kap-pu - stellar reality rip (with extra cheese)

7 posts, 1 page, 3,069 views

kap-pu

Posts: 1,167

#1 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy
progeen ja tranceen päin nojaava biisi sisältää hämyä avaruushiippailua ja vähän sankarimelodiaakin et tulee hyvä mieli. don't mind the name. :D kommentit toki aina tervetulleita.

VBR MP3, koko 10 Mt paikkeilla, pituus n. 7:44 min.

lisätiedot - kuuntele

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

lostgone

Posts: 2,493

#2 • • Edited lostgone
Sankarimelodiaa en ite osannut kokea, mut alun starttailun jälkeen tää oli musta aikas jänskä.*jiihaa* Piti kuunnella ihan uudestaan ja vieläkin uudestaan.*joo*
Ainoa vaan, että mulle tulee tätä kuunnellessa kauheasti halu alkaa kuunnella nine inch nailsia.*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

kap-pu

Posts: 1,167

#3 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy

lostgone, 30.10.2006 23:58:
Ainoa vaan, että mulle tulee tätä kuunnellessa kauheasti halu alkaa kuunnella nine inch nailsia.*ding*



hämmentävää. :D no 10.4. sitten.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

kap-pu

Posts: 1,167

#5 • • kap-pu the amazing suction cup boy
biisi on miksattu käyttäen AKG k240 Studio -luureja ja Behringerin B2031A Trutheja. olen pyrkinyt kuuntelemaan mullakin laitteilla, mutta koska tuntuma miksaukseen noin yleensä on vielä hakusessa, olisi kiva jos kokeneemmat ja kultakorvat voisivat sanoa, löytyykö pahempia ongelmakohtia tai muuten tarvetta viilaukseen. pakatusta äänestä luonnollisesti voi olla huono mennä sanomaan, mutta jos jotain ilmeisiä kämmejä löytyy, olis jees tietää myöhempää viilausta varten. ^___^

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Juhgu

Posts: 7,921

#6 • • Edited Juhgu Virnistelijä
En ole kokenut enkä kultakorva, joten en osaa sanoa miksauksesta muuta kuin että ei valittamista (kuuntelen samaisilla akg:n luureilla). Plussaa omaperäisistä soundeista ja ideoista, pitänee jättää koneelle tarkempaa kuuntelua varten :)
thumb.gif

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Mikcore

Posts: 914

#7 • • Mikcore Eternity has passed
Ylimääräinen juusto *sydän*