Club SÅINT 3v 02.12.2006 @ Kotka

139 posts, 7 pages, 35,418 views

KriSSe^

Posts: 85

#121 • • KriSSe^

OHM, 3.12.2006 18:14:
aivan upeeta musaa, etenkin A:n setin aikana! sellasta housee et jengihän pissi hunajaa :D ja gongat huilut ym siihen päälle *joo*


Jep, Mr.A:n setin aikana tuli kyllä viihdyttyä tanssilattialla. *tanssittel**sydän*
Selvisin paikalle vasta puolen yön kieppeillä, että alkuilta meni sitten ihan ohi. Ihan mukavat zembalot, henkilökohtaisesti viime vuoden bileet kyllä kolahti jostaan syystä enemmän, saattaa olla että rankka kouluviikko+työt vähän verotti bilefiilistä ja etenkin jaksamista.. *haukottel*
Mutta kiitokset kuitenkin kaikille tasapuolisesti. *hihu* Ensi vuonna toivottavasti sitten taas. *joo*
Jää

Posts: 336

#122 • • Edited Jää
Oli oikeasti TÖRKEEN hyvät kemut! Kerrankin sain la vapaan ja pääsin katsastamaan meininkiä Kotkassa! 10 kertaa enemmän tuli oltua tanssilattialla kuin normaalisti bileissä, eli hyvää musaa tuli koko illan! Ja hei kerrankin Täysin selvin päin(autolla liikenteessä!)!!!!

Kiitos Urmas, Tommi ja Niko MAHTAVAT bileet!
NinnuX

Posts: 132

#123 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy
Juuh,kiitos kaunis ja..ja..no siis kiitos.:)
Kemutukset oli jotain ihan ihanaa,
jatkot myöskin,vaikka oliki vähä vaikeuksia päättää että mihin sitä suuntais ja missä jaksais olla.:) tanssilattiallakin tuli taas viihdyttyä melkein koko ilta,orkidean settiin asti.
Sit tuli omaan makuun,siihen hetkeen,vähän turhan letkeää musaiikkia,vaik siis tais sielt pari tanssijalkaa vipattavaa biisiä löytyä...:)
Seuraavia odotellessa.
*plur**pihkassa**plur*

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

Individual

Posts: 10,942

#124 • • Individual HYPNO!
Kyl! Ei Såint pettänyt tälläkään kertaa. Eritysmaininta täytyy antaa illan visuaaliselle ilmeelle valoineen ja etenkin valoseinineen. Myös dekotukseen oli käytetty varmastikin paljon energiaa. Mesta oli nyt juuri sopivan pimeä ja hämyinen teknoluola. Mii laik. Paljon tuttuja ja kavereita oli paikalla, humala hyvä, musa rautaa, joten aika ässämeininki ja meiksi oli jättämässä nämä jo väliin. Soo soo.
Sallakat

Posts: 2,220

#125 • • Sallakat jungle, baby !
onneks kukaa ei huomannu, ett feidattiin.. *nalle*
Sampson

Posts: 634

#126 • • Edited Sampson Bujashaka
Olipas hauskaa. Iltaa ei kyllä voi kun kehua. Valot, ääni, artistit, decot, venue... kaikki toimi erityisen hyvin. Ammattimaisin elkein pojat kyllä toimii. A:kin sanoi siinä illan aikana, että tulee paikasta mieleen ihan Kaivohuone vähän pienemmällä mittakaavalla. Voiskohan pojat järjestää näitä tapahtumia vaikka kaks kertaa vuodessa, ettei ihan niin kauan tarvitsisi seuraavia odottaa?

edit. ja niin tohon Caron kommenttiin, ettei dj.tä näkynyt niin, täytyy kyllä olla eri mieltä. Se valoseinä nimittäin valaisi dj-pöydän aluetta. Omalla kamerakännyllä kuvatuilla videopätkillä ei ainakaan mitään ongelmaa näkyvyyden suhteen dj-pöydälle ole.

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Zapa

Posts: 1,393

#127 • • Zapa Mr Wrangler
Kiitos, roketi-rok!
Juge

Posts: 257

#128 • • Juge
Jooh, eipä voi muuta sanoa kuin että olipahan kerrassaan mainiot kemutukset! *plur* Tosiaan se valoseinä oli kyllä hienon näkönen ja muutenkin dänsfloor-alue oli sopivan tunnelmallinen. *joo* Mr. A ja Orkidea heittivät kyllä nannat setit, kiitoksia. Noisekid-live oli kanssa kivaa kuultavaa fonin ja bongorumpujen säestyksellä, eikä ne hullummalta kuulostanu Mr. A:nkaan setissä. Mitään negatiivista sanottavaa en kyllä keksi sitä tanssilattian välilakanaa lukuunottamatta, se olis tosiaan voinu olla siitä pois. Ei muuta kun ens vuonna uusiks! *hihu*
Daniel Braun

Posts: 1,626

#129 • • Daniel Braun wednesday?

Juge, 4.12.2006 14:36:
J Noisekid-live oli kanssa kivaa kuultavaa fonin ja bongorumpujen säestyksellä, eikä ne hullummalta kuulostanu Mr. A:nkaan setissä. Mitään negatiivista sanottavaa en kyllä keksi sitä tanssilattian välilakanaa lukuunottamatta, se olis tosiaan voinu olla siitä pois.


Mitä hittoa, joko mä oon ollu niin fiiliksissä tai sä vaan niin pahasti yössä, mut mun mielestä Nikon liven aikana kunnioitettiin artistia ja perkat ja foni/huilu puuttuivat kokonaan...

;)
Juge

Posts: 257

#130 • • Juge

Daniel Braun, 4.12.2006 20:10:
---
Juge, 4.12.2006 14:36:
J Noisekid-live oli kanssa kivaa kuultavaa fonin ja bongorumpujen säestyksellä, eikä ne hullummalta kuulostanu Mr. A:nkaan setissä. Mitään negatiivista sanottavaa en kyllä keksi sitä tanssilattian välilakanaa lukuunottamatta, se olis tosiaan voinu olla siitä pois.

---

Mitä hittoa, joko mä oon ollu niin fiiliksissä tai sä vaan niin pahasti yössä, mut mun mielestä Nikon liven aikana kunnioitettiin artistia ja perkat ja foni/huilu puuttuivat kokonaan...

;)



No ehkä mä sitte muistan väärin... *ding*
Sampson

Posts: 634

#131 • • Sampson Bujashaka

Juge, 4.12.2006 20:27:
---
Daniel Braun, 4.12.2006 20:10:
---
Juge, 4.12.2006 14:36:
J Noisekid-live oli kanssa kivaa kuultavaa fonin ja bongorumpujen säestyksellä, eikä ne hullummalta kuulostanu Mr. A:nkaan setissä. Mitään negatiivista sanottavaa en kyllä keksi sitä tanssilattian välilakanaa lukuunottamatta, se olis tosiaan voinu olla siitä pois.

---

Mitä hittoa, joko mä oon ollu niin fiiliksissä tai sä vaan niin pahasti yössä, mut mun mielestä Nikon liven aikana kunnioitettiin artistia ja perkat ja foni/huilu puuttuivat kokonaan...

;)

---


No ehkä mä sitte muistan väärin... *ding*



Kyllä siinä loppuvaiheessa tuli foni ja bongot mukaan hetkeksi.

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

m1kk3

Posts: 5,560

#132 • • Edited m1kk3 no-life

Daniel Braun, 4.12.2006 20:10:
---
Juge, 4.12.2006 14:36:
J Noisekid-live oli kanssa kivaa kuultavaa fonin ja bongorumpujen säestyksellä, eikä ne hullummalta kuulostanu Mr. A:nkaan setissä. Mitään negatiivista sanottavaa en kyllä keksi sitä tanssilattian välilakanaa lukuunottamatta, se olis tosiaan voinu olla siitä pois.

---

Mitä hittoa, joko mä oon ollu niin fiiliksissä tai sä vaan niin pahasti yössä, mut mun mielestä Nikon liven aikana kunnioitettiin artistia ja perkat ja foni/huilu puuttuivat kokonaan...


hehe *känni* ;)) iteki kyllä muistelisin että Noisekidi soitteli ihan omineen :)

Mutta joo kiitokset munkin puolesta, hieno ilta oli taas, ja mahtavat bileet takana. Näki todella että bileisiin oli panostettu, se valoseinä oli tosiaan upea deejiikopin takana olevassa seinässä ja anto kyllä fiiliksiä lisää paljon. Musiikillisesti loistavaa, Mr. A:ta kuulin ekaa kertaa ja mies on kyllä just kaikkien niiden hehkutusten arvoinen mitä on täältäkin foorumilta saanu lukea, teknisesti täydellistä soittoa ja setinrakentelu loistavaa, mukavasti kehittyi alun parista iisimmästä vedosta lopun muhkeisiin bassline-monstereihin *Tanssittel* Kyllä ainaki meikäläiselle tuli kylmiä väreitä lattialla kun kuuli mureaa bassolinjaa toisensa perään. Ja muutenkin näki että mies nautti soittamisesta ja oli ite fiiliksissä täysillä mukana <3 Orkidea oli Orkidea, eli takuuvarma progetrancesetti taasen. Se tuli kyllä tampattua lattialla alusta loppuun, niin uskomattoman hyviä biisejä tuli, päällimäisenä mieleen jäi Wisternoffin Nostalgia remix ja illan kruunu: BT - Godspeed *plur* Noisekid soitteli hyvää kiksua, oikein laadukasta tuotantoa, props. Muut meniki sit vähä ohite =/

Ihmiset oli todella hyvillä mielin liikenteessä, mä missasin kyllä kaikki sikailijat, ördääjät ja öyskääjät. Tuntuu että näki vaan hymyileviä kasvoja tanssilattialla ja mukavia ihmisiä joka puolella :) Porukkaa oli todella paljon, tanssilattia oli ainakin ihan liekeissä koko ajan, mutta silti: juomat sai todella nopeesti, vessaan ei tarvinu jonottaa, ja jortsuamaankin mahtu aina, takarivissä oli ainakin tilaa :) Ei tosta oikeen mitään valittamista keksi, toi Caron tuolla valittelema pimeys ja savuisuus ei kyllä itteä haitannu ollenkaan ja ite ainakin näin deejiin aina kun sinnepäin katoin. Päinvastoin, tunnelma oli korkeella ja tanssijalkaa vipatti. Volumet oli ainakin noin tulppien kera täysin kohdillaan, aika bassovoittoista oli saundi (johtu osittain varmaan myös tulpista), mutta niinhän sen pitää ollakin. :)

Ollu täs pari päivää aika plurinafiilikset noista bileistä, sanoisinko jopa että parhaat klubi-bileet tänä vuonna missä on tullu oltua, yksinkertaisesti kaikki vaan _toimi_ Kairo on paikkana oikein mukava, ja sopii minusta bilekäyttöön hyvin. Tosiaan noi lakanat siinä tanssilattian ja pöytien välissä oli IMO vähän turhia, olis ollu kiva istuskellakin välillä ja katella meininkiä tanssilattialla, mut hyvin se kävi näinkin ja syynsä varmaan noille lakanoillekin oli :) Et enpä täs osaa sanoa muuta kun kiitokset järjestäjille LAATUbileistä, näitä toivois aina lisää.

edit: megakiitokset Jussille taas parhaasta seurasta *hali* Sen verran pitää myös kehua bongo- ja saksofonimiehiä, tykkäsin kovasti kyllä molemmista, ne loi kyllä kivaa spaissia saundiin ja kivahan se on kuunnella kun on ammattilaiset asialla. :) En tiiä, välillä vaan tuntu et bongot kuulu vähän liian lujaa musaan nähden, ja joskus taas saksofoni liian hiljaa, mut en tiiä sit oliko vika tulpissa vai *känni* vai joku muu mut eniweis :) Pieniä säätöjuttujahan noi on. Ja ehkä sitä bongottelua olis voinu aavistuksen hillitä jossain vaiheissa, tuntu et se ei _ihan aina_ niin hirveen hyvin istunu siihen soitettavan biisin luonteeseen, mut makuasiahan sekin on osaltaan. Joka tapauksessa noi oli kivaa ekstraa ja toi lisää elävyyttä siihen klubikokemukseen.

edit2: *kirjoitusasunmuokkailemis*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Caro²

Posts: 5,301

#133 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Sampson, 4.12.2006 14:24:
edit. ja niin tohon Caron kommenttiin, ettei dj.tä näkynyt niin, täytyy kyllä olla eri mieltä. Se valoseinä nimittäin valaisi dj-pöydän aluetta.


Kyllähän se valoseinä aina siluetin näyttää, mutta ei sitä dj:tä näe. Lähdin tosiaan itse samaan aikaa pois kun Danieli valu sisään - eli edellisistä viesteistä päätellen noin 22:50 tms. Siinä vaiheessa tanssilattia oli käsittämättömän pimeä ja savuinen (meinasin törmätä kaksi kertaa vastaan tulevaan ihmiseen). Itse diggaan sellaisten bileiden visuaalisesta ilmeestä, joissa käytetään pääsääntöisesti usvakonetta, valoa on ihan vitusti, niin, että osa "dekotuksesta" hoidetaan oikeastaan valojen kanssa. Pitäisi nähdä niin deejii, kanssabilettäjät kuin ne dekotkin; ne hienot kuteet mitä ihmisillä on ja ne fiilikset mitä naamasta näkee. Moisia bileitä ei oikeastaan tässä maassa järjestä kukaan, kaikki kun tuntuu haluavan noloissaan olla siellä metrisen savun seassa, ettei vahingossakaan kukaan näe toisia.

Varmaankin edellisten päivien reissaaminen, kuvaaminen, soittaminen jne oli vieny mehut sen verran pois etten saanu minkäänlaisia bilefiiliksiä kasaan - päätin lähteä sitten kälkkimään sen sijaan, että istua kykkisin naama kurtussa jossain nurkassa.

Harmittaa vaan pirusti, ettei valokuvaaminen ollu millään asteella mahdollista, ei ainakaan siihen yhteentoista mennessä - olis ollu ihan jees saada kotikaupungin bileistä kuvia jakoon - varsinkin, kun ne on näin hyvin järjestetty.
NKID

Posts: 62

#134 • • NKID
Herra Valo pääsi saapumaan mestoille sen verran myöhään, että valot olivat himmeät ja hitaat melkein yhteentoista asti, koska hän ohjelmoi niitä samalla. Porukkaa mestoille alkoi valumaan kunnolla vasta puolenyön aikaan, joten hitaasti pyyhkivät hämärät valot olivat varmaan omiaan luomaan odottavaa tunnelmaa vielä suht tyhjälle tanssilattialle. Tuskin ennen yhtätoista olisi tanssilattialla ollut paljoa kuvattavaakaan.
Caro²

Posts: 5,301

#135 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

NKID, 6.12.2006 22:33:
Tuskin ennen yhtätoista olisi tanssilattialla ollut paljoa kuvattavaakaan.


Joo, ei olis ollu ei. Mut kuten sanottua, ei ollu fiiliksiä itellä olla paikalla, ni ei sitä jaksanu jäädä sinne hakkaamaan päätä seinään.

Jos pelkästä kuvaamisesta puhutaan, niin savun määrä tuskin väheni illan aikana - se on se kaikkein eniten kuvausta rajottava tekijä. Jos olis idealinen bileilta kuvaamisen kannalta, niin savua olis ilmassa just tasan sen verran, että valokeilat näkyy ilmassa - ei himppuakaan enempää. Muuten menee kuvat vituiksi. Mutta harvemmin ne hyvät bileet ja idealinen kuvausympäristö on toisiaan kohdannut - paitsi pacifiquessa *hihu*

Mut kyllä ne bileet ihan hyvältä näytti niin puitteiden kuin järjestelyjenkin osalta, harmi vaan kun omat olot oli mitä oli.
foci

Posts: 11

#136 • • foci foci
Musiikki, valot, decot ja hymyilevät ihmiset=fiilis. Loistavat kekkerit, tällaista lisää. Kiitos.
coolcat82

Posts: 771

#138 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Mitäs noihin muuta enää lisäilemään, kivat bailut. Sais Kairossa olla useemminkin mun puolesta *joo*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

antti83

Posts: 206

#139 • • antti83
Paikalle saavuttaessa ravintolan seinässä lukee ´Vanhan ajan merimieskapakka´ ja pihassa kaksi ambulanssia. Vaikuttaa lupaavalta *hih*. Mutta sisään astuttaessa täytyy kyllä myöntää että olipa todella siistiksi saatu paikka. Valo/ääni-puoli toimi aivan loistavasti, mitä nyt vähän pätki Noisekidin ja Mr. A:n setin aikana. Mr. A:ta en ollutkaan kuullut aikaisemmin mutta hyvä että kuuli, sillä olipas todellakin yksi upeimmista house-seteistä mitä on vähään aikaan kuullut. Ne perkussiot ja saksofoni sopivat aivan täydellisesti ja näytti maestro itsekin tykkäävän säestyksestä. Orkidean setti olikin sitten taas takuuvarmaa Tapsa-laatua eli loppuilta kuluikin varsin tiiviisti tanssilattian puolella. Niistä savuista ei ollut loppuillasta mitään ongelmaa, puolenyön jälkeen ei muistaakseni savukone sihahtanut kertaakaan eli kyllä siellä oli Mr. A:n setin alusta lähtien ihanteelliset kuvausolosuhteet. Kameramiehistä ainakin Mukalan Ismo heilui tanssilattialla kameran kanssa napsien hyviä kuvia porukasta. Toivottavasti nähtäisiin ainakin jossain vaiheessa kuvia bileistä täälläkin päin.. Ensi vuoden bileitä odotellessa..*hymy*