Mitä erikoista kieltä osaat puhua?

106 posts, 6 pages, 23,131 views

SmILE

Posts: 376

#42 • • SmILE Esanssi mössöö

Jusna666, 2.11.2006 11:19:
Saamea ja viroa omalla aksentilla.



No voe elämän kevät!!! Sen lapinmiehen porot on nyt pahasti jääny suohon kiinni ni se ei pääse tänne puhuun saamee ollenkaa!!! Ja virolaisten paatit hukku kaikki, eikä ne osaa muulla tulla tänne Suoamen maahan!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

Posts: 1,447

#43 • • Jusna666 Diablo

sMilE, 2.11.2006 20:18:
---
Jusna666, 2.11.2006 11:19:
Saamea ja viroa omalla aksentilla.

---


No voe elämän kevät!!! Sen lapinmiehen porot on nyt pahasti jääny suohon kiinni ni se ei pääse tänne puhuun saamee ollenkaa!!! Ja virolaisten paatit hukku kaikki, eikä ne osaa muulla tulla tänne Suoamen maahan!



*lmao* Sitä ei tiedä milloin tulee odottamattomia vieraita.. Siksi pitää kaapissa olla paketti gevaliaa ja ehkä kenties jotain muutakin kivaa.. *hih*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Foxmagon

Posts: 1,329

#44 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Norjaa arabialaisella aksentilla.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

-P

Posts: 4,972

#45 • • Edited -P
-suomi
-englanti
-venäjä (koti)
-ruotsi

ja näitä sitten hieman vähemmän.

-ranska (opiskeltu 5-6v ja hieman ruosteessa kun ei ole harjoitellut)
-saksa
-heprea (tuli opiskeltua 9v, mutta päässyt ruostumaan harjoituksen puutteen vuoksi)

ps. olen melko hyvä erilaisten aksenttien imitoinnissa. lemppareihin kuuluu skotti sekä iirin englanti :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Zet4

Posts: 1,135

#46 • • Edited Zet4 n00b
Tulen toimeen tunturisaamella. (Saamenkieliä on useita erillaisia) Halän, logan ja calange vel vehá.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

SmILE

Posts: 376

#47 • • SmILE Esanssi mössöö

*lmao* Sitä ei tiedä milloin tulee odottamattomia vieraita.. Siksi pitää kaapissa olla paketti gevaliaa ja ehkä kenties jotain muutakin kivaa.. *hih*



*toktok*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Verano

Posts: 4,649

#50 • • Edited Verano Merituuli
Meidän kahden ikiomaa vuff vuffia *sydän*
Avatar
#51 • • ALIEN Guest
body language ofc..
larzizi

Posts: 1,661

#52 • • larzizi
Joskus pienempänä osasin jonkun verran venäjää ja viroa, kun ukki kävi siellä vähän väliä joissain kokouksissa. Niin kovin innoissaan se aina opetti mulle kaikkia uusia sanoja ja lauseita *hihu* Kortitkin tuli aina venäjäksi tai viroksi. Oli sitten kiva arvuutella, että mitäs niissä nyt lukee tällä kertaa.

Harmi etten enää osaa sanoa oikein mitään kummallakaan kielellä *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Zandy

Posts: 273

#53 • • Zandy
Portugalia puhun, luen ja ymmärrän ihan kiitettävästi. Mutta mieluiten sitä Brasilian portugalia, toi eurooppalainen versio on vähän töksähtävän kuuloista mun korvaan.
nethr

Posts: 763

#54 • • nethr !!

Verano, 2.11.2006 11:17:
---
hrdkvr, 2.11.2006 11:16:
rakkauden kieltä

---


Eli saksaa *joo*


Ei, kyllä se rakkauden kieli on hollanti *plur*

Eli hollanti kyllä vääntyy, mutta taito on kyllä rapistumaan päin kun ei ole juurikaan käyttöä sille tällä hetkellä *hmph*

--
xD

yana

Posts: 877

#56 • • Edited yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Zet4, 2.11.2006 20:23:
Tulen toimeen tunturisaamella. (Saamenkieliä on useita erillaisia) Halän, logan ja calange vel vehá.



taa ois erikoinen. muut o aikalailla offtopic =D

hablo bastante bien castellano, pero no es raro. ja snadisti katalaania
Avatar
#57 • • Gini Guest
En tiedä onko tää nyt enää erikoista, ku moni muukin on saman vastannu..*nauru* mut norjaa. Äiti on asunut siellä 15 vuotta ja itse opiskelin siellä vuoden.
Cloud

Posts: 2,162

#58 • • Edited Cloud Game Freak

T0mbstone, 2.11.2006 11:46:
Kaikkihan osaa Japanin perusteet... eli: arigato, konnitsiva, bukkake, harakiri, seppuku, ukemi, dojo, do, *jutsu(ja muu kamppailulajisanasto) sekä kamikatze.

Jos tulisi mieleen kaikki japaninkieliset sanat mitä osaa, voisi ehkä muodostaa jopa järkevän lauseen. *vink*



ei kyllä ne tärkeimmät japanengrishiksi on. Vokka Shotto, sekä Beery, <- nämä baarissa yms. Sekä Pantsy. Japanin arcade hallien ensimmäisessä kerroksessa hoilaten :).


Jaahas, ranskaa tuli opiskeltua 7vuotta, osaan ehkä 10sanaa.


Suomi Siinä vasta erikoinen kieli, sitä minä osaan.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Optik

Posts: 1,691

#59 • • Optik Piikkisika/Outopallo

nethr, 3.11.2006 11:55:
---
Ei, kyllä se rakkauden kieli on hollanti *plur*
---



Ai siltäkö sen pitäisi kuulostaa? *ding*

Mä kun olin ihan siinä oletuksessa että hollantia puhuakseen pitäisi olla hyper-aktiiviset sylkirauhaset ja vielä kuuma peruna suussa että se luonnistuisi..

Damn, siinä kait on se mun vika et oon niin huono ihmissuhteissa..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Ant

Posts: 1,351

#60 • • Ant africant
Swahili aka. kiswahili. Jina langu Ant. Humunatisha. tai jotain - päässyt ruostumaan kun ei täällä Pohjolassa tule paljon käytettyä tuota;)

-a-

--
...antwillalwaysbewithyou...