjänen reivibreikssetti sinne väliin ni avot!

wink wink jani wink. :D

--
crop circles in the carpet

mute

Posts: 6

#40 • • mute i <3 myself
KAUHEETA SONTAA EN TYKÄNNY

OLIS PITÄNY OLLA AGE OF LOVE 1000 KERTAA PUTKEEN

--
_________
EFIL4MJH