HELL @ Kuudes Linja, Helsinki, Finland 22.12.2006 @

121 posts, 7 pages, 32,668 views

tomii

Posts: 3,594

#81 • • tomii kallion herttua

Orion, 19.12.2006 23:04:
---

Mulle taas Big City Beats putos, mut taas YleX:n Klubissa soinut 45min mix meni soundiltaan aika ohi tanssilattiaa ajatellen. Hiton viihdyttävää soundia yhtä kaikki, hell yeah!



Mä oon vaan ehkä vähän liikaa jämähtänyt siihen mielikuvaan Hellin soittamasta saundista, jonka takia aloin siitä diggailemaan. No mutta perjantaina sen näkee, että putooko miehen setit mulle vielä vuonna 2006. :) Ei viitsi nyt vielä alkaa sen enempiä teilailemaan. Alkoi vaan ton setin perusteella vähän epäilyttämään, että tulikohan valittua väärät bileet perjantaille, kun olisi eräs toinenkin tiukka tekno-tiskijukka ollut kaupungissa. Mutta tosiaan: sen näkee ja kuulee perjantaina! *jiihaa*

--
reivaan kunnes kuolen

Munich machine

Posts: 3

#82 • • Munich machine

Mä oon vaan ehkä vähän liikaa jämähtänyt siihen mielikuvaan Hellin soittamasta saundista, jonka takia aloin siitä diggailemaan. No mutta perjantaina sen näkee, että putooko miehen setit mulle vielä vuonna 2006. :) Ei viitsi nyt vielä alkaa sen enempiä teilailemaan. Alkoi vaan ton setin perusteella vähän epäilyttämään, että tulikohan valittua väärät bileet perjantaille, kun olisi eräs toinenkin tiukka tekno-tiskijukka ollut kaupungissa. Mutta tosiaan: sen näkee ja kuulee perjantaina! *jiihaa*


Omasta mielestä nykyinen Hellin soundi on mennyt selvästi parempaan suuntaan siitä, missä se oli tossa pari vuotta sitten. Nyt ei ole niitä vokaaleja joka biisissä ;) Perjantaista on kyl odotettavissa kaikkien aikojen bilepäivä, sillä tuskin ihan heti äijä on uudestaan Suomeen tulossa.
Zazu

Posts: 136

#83 • • Zazu
Vielä tuoreimmat kuuntelupläjäykset ennen itse isäntää:

Dj Hell @ YOU FM Clubnight DAB 16.12.2006 (n. 165MB):
http://www.megaupload.com/?d=YV64Q9FX
(Jos megaupload kettuilee siitä, että Suomea varten varatut kaikki download-slotit ovat käytössä - asenna toolbar, on tämän kiertämiseen ainakin firefoxia varten kätevä pieni lisäosa: https://addons.mozilla.org/firefox/3843/ )

DJ Hell @ 538 Dance Department 10.12.2006 (n. 42MB):
http://rapidshare.com/files/7634541/DJ_Hell_-_Dance_Department__Radio_538_-SAT-12-10-2006-HSALIVE.rar
(tämä on rar-tiedosto, jonka voi purkaa ainakin Winrar-ohjelmalla, joku jaksanut salasanankin asettaa, joka on: 'stepfunk'.

\o/ \o/ \o/
uneek

Posts: 81

#85 • • Edited uneek Love is all we really need. (money too).
hmm...YOUFM setti oli aika vaisu....hittiparaati, silmät kiinni & kädet selän takana mixattuna (la-la-la-la-laukkaaaaa)*igor*

noh, jos huomenna soi p.diddy-jack u (hell mix) annan kaiken anteex*pepsodent**pepsodent**pepsodent*

--
o====3

milo

Posts: 860

#86 • • milo Plaugenaut
Jack music all night long!!

Oon niin täpinöissä, että luulen pääni räjähtävän pelkästään anti-superstar-dj-gigolon näkemisestä. Toivotaan ettei petä odotuksia. Eivät nuo muutkaan YP/FTM-vieraat ole koskaan pettäneet, eivät vain aina ole vastanneet odotuksia.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#87 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Oliko ovelta kans toi 14e?

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

daffy

Posts: 737

#90 • • daffy duck and cover

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

milo

Posts: 860

#93 • • milo Plaugenaut

Orion, 22.12.2006 12:22:
Gude launeee!

http://www.tdktimewarp.de/e913/e3469/gudelaunesvenvth_ger.mp3

"Heiii, Karjalasta Hellin minä löysin..."


:D ENERGII

Joku voisi kyllä kertoa mikä on tuo biisi ensimmäisen kolmen minuutin aikana.

Ja biiseistä puheenollen, tuon Electronicbody-Housemusicin biisilistausta lueskelin ja jos Hell yhdenkin Nitzer Ebbin tai Front 242:sen soittaa, niin mun pää räjähtää kaksi kertaa. :) En myöskään pahoittelisi vanhoja acidhittejä.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Munich machine

Posts: 3

#94 • • Munich machine
Ei tartte ees toivoo mitää, pää räjähtää kuitenkin.
samlainio

Posts: 1,264

#95 • • samlainio
voi perkele!! nyt kyl vipattaa puntti jo siihen otteeseen, että mahtaako sitä lainkaan jaksaa odottaa iltaan....
tomii

Posts: 3,594

#97 • • tomii kallion herttua
Kalja korkattu! Ja poppivehkeissä soi DJ Hell @ Shockers, May 2002! Tällaista höykytystä tosin se tuskin soittaa enää, mutta pakko tätä on kuunnella silti, niin kova setti! *joo* Tästä se varmaan lähtee! *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#98 • • tuomas Guest
how jack u...
toi p.diddy / felix da housecat Jack U Hell remix on niiiin rautaa
DagO

Posts: 1,066

#99 • • DagO häröö
Helli kyl pisti niin loisto saundii että!! Soitti melkein kaikki biisit mitä odotinki, vaikka kyl jäi vaivaamaan monen biisin kohdalla että mikäs biisi soi nyt.
Kalle

Posts: 479

#100 • • Edited Kalle Kiusankappale
Ei kyllä meitsille iskenyt hirveästi, pari hyvää kohtaa sentään mahtui mukaan.

Silti pitää tukea järjestäjiä, jotka ovat saaneet näitä artisteja tänne tuotua. Jos seuraavalla kerralla esim. Joel Mull tai Marco Carola soittamaan, niin olen takuuvarmasti paikalla *hymy*.